quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat filmpje van Rita past hier ook prima bij...
Deze?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Is er nog een filmpje van Vlemmix van een paar jaar terug?
Haha die is te slecht met die overval enzoquote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Leeft die nog!?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Die met het water tot de lippenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemaakt door Willibrord.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Als de PvdT de no 1 wordt emigreer ik.quote:
Gaat hij niet doenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Peter mag Diederik wel eens aan de tand voelen.
Ik wil eigenlijk niet.quote:
Jaquote:
Ok dan, ik doe mee!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil me wel weer lekker ergeren eigenlijk
Hahahaaa hij blijft leukquote:
Je bent makkelijk over te halen zegquote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok dan, ik doe mee!
Wat kan het leven toch heerlijk simpel zijn, he?
Dat je stem niet mee zal tellen voor de uitslag dan. Lijkt me wel prima voor vrouwen eigenlijk, dat ze alleen blanco mogen stemmen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me wel prima voor vrouwen eigenlijk, dat ze alleen blanco mogen stemmen.
Vergeet het statement niet dat ze hiermee willen maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat je stem niet mee zal tellen voor de uitslag dan. Lijkt me wel prima voor vrouwen eigenlijk, dat ze alleen blanco mogen stemmen.
Kortom, je kan net zo goed niet gaan.
Dat maakt het nog armoediger.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet het statement niet dat ze hiermee willen maken.
Ja, want je weet:quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn ze daar nou echt zo inspiratieloos dat ze deze gasten na hun faaloptreden alweer moeten laten terugkomen?
Nee, Maark moet gewoon antwoord geven op de vraag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef Roolio het volgende:
Sywert mag je misschien persoonlijk niet, maar de Vries z'n optreden was gewoon genant. Dat ze die weer uitnodigen vind ik raar. Kan je geen inhoudelijke discussie mee voeren en was bovendien disrespectvol tegen de aanwezige gast, nota bene onze premier.
Er posten inderdaad minder mensen hier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het inteeltkringetje lijkt wel steeds kleiner te worden. Zou de rest aids hebben of zo?
Om 20:30 begint pas de wedstrijd, kan je makkelijk DWDD meepikken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dilemma vanavond. DWDD of Sbs 6?
Zal vast nog een prijsvraagje van Alette aan vast zitten en wat saai slap gelul met statistiekjes die niets zeggen, lekker met een bakkie koffie naar DWDD kijken, lachen gieren brullen met DTDDquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Wel irritant, een uur voorbeschouwingBeetje overdreven.
Hihi Matthijs doet net alsof hij niet wist dat hij in beeld was en wat heeft Seabert een stom vest aan.
Wekelijks een anderhalf uurtje Hansie op RTL7quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef Specularium het volgende:
Uurtje Hansie is misschien ook wel teveel van het goede.
En drie keer reclame, vergeet dat nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast nog een prijsvraagje van Alette aan vast zitten en wat saai slap gelul met statistiekjes die niets zeggen, lekker met een bakkie koffie naar DWDD kijken, lachen gieren brullen met DTDD
die duren bij de SBS6 standaard 7 minuten, Dan kan je net zo goed je momentje pakken op de WC.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En drie keer reclame, vergeet dat niet
Doe niet moeilijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, ga dat lekker in een ander topic analyseren ofzo.
Men vraagt zich af wat ze moeten kijken. Of heb je daar ook problemen mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, ga dat lekker in een ander topic analyseren ofzo.
Idd, Jan met de Pet krijgt niet zo'n gouden handdruk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Een paar ton? Dan moet je een jaar of 40 in dienst zijn. OF een hoge baas zijn.
Geen idee. Komt ook niks zinnigs uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
maar wat heeft hij gepresteerd dat hij daar mag zitten, behalve dat hij een naam heeft
Petertje moet toch altijd een actje instuderen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
WTF hoeveel uur sport u? Waar gaat dit naartoe?
Aardige inleiding om hem daarna onbeschoft af te fakkelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
WTF hoeveel uur sport u? Waar gaat dit naartoe?
Niet echt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk een zeer goed punt van Peter!
Dolf bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen vragen gewoon om kanker.
Zal de redactie van DWDD wel tegen hem hebben gezegd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef IbanMayo het volgende:
Peter duidelijk gematigder dan tegen Rutte.
Peter heeft overal verstand van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef Don_Gurgen het volgende:
Waarom heeft Peter het over de zorg ipv politie/veiligheid? Wat weet hij hier nu van?
Of een eigen partij startenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef Blaxje het volgende:
Kutverhaal van Peter zeg. Hij kan beter z'n eigen programma doorzetten ipv een beetje overal als gast te gaan zeiken.
Je kan bijvoorbeeld de belasting op alcohol en rookwaren verhogen om de 'extra' gezondheidskosten te dekken.quote:
Als Peter verschijnt loopt zelfs Chuck Norris een blokje omquote:
Dat noemt hij voor het gemak maar niet. Hoeveel dat is...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Er worden ook accijnzen betaald, Peter. Dat levert ook veel geld op. Bovendien krijgen rokers een stuk minder AOW uitbetaald.
bovendien gaan die accijns bijna halfjaarlijks omhoog. Hij moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat noemt hij voor het gemak maar niet. Hoeveel dat is...
Illegale handelquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er mis met pakjes sigaretten nog duurder maken? maak het 10 euro per pakje. de vervuiler betaalt.
Vrij superieur inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef Mylene het volgende:
Samsom veegt wel de vloer met ze aan zeg.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef Mylene het volgende:
Ze hebben met zijn 3en bij elkaar dan nog niet het IQ van Samsom in zijn eentje. Dat in combinatie met zijn verbale vermogen is genoeg om iedereen kapot te praten...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef Mylene het volgende:
Ach beter dan je lul ophemelen.quote:
Seabertquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Eenskijken het volgende:
wat doet dat broekie aan tafel? De grote mensen zijn aan het praten, knul
Ja hij is baas, maar hij moet iets meer grapjes maken, want hij is louter serieusquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef Mylene het volgende:
Geforceerde grappen werken juist averechts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja hij is baas, maar hij moet iets meer grapjes maken, want hij is louter serieus
Nee, hij doet het goed hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat hij het wederom goed doet.
Ik heb het niet over geforceerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geforceerde grappen werken juist averechts.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Peter 'kanker is een keuze' de Vries.
Ik wou dat ik zo'n hondje krijgen kon!quote:
jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef Bastiefcg het volgende:
Als je met dit weer gaat vissen, ben je toch gewoon dom?
Als het regent vang je het meest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:03 schreef Bastiefcg het volgende:
Als je met dit weer gaat vissen, ben je toch gewoon dom?
Peter deed tegen Rutte net alsof hij er iets tegenin kon brengen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:04 schreef Confetti het volgende:
Wat een contrast was dit met Rutte zeg![]()
Ze hadden echt niets in te brengen.
gelukkig welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Hee ze hebben de nutteloze voorafinterviewtjes de nek omgedraaid?
Ik hoop wel dat je glijmiddel gebruikt, Paulus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef Paul het volgende:
Vond het spannend met Samsom, maar hij heeft het echt goed gedaan. De mannen tegen over hem kwamen nergens.
Samsom
Allejezus. Wie heeft dat ooit goed gekeurd?quote:
De SPquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Allejezus. Wie heeft dat ooit goed gekeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |