abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:01:19 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116438997
# 999 O+

Hopelijk doen die interlands veel goed voor de transferwaarde van onze jongens ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:04:23 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116439041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
# 999 O+

Hopelijk doen die interlands veel goed voor de transferwaarde van onze jongens ^O^
Evil upside down.

Ik hoop dat ze ongeschonden door die ongein heen komen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116439127
Vaag Royston Centhe gerucht. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116439167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
tijdje terug was hmf er van overtuigd dat ie kwam anders :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:06:34 #6
35723 crew  GGMM
pi_116439175
Zou wel tof zijn als het waar is. Drenthe kan wel wat toevoegen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:07:06 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116439209
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
Zou wel tof zijn als het waar is. Drenthe kan wel wat toevoegen.
Twitter, net zo betrouwbaar als de Televaag.
4045
onlogisch
pi_116439227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Met Nelom en Cisse op die flank toch alleen maar mooi? Of bedoel je meer dat het de zoveelste keer is dat dit gerucht opspeeld?
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:07:37 #9
35723 crew  GGMM
pi_116439239
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Twitter, net zo betrouwbaar als de Televaag.
Oh, komt het van Twitter? :')
Dan zou ik niet te hard hopen nee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116439272
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Met Nelom en Cisse op die flank toch alleen maar mooi? Of bedoel je meer dat het de zoveelste keer is dat dit gerucht opspeeld?
Opspeelt.

En ja. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116439352
Nog maar is dan...

433.nl @433_NL 9 m
Royston #Drenthe heeft nog altijd geen club. Martin #vanGeel heeft intimi verteld dat hij hoopt op een Babel-scenario bij #Feyenoord. (1/2)
Details weergeven ·

433.nl @433_NL 7 m
Dat houdt in: een jaar elkaar wederzijdse dienst bewijzen. #Drenthe zou dan ook in winterstop transfervrij weg kunnen. #Feyenoord (2/2)
Details weergeven ·

BRON
pi_116439397
91 followers maarliefst, dat moet wel betrouwbaar zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:10:53 #13
35723 crew  GGMM
pi_116439433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
91 followers maarliefst, dat moet wel betrouwbaar zijn.
Nou idd.
Dat soort geruchten kun je net zo goed niet posten. Gaat nergens over.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116439542
Zou wel mooi zijn, onze linkerkant is kut. Maargoed ijdele hoop.
pi_116439631
Drenthe ging toch naar Turkije?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116440043
Als ze Drenthe wilden hadden ze bij die open sollicitatie wel belangstelling getoond. Denk zelf dat Koeman een type Drenthe het liefst niet in de groep wil hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116440093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Als ze Drenthe wilden hadden ze bij die open sollicitatie wel belangstelling getoond. Denk zelf dat Koeman een type Drenthe het liefst niet in de groep wil hebben.
Ik zou het ook raar vinden, want dan komt Schaken met zijn net geupgrade contract waarschijnlijk op de bank terecht. Of hij wil hem op het middenveld posteren naast Clasie, maar daar hebben we ook al heel veel opties.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:31:55 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116440482
quote:
19s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat een heroïnehoofd :r
Hoofd?
O.. daar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 september 2012 @ 22:42:06 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116441031
Drenthe was anders een prima optie geweest.
Voorhoede met Schaken Pelle Drenthe dat is toch mooi ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116446420
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou het ook raar vinden, want dan komt Schaken met zijn net geupgrade contract waarschijnlijk op de bank terecht. Of hij wil hem op het middenveld posteren naast Clasie, maar daar hebben we ook al heel veel opties.
:?

Je hebt er erg in dat Drenthe op links speelt en Schaken op rechts? Ik zou Drenthe zowel op linksback, als linkshalf als linksbuiten er graag in hebben staan. Als persoon zie ik het eigenlijk ook wel zitten. Zelfde soort grappenmaker met een te grote bek als Guidetti, alleen dan niet de gedrevenheid om het ook waar te maken, maar als hij nu al "noodgedwongen" terug moet komen naar zijn Rotterdam zal hij toch vast wel begrijpen dat hij nu echt moet vechten voor zijn laatste kans. Vind hem nog best baas ^O^
pi_116446434
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drenthe was anders een prima optie geweest.
Voorhoede met Schaken Pelle Drenthe dat is toch mooi ?
Jazeker ^O^
pi_116448559
R.I.P. De Kuip :'(
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_116448941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 07:42 schreef ender_xenocide het volgende:
R.I.P. De Kuip :'(
Hoe bedenken ze het. Een nieuw stadion, waar 63.000 toeschouwers inkunnen, bouwen op Varkenoord voor ¤300 miljoen. Wie gaat dat betalen allemaal?
Pleurt op!
  donderdag 6 september 2012 @ 08:24:10 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116448981
Het is ook weer zo heerlijk typerend... net een week nadat Red De Kuip naar buiten komt wordt de knoop opeens doorgehakt :z

Het geld wil een nieuw speeltje, dus dan zullen ze het ook krijgen ook, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid:

quote:
Feyenoord kiest voor nieuw stadion op Varkenoord

Voetbalclub Feyenoord wil een nieuw stadion bouwen op Varkenoord. Donderdag gaat de opdracht naar bouwbedrijf Volker-Wessels. Dat schrijven De Telegraaf en het AD vandaag.
Het nieuwe stadion moet het grootste van Nederland worden, met 63 duizend zitplaatsen. Verder krijgt het een uitschuifbaar dak, honderd skyboxen en een garage voor vijftienhonderd auto's. Kosten voor het stadion liggen rond de 300 miljoen euro.

Er lagen ook nog andere plannen op tafel. Zo wilde BAM een stadion bouwen op de huidige plek van de Kuip, maar dat is afgewezen. Ook waren er plannen met de naam 'Red de Kuip' waarbij het huidige stadion wordt gerenoveerd en uitgebreid. Deze plannen zijn door Feyenoord aan de kant geschoven.
quote:
'We willen de Kuipbeleving behouden'

Feyenoord mikt met het nieuwe stadion pal naast De Kuip op de grandeur en uitstraling van de stadions van Bayern München en Arsenal. De nieuwe thuishaven van de Rotterdammers biedt plaats aan 63.000 fans. De kosten van 300 miljoen euro komen dicht in de buurt van het stadion in München. Financieel loopt de Rotterdamse club echter geen grote risicos met de bouw van een nieuw stadion.

Consortium VolkerWessels krijgt de voorkeur vanwege de gunstige en minst risicovolle financiële constructie. Het komt er op neer dat het bouwconsortium ook de financiering verzorgt. De gemeente hoeft slechts garant te staan voor een deel van het bedrag. In 2018 moet Feyenoord in het nieuwe stadion voetballen. De stad hoopt met de komst van een nieuw en groot stadion ook weer finales in de Champions League, Europa League, meer interlands en grote popsterren voor concerten terug te krijgen.

"We hebben op dit moment een uniek voetbalstadion", zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk in De Telegraaf. "Aan onze supporters gaan we vragen wat er nóg beter kan. Het wordt het meest fantastische stadion dat ooit in Nederland is gebouwd." VolkerWessels moet dezelfde sfeer en tribunevormen creëren als in De Kuip. Op het stadion komt een schuifdak, maar dat moet wijd open kunnen. Van Merwijk: "Ons clublied kent de tekst Zoek een plaatsje in de zon, dat moet zo blijven."

"Het buitengevoel en de Kuipbeleving willen we houden. Maar als het stormt en regent, moet het dak dicht kunnen. Ook voor popconcerten is die functie belangrijk." Van Merwijk spreekt van een formidabel stadion. "Als dit niet zou doorgaan, zakt Feyenoord weg in de grauwe middenmoot, raakt de stad ook de laatste interlands kwijt en kun je grote concerten vergeten. Feyenoord is een topclub, heeft ambities en komt in De Kuip niet verder. We helpen de club niet door hier te blijven zitten."

De geplande 63.000 toeschouwers voor het nieuwe stadion durft Feyenoord aan. Van Merwijk: "Zelfs in beroerde tijden kwamen er nog steeds 40.000 mensen naar De Kuip. Bij sportieve successen ontstaat een zuigende werking weten we."
Die van Merwijk, met z'n 'meest fantastische stadion ooit' :z ik lees hier in wezen weer dezelfde loze beloftes als die altijd gedaan worden als er een nieuwe thuishaven gebouwd gaat worden. Zal mij benieuwen.
pi_116449124
Ik. Wil. Geen. Dak.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116449137
En als er een dak komt, dan blijft hij ongeacht de weersomstandigheden open tijdens de wedstrijd. Zoiets zouden de supporters moeten eisen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 6 september 2012 @ 08:37:25 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116449167
Hier geloof ik ook weinig van trouwens:

quote:
Van Merwijk: 'Renovatie van De Kuip te duur'

De directie van stadion Feyenoord heeft op allerlei manieren laten onderzoeken of De Kuip een nieuw leven kon krijgen als voetbalstadion. TNO ontdekte dat de stalen constructie van de thuishaven van Feyenoord niet in elkaar zal zakken, maar uit het onderzoek kwam wel naar voren dat de club uit Rotterdam-Zuid miljoenen per jaar blijft kwijtraken aan grote vervangingen van staal en beton.

"Er is bekeken of het stadion echt niet was aan te passen", vertelt stadiondirecteur Jan van Merwijk aan De Telegraaf. "Konden we er een extra ring op laten zetten? Waren er andere constructies mogelijk? We hebben de architect van het huidige stadion nog laten meepraten. De conclusie was dat het allemaal duurder zou zijn dan de bouw van een nieuw stadion en dan nog zou het niet het maximale opleveren."

Het is nu eventueel mogelijk om De Kuip te behouden als monument. De directie van De Kuip heeft met bewondering gekeken hoe Arsenal het oude stadion in Londen heeft ingericht met fraaie appartementen. "Dat zou hier ook kunnen gebeuren", zegt Van Merwijk. "Maar daar gaan we het dus pas na de verhuizing over hebben."
Ik geef je nu al op een briefje dat de bouw van het nieuwe stadion duurder gaat uitvallen dan gedacht :z
pi_116449190
Het zal niet veel schelen denk ik. Zeker als het stadion ook last heeft van betonrot, dan zul je dat ook allemaal moeten vervangen.
pi_116449212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Dekatria het volgende:
Hier geloof ik ook weinig van trouwens:

[..]

Ik geef je nu al op een briefje dat de bouw van het nieuwe stadion duurder gaat uitvallen dan gedacht :z
Dat zal het zeker. Sowieso dat ze al een bedrag weten, terwijl er niet eens een ontwerp is. Wat een logica. Not. Maar veel duurdere bouwprojecten zijn we in Rotterdam gewend.
  donderdag 6 september 2012 @ 08:41:06 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116449227
Waar gaat de SC trouwens heen, nu dat hun terrein wordt opgeslokt?
  donderdag 6 september 2012 @ 08:42:40 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_116449255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:40 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat zal het zeker. Sowieso dat ze al een bedrag weten, terwijl er niet eens een ontwerp is. Wat een logica. Not. Maar veel duurdere bouwprojecten zijn we in Rotterdam gewend.
Het is niet zo raar om met een budget te gaan werken aan het begin van een project hoor.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_116449281
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het is niet zo raar om met een budget te gaan werken aan het begin van een project hoor.
Ze hebben het hier over kosten in plaats van een budget. Ik durf te wedden dat ze allang allemaal plannen hebben, maar dat ze nog even voor de 'vorm' supporters moeten gaan vragen.
pi_116449295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:41 schreef Dekatria het volgende:
Waar gaat de SC trouwens heen, nu dat hun terrein wordt opgeslokt?
Die gingen sowieso verhuizen dacht ik.
* Verwijderd *
pi_116449606
Toch vraag ik mij af hoe het verdienmodel er voor Feyenoord er uit komt te zien. Leuk hoor die interlands en popconcerten, maar dan verdienen we alleen aan als wij ook deels eigenaar worden.

We zullen het dus met name moeten hebben van extra tickets en meer businessseat etc. Gezien het gebrek aan wachtlijsten en de voortdurende onderbezetting van de rode stoeltjes ben ik benieuwd wat het per saldo gaat opleveren. Ik vrees nog altijd een Gelredome scenario, waar iedereen er wijzer van is geworden behalve de voetbalclub zelf...
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 09:06:28 #35
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116449731
Onze Kuip, een nieuw stadion....

Wat een deceptie :{
4045
onlogisch
pi_116449792
Erg jammer, maar toch ben ik enorm blij. Dit is wel echt nodig voor Feyenoord.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:13:26 #37
371035 FReemdeling
Feyenoord Rotterdam
pi_116449880
Ik wil geen nieuw stadion. De Kuip moet blijven voortbestaan, desnoods met een flinke renovatie. Maar de unieke beleving in de Kuip vind je in geen enkel ander stadion ter wereld.

Een zwarte dag voor Feyenoord dit. :(
pi_116450513
Het VolkerWessel stadion.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef SportmanNR1 het volgende:
Erg jammer, maar toch ben ik enorm blij. Dit is wel echt nodig voor Feyenoord.
Hoe kom je erbij?
Pleurt op!
pi_116450641
Appartementen in de Kuip :')
pi_116451108
Een nieuwe Kuip ben ik persoonlijk niet tegen, maar een dak???? :N Feyenoord degradeert zichzelf daarmee tot een zaalvoetbalclub, gelijk aan Ajax en Vitesse
pi_116451499
Een stadion moet multifunctioneel zijn, vandaar het dak. Voetbal is niet het belangrijkste. Geld wel.
Pleurt op!
pi_116451738
Dak is gewoon een onmisbaar element. Ziggo Dome of AHOY kiest toch ook niet voor een open dak?

Laatste concert in de Kuip is alweer ruim 4 jaar terug past vast in de visie van Aboutaleb en z'n vriendjes.

Begin maar vast met het verdelen van stoeltjes en het gras jongens.
pi_116451881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:34 schreef tammepiet het volgende:
Dak is gewoon een onmisbaar element. Ziggo Dome of AHOY kiest toch ook niet voor een open dak?

Laatste concert in de Kuip is alweer ruim 4 jaar terug past vast in de visie van Aboutaleb en z'n vriendjes.

laatst dat ik had gekeken word daar ook niet in gevoetbald..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_116452139
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef E.H. het volgende:
Het VolkerWessel stadion.

[..]

Hoe kom je erbij?
Geld. Zonder geld zak je nog verder weg met mogelijk alle gevolgen van dien. Helaas, maar waar.
pi_116452198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:34 schreef tammepiet het volgende:

Past vooral in de visie van de concertorganisatoren die een aandeel hebben in de Ziggodoom
pi_116452244
De extra inkomsten die het gevolg zouden zijn van een nieuw stadion met dak doen me een beetje denken aan het incalculeren van CL voetbal in de begroting..
pi_116452251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:51 schreef SportmanNR1 het volgende:

[..]

Geld. Zonder geld zak je nog verder weg met mogelijk alle gevolgen van dien. Helaas, maar waar.
Geld kan je op vele manieren genereren. Daar heb je niet persé een stadion voor nodig. Kijk naar Porto.
Pleurt op!
pi_116452498
Dat we weer met onze tijd moeten meegaan willen de meeste echt nog wel geloven. Dat de Kuip weer een facelift nodig heeft ook nog wel. Maar het lijkt wel of voortdurend of er maar één uitkomst mogelijk is: nieuw stadion, zonder dat er alternatieven zijn onderzocht.

De supporters mogen dan als laatste zeggen of we rode of blauwe stoelen willen en of de dichtbijzijnde plekken, 50 of 75 meter van het veld moet komen.
#12 is not for sale!
pi_116452542
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:51 schreef SportmanNR1 het volgende:

[..]

We hebben ook geen geld om een stadion te bouwen. Ben benieuwd hoeveel er echt uiteindelijk naar ons toevloeit..
#12 is not for sale!
  donderdag 6 september 2012 @ 11:19:42 #50
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116452949
Het is gewoon net als wanneer er gelobbyd moet worden voor een EK, WK of OS - allemaal mooie praatjes ophangen over stijgende inkomsten die de bouw van een miljoenenproject moeten rechtvaardigen, terwijl als het puntje bij het paaltje komt de initiatiefnemers de meeste pecunia in hun zak steken.

Het is amper een week ofwat dat Red De Kuip echt in de publiciteit is, en nu zouden de bewindsvoerders al een juist overwogen keuze hebben gemaakt? Tuurlijk niet, de piepels met de vingers in de pap willen hun zin gewoon hebben, en willen het gezeik van het gepeupel in de kiem smoren voordat er een groter draagvlak voor ontstaat.

Maar Van Merwijk denkt volgens mij dat iedereen gisteren geboren is :z
pi_116453341
quote:
'Hopelijk gaat echte oude Kuip-sfeer straks niet verloren'

Stadiondirecteur Jan van Merwijk maakte donderdag de plannen voor de bouw van het nieuwe Feyenoord-stadion bekend. 'Het nieuws was een verrassing', laat Henk van den Dungen namens de supportersvereniging weten tegenover Voetbal International.

'We zijn als supportersvereniging niet geïnformeerd dat deze plannen naar buiten zouden komen. We hebben het nieuws vanochtend via internet moeten vernemen. Dat is jammer, want met zo'n grote supportersschare zou je verwachten dat je van tevoren even wordt geïnformeerd dat er een besluit is genomen.'

In 2018 moet er een volledig nieuw Feyenoord-stadion met een capaciteit van 63 duizend zitplaatsen op Varkenoord zijn verrezen. Dat verrast Van den Dungen. 'De Kuip blijft toch een monument. Het is een stadion met een gigantische historie, dat veel emotie losmaakt. Iedereen, ook mensen van buitenaf, is altijd lovend geweest over De Kuip.'

'Maar je kan je ogen ook niet sluiten voor wat erom je heen gebeurt', vervolgt Van den Dungen. 'Je kan meer geld genereren met een nieuwe Kuip. Al vraag ik me af of er goed is gekeken naar de verbouwingsplannen op reddekuip.nl. Dat was volgens mij een goedkoper alternatief en uit hun handtekeningenactie bleek toch wel hoezeer de supporters daar achter stonden.'

Angst

Onder de Feyenoord-aanhang bestaat de angst dat de authentieke voetbalbeleving en de sfeer in het nieuwe onderkomen verdwijnt. 'Het is te hopen dat die echte oude Kuip-sfeer kan worden overgebracht naar het nieuwe stadion.' Van den Dungen twijfelt of dat haalbaar is. 'Onder de supporters leeft de angst dat dat door de nieuwe inrichting en het dak niet lukt.'

'Vanuit Amsterdam en Arnhem hoor je toch geluiden dat een stadion met een dak net een zaal is. Je moet je ook afvragen wat het nut van een dak is. Want het is een illusie dat we nu concerten gaan binnenhalen', is Van den Dungen sceptisch.

'De meeste artiesten trekken toch naar de hoofdstad. Alles ligt al voor jaren vast. Je ziet bovendien dat er steeds minder tournees zijn, dus ik vind dat je je daar niet te veel op moet fixeren. Ik kom al sinds mijn achtste in het stadion, en het hoort er toch een beetje bij dat je af en toe kletsnat naar huis gaat.
pi_116453860
Hoe doet Bieseswar het nu in Turkije?
pi_116453972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe doet Bieseswar het nu in Turkije?
http://lmgtfy.com/?q=Kayserispor+Biseswar
Pleurt op!
pi_116454219
Koeman1963 twitterde op donderdag 06-09-2012 om 09:16:02 Vandaag lunch op #Paleis Noordeinde. Uitnodiging van Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje en Prinses Máxima ! Wat een eer! reageer retweet
pi_116454434
Godverdomme zeg
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:10:16 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116454576
Kunnen we niet wat mensen optrommelen die allerlei exotische beestjes hebben die ook nog compleet beschermd zijn en daar Varkenoord mee vol pleuren? ;(
4045
onlogisch
pi_116454622
quote:
'Hopelijk gaat echte oude Kuip-sfeer straks niet verloren'
Natuurlijk wel, anders was het wel de echte Feyenoordsfeer, ipv Oude Kuip Sfeer. Waarom snapt die man dat niet?
Dit, dus.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:13:31 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116454678
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, anders was het wel de echte Feyenoordsfeer, ipv Oude Kuip Sfeer. Waarom snapt die man dat niet?
De sfeer kan je denk ik alleen behouden als je de vakindeling gaat houden zoals ie momenteel is. En vooral niet te veel sleutelen aan het huidige ontwerp.
4045
onlogisch
pi_116454680
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we niet wat mensen optrommelen die allerlei exotische beestjes hebben die ook nog compleet beschermd zijn en daar Varkenoord mee vol pleuren? ;(
Ik ga Andy van der Meijde even bellen
pi_116454705
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De sfeer kan je denk ik alleen behouden als je de vakindeling gaat houden zoals ie momenteel is. En vooral niet te veel sleutelen aan het huidige ontwerp.
Zelfde vakindeling, geen stoelnummering en geen open lage hoeken.
  donderdag 6 september 2012 @ 12:14:45 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116454718
Vooral dat stukje van
quote:
'We zijn als supportersvereniging niet geïnformeerd dat deze plannen naar buiten zouden komen. We hebben het nieuws vanochtend via internet moeten vernemen. Dat is jammer, want met zo'n grote supportersschare zou je verwachten dat je van tevoren even wordt geïnformeerd dat er een besluit is genomen.'
maakt duidelijk dat men helemaal niet op de lastige input van die lastige Kuipbewoners zit te wachten. Als bobo's met zand willen spelen zullen ze ook met zand gaan spelen, aan zo'n vooropgezet renovatieplan valt geen geld te verdienen :{w
pi_116454730
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem zit in de trots die een thuiswedstrijd bij bezoekers losmaakt. Hun Kuip met alle historie, ik denk niet dat ze datzelfde nostalgische kippenvel-gevoel gaan bereiken met een nieuw high-tech superderpuper design stadion.
Dit, dus.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:15:53 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116454744
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zelfde vakindeling, geen stoelnummering en geen open lage hoeken.
Stoelnummering gaan die flikkers zeker invoeren. Dit is een uitgelezen mogelijkheid om dat door onze strot heen te pleuren.
4045
onlogisch
  donderdag 6 september 2012 @ 12:17:33 #64
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116454790
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Stoelnummering gaan die flikkers zeker invoeren. Dit is een uitgelezen mogelijkheid om dat door onze strot heen te pleuren.
Dat lijkt me duidelijk, ja. Al ben ik benieuw hoe ze dat, ook in het nieuwe stadion, op de nieuwe Gele Zijde willen gaan handhaven.

"Dames en heren, willen jullie alsjeblieft gaan zitten, ah toe?" :z
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:20:21 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116454873
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk, ja. Al ben ik benieuw hoe ze dat, ook in het nieuwe stadion, op de nieuwe Gele Zijde willen gaan handhaven.

"Dames en heren, willen jullie alsjeblieft gaan zitten, ah toe?" :z
Bij ons gaat dat ook niet gebeuren.. Ik weet nog goed dat ze @ W2 (daar zit jij toch ook?) Vorig seizoen met Utrecht thuis meen ik, probeerde om mensen op hun stoel te krijgen. Die stewards kregen direct het "zitten doe je thuis olé olé" om de oren. En niemand luisterde uiteraard.
4045
onlogisch
pi_116454899
Ad_Word twitterde op donderdag 06-09-2012 om 12:07:10 Waarom????? Had van dat geld een topspits gekocht... Feyenoord vanaf 2018 in nieuw stadion #reddekuip http://t.co/XL16gcQB reageer retweet
:')
pi_116454922
Ik was op vakantie toen het bekend werd, maar die Karel Aalbers gaat zich dus bemoeien met de bouw? Hoe kun je in zee gaan met iemand die veroordeeld is voor fraude? Ongelofelijk..
  donderdag 6 september 2012 @ 12:22:25 #68
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116454931
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bij ons gaat dat ook niet gebeuren.. Ik weet nog goed dat ze @ W2 (daar zit jij toch ook?) Vorig seizoen met Utrecht thuis meen ik, probeerde om mensen op hun stoel te krijgen. Die stewards kregen direct het "zitten doe je thuis olé olé" om de oren. En niemand luisterde uiteraard.
Precies ja _O- je kan er wel mee lachen, dat dan weer wel.

Oké, tijd voor een lijstje van voorspellingen:

• Nieuwe stadion valt veel duurder uit dan op voorhand begroot

• Stoelnummering wordt realiteit

Wie vult aan?
pi_116454958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wie vult aan?
• Aflevering stadion loopt minimaal 1 jaar uit
pi_116454968
Per vierkante centimeter een camera om iedereen goed in de gaten te houden.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:24:00 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116454977
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

-nvm- stond al in de eerste post :@
4045
onlogisch
pi_116455026
quote:

[..]

Wie vult aan?
Naam stadion wordt iets van RussiaGAZprom stadion maar krijgt in de volksmond al snel een Kabouterbutplug achtige naam.
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 12:27:07 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116455078
quote:

[..]

Wie vult aan?
quote:
Aan onze supporters gaan we vragen wat er nóg beter kan. Het wordt het meest fantastische stadion dat ooit in Nederland is gebouwd.
Dit wordt natuurlijk voor de formaliteit gezegd. In werkelijkheid doen ze wat ze willlen en krijgen de supporters 0 inspraak.
4045
onlogisch
  donderdag 6 september 2012 @ 12:28:03 #74
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116455112
Voorspellingen over het nieuwe stadion:

• Bouw valt veel duurder uit dan op voorhand begroot
• Aflevering loopt minimaal 1 jaar uit
• CCTV cameratoezicht op elke vierkante centimeter
• Verachtelijk commerciële naam
• Supportersinspraak wordt beperkt tot maximaal de kleur van de stoeltjes
• Aalbers naait weer eens iemand
• Roltrappen
• Prepaid betaalkaarten
• Rookverbod
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog, m.n. op de nieuwe Gele Zijde
• Tribunes ver verwijderd van het veld door grote gracht danwel lege vlakte

Zo gaat'ie lekker w/

[ Bericht 2% gewijzigd door Dekatria op 06-09-2012 12:54:37 ]
pi_116455158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef Dekatria het volgende:
• CCTV cameratoezicht op elke vierkante centimeter
• Verachtelijk commerciële naam
• Supportersinspraak wordt beperkt tot de kleur van de stoeltjes
• Aalbers naait weer eens iemand

Zo gaat'ie lekker w/
Rookverbod, prepaid betaalkaarten, roltrappen?
pi_116455396
Die Aalbers heeft 3 jaar lang non-stop met een erectie in de broek rondgelopen over zijn Viteski-paleisje. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat alle ideeën waar die later op is gekomen nu in de nieuwe Kuip worden gefrot.
Dit, dus.
pi_116455432
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Die Aalbers heeft 3 jaar lang non-stop met een erectie in de broek rondgelopen over zijn Viteski-paleisje. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat alle ideeën waar die later op is gekomen nu in de nieuwe Kuip worden gefrot.
Als het niet lijkt op De Kuip, maar meer op de arena en dat gedrocht in Arnhem kom ik niet meer.
pi_116455448
quote:
Het is nu eventueel mogelijk om De Kuip te behouden als monument. De directie van De Kuip heeft met bewondering gekeken hoe Arsenal het oude stadion in Londen heeft ingericht met fraaie appartementen. "Dat zou hier ook kunnen gebeuren", zegt Van Merwijk. "Maar daar gaan we het dus pas na de verhuizing over hebben."
Ja joh, gooi eerst maar dat nieuwe stadion neer, dan zien we wel weer verder... :')
pi_116455459
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Die kerel moeten ze echt uit het project trappen
pi_116455466
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Dit wordt natuurlijk voor de formaliteit gezegd. In werkelijkheid doen ze wat ze willlen en krijgen de supporters 0 inspraak.
Feyenoord zelf heeft ook al 0% inspraak.
pi_116455672
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als het niet lijkt op De Kuip, maar meer op de arena en dat gedrocht in Arnhem kom ik niet meer.
Tja, ik gok dat het echt zo'n vervolg op dat gebouw gaat worden. Die roltrappen bijvoorbeeld zijn al onvermijdelijk. Feyenoordpubliek wat via roltrappen naar hun vak worden gehesen 8)7
Dit, dus.
pi_116455756
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tja, ik gok dat het echt zo'n vervolg op dat gebouw gaat worden. Die roltrappen bijvoorbeeld zijn al onvermijdelijk. Feyenoordpubliek wat via roltrappen naar hun vak worden gehesen 8)7
Ik hoop zo dat ze de vakindeling hetzelfde houden. En dan bedoel ik vooral qua prijsverhouding.

''We shall not be moved'' is ook verleden tijd. _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 12:48:34 ]
  donderdag 6 september 2012 @ 12:49:58 #83
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116455830
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat ze de vakindeling hetzelfde houden. En dan bedoel ik vooral qua prijsverhouding.
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog
pi_116455883
Iig ook zo'n enorme vlakte achter de doelen waar ze alle rolstoelen kunnen parkeren.
pi_116455904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog
Verhouding bedoel ik. Dus niet dat X en S straks ineens het duurste zijn, bij wijze van.
  donderdag 6 september 2012 @ 12:52:47 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116455905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iig ook zo'n enorme vlakte achter de doelen waar ze alle rolstoelen kunnen parkeren.
• Tribunes ver verwijderd van het veld
  donderdag 6 september 2012 @ 12:53:43 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116455930
Kut man.... We willen de Kuip geen ander stadion.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116456041
Lekker kut zeg, wel vreemd dat nu er die renovatieplannen zijn een nieuw stadion er ineens doorgeduwd wordt!
pi_116456103
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:57 schreef Luni het volgende:
Lekker kut zeg, wel vreemd dat nu er die renovatieplannen zijn een nieuw stadion er ineens doorgeduwd wordt!
Inderdaad, de beslissing zou toch pas later gemaakt worden? Zouden ze toch wat huiverig geworden voor de renovatieplannen + steun van de supporters voor renovatie?
pi_116456123
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Inderdaad, de beslissing zou toch pas later gemaakt worden? Zouden ze toch wat huiverig geworden voor de renovatieplannen + steun van de supporters voor renovatie?
Met een renovatie maak je alleen een bestaand stadion mooier. Met een nieuw stadion maak je geld.
Dit, dus.
pi_116456145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Dekatria het volgende:
Het is ook weer zo heerlijk typerend... net een week nadat Red De Kuip naar buiten komt wordt de knoop opeens doorgehakt :z

Het geld wil een nieuw speeltje, dus dan zullen ze het ook krijgen ook, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid:

[..]

[..]

Die van Merwijk, met z'n 'meest fantastische stadion ooit' :z ik lees hier in wezen weer dezelfde loze beloftes als die altijd gedaan worden als er een nieuwe thuishaven gebouwd gaat worden. Zal mij benieuwen.
Idd wel lekker opvallend en toevallig. Ze doen er jaren over, en precies nu komen ze met een besluit :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:34 schreef Muto het volgende:
Ik. Wil. Geen. Dak.
Niet zo zeiken. Je kunt zo veel willen, maar geen dak is gewoon achterlijk, want dat scheelt je heel veel inkomsten en dat is nou net waar ze het voor doen.
pi_116456156
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met een renovatie maak je alleen een bestaand stadion mooier. Met een nieuw stadion maak je geld.
Met de plannen van ReddeKuip.nl zouden er ook gewoon extra business units komen, meer plaatsen dus ook meer geld. En de investering is vele malen kleiner dan dat van een nieuw stadion
pi_116456163
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Onzin, heb je die plannen uberhaupt bekeken?
pi_116456182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Idd wel lekker opvallend en toevallig. Ze doen er jaren over, en precies nu komen ze met een besluit :')

[..]

Niet zo zeiken. Je kunt zo veel willen, maar geen dak is gewoon achterlijk, want dat scheelt je heel veel inkomsten en dat is nou net waar ze het voor doen.
Het geld wat verdiend wordt met evenementen ziet Feyenoord amper iets van terug.
pi_116456183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Onzin, heb je die plannen uberhaupt bekeken?
Nee, maar wat zijn de financiële verschillen uiteindelijk dan?
Dit, dus.
pi_116456196
quote:
De directie van stadion Feyenoord heeft op allerlei manieren laten onderzoeken of De Kuip een nieuw leven kon krijgen als voetbalstadion. TNO ontdekte dat de stalen constructie van de thuishaven van Feyenoord niet in elkaar zal zakken, maar uit het onderzoek kwam wel naar voren dat de club uit Rotterdam-Zuid miljoenen per jaar blijft kwijtraken aan grote vervangingen van staal en beton.
"Er is bekeken of het stadion echt niet was aan te passen", vertelt stadiondirecteur Jan van Merwijk aan De Telegraaf. "Konden we er een extra ring op laten zetten? Waren er andere constructies mogelijk? We hebben de architect van het huidige stadion nog laten meepraten. De conclusie was dat het allemaal duurder zou zijn dan de bouw van een nieuw stadion en dan nog zou het niet het maximale opleveren."
;)
pi_116456217
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, maar wat zijn de financiële verschillen uiteindelijk dan?
http://reddekuip.nl/sloop/10-misverstanden/
pi_116456290
quote:
Zo'n site is net zo ongeloofwaardig als de woorden van Van Merwijk.
pi_116456433
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo'n site is net zo ongeloofwaardig als de woorden van Van Merwijk.
Eens, maar ze maken wel een paar goede punten. Het enige waar Feyenoord beter van wordt zijn die extra businessplaatsen. Dat dak voor de concerten daar zie je zelf helemaal niks van terug.
pi_116456486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Eens, maar ze maken wel een paar goede punten. Het enige waar Feyenoord beter van wordt zijn die extra businessplaatsen. Dat dak voor de concerten daar zie je zelf helemaal niks van terug.
Concerten komen er toch nooit meer in de Kuip, Mojood heeft een belang in de aRENa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')