Laten we sowieso op een decision rekenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aldo komt gewoon hard met z'n voetbalkicks
dat hoor ik over 10 jaar nogquote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Sowieso als je haar online spreekt moet het niet zo lastig zijn je gevoelens uit te spreken of in ieder geval een date voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo apathischquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben al onderweg xxquote:
dagt ik al ben er nu voor je (L) (K)quote:
Niets is zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we sowieso op een decision rekenen.
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingen
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Nee, ga ik niet vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees is
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terechtquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je weet het welNooit zal ik nog aan je twijfelen, mijn excuses
Volgend jaar pas weer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
http://pvvkieswijzer.nl/ hihihihihi
Binnenkort in Engeland, main event!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terecht
En wanneer staat Struve weer op het programma?
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |