abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:01:19 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116438997
# 999 O+

Hopelijk doen die interlands veel goed voor de transferwaarde van onze jongens ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:04:23 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116439041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
# 999 O+

Hopelijk doen die interlands veel goed voor de transferwaarde van onze jongens ^O^
Evil upside down.

Ik hoop dat ze ongeschonden door die ongein heen komen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116439127
Vaag Royston Centhe gerucht. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116439167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
tijdje terug was hmf er van overtuigd dat ie kwam anders :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:06:34 #6
35723 crew  GGMM
pi_116439175
Zou wel tof zijn als het waar is. Drenthe kan wel wat toevoegen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:07:06 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116439209
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
Zou wel tof zijn als het waar is. Drenthe kan wel wat toevoegen.
Twitter, net zo betrouwbaar als de Televaag.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116439227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Met Nelom en Cisse op die flank toch alleen maar mooi? Of bedoel je meer dat het de zoveelste keer is dat dit gerucht opspeeld?
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:07:37 #9
35723 crew  GGMM
pi_116439239
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Twitter, net zo betrouwbaar als de Televaag.
Oh, komt het van Twitter? :')
Dan zou ik niet te hard hopen nee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116439272
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Met Nelom en Cisse op die flank toch alleen maar mooi? Of bedoel je meer dat het de zoveelste keer is dat dit gerucht opspeeld?
Opspeelt.

En ja. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116439352
Nog maar is dan...

433.nl @433_NL 9 m
Royston #Drenthe heeft nog altijd geen club. Martin #vanGeel heeft intimi verteld dat hij hoopt op een Babel-scenario bij #Feyenoord. (1/2)
Details weergeven ·

433.nl @433_NL 7 m
Dat houdt in: een jaar elkaar wederzijdse dienst bewijzen. #Drenthe zou dan ook in winterstop transfervrij weg kunnen. #Feyenoord (2/2)
Details weergeven ·

BRON
pi_116439397
91 followers maarliefst, dat moet wel betrouwbaar zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 5 september 2012 @ 22:10:53 #13
35723 crew  GGMM
pi_116439433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
91 followers maarliefst, dat moet wel betrouwbaar zijn.
Nou idd.
Dat soort geruchten kun je net zo goed niet posten. Gaat nergens over.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116439542
Zou wel mooi zijn, onze linkerkant is kut. Maargoed ijdele hoop.
pi_116439631
Drenthe ging toch naar Turkije?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116440043
Als ze Drenthe wilden hadden ze bij die open sollicitatie wel belangstelling getoond. Denk zelf dat Koeman een type Drenthe het liefst niet in de groep wil hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116440093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Als ze Drenthe wilden hadden ze bij die open sollicitatie wel belangstelling getoond. Denk zelf dat Koeman een type Drenthe het liefst niet in de groep wil hebben.
Ik zou het ook raar vinden, want dan komt Schaken met zijn net geupgrade contract waarschijnlijk op de bank terecht. Of hij wil hem op het middenveld posteren naast Clasie, maar daar hebben we ook al heel veel opties.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 22:31:55 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116440482
quote:
19s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat een heroïnehoofd :r
Hoofd?
O.. daar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 september 2012 @ 22:42:06 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116441031
Drenthe was anders een prima optie geweest.
Voorhoede met Schaken Pelle Drenthe dat is toch mooi ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116446420
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou het ook raar vinden, want dan komt Schaken met zijn net geupgrade contract waarschijnlijk op de bank terecht. Of hij wil hem op het middenveld posteren naast Clasie, maar daar hebben we ook al heel veel opties.
:?

Je hebt er erg in dat Drenthe op links speelt en Schaken op rechts? Ik zou Drenthe zowel op linksback, als linkshalf als linksbuiten er graag in hebben staan. Als persoon zie ik het eigenlijk ook wel zitten. Zelfde soort grappenmaker met een te grote bek als Guidetti, alleen dan niet de gedrevenheid om het ook waar te maken, maar als hij nu al "noodgedwongen" terug moet komen naar zijn Rotterdam zal hij toch vast wel begrijpen dat hij nu echt moet vechten voor zijn laatste kans. Vind hem nog best baas ^O^
pi_116446434
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drenthe was anders een prima optie geweest.
Voorhoede met Schaken Pelle Drenthe dat is toch mooi ?
Jazeker ^O^
pi_116448559
R.I.P. De Kuip :'(
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_116448941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 07:42 schreef ender_xenocide het volgende:
R.I.P. De Kuip :'(
Hoe bedenken ze het. Een nieuw stadion, waar 63.000 toeschouwers inkunnen, bouwen op Varkenoord voor ¤300 miljoen. Wie gaat dat betalen allemaal?
Pleurt op!
  donderdag 6 september 2012 @ 08:24:10 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_116448981
Het is ook weer zo heerlijk typerend... net een week nadat Red De Kuip naar buiten komt wordt de knoop opeens doorgehakt :z

Het geld wil een nieuw speeltje, dus dan zullen ze het ook krijgen ook, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid:

quote:
Feyenoord kiest voor nieuw stadion op Varkenoord

Voetbalclub Feyenoord wil een nieuw stadion bouwen op Varkenoord. Donderdag gaat de opdracht naar bouwbedrijf Volker-Wessels. Dat schrijven De Telegraaf en het AD vandaag.
Het nieuwe stadion moet het grootste van Nederland worden, met 63 duizend zitplaatsen. Verder krijgt het een uitschuifbaar dak, honderd skyboxen en een garage voor vijftienhonderd auto's. Kosten voor het stadion liggen rond de 300 miljoen euro.

Er lagen ook nog andere plannen op tafel. Zo wilde BAM een stadion bouwen op de huidige plek van de Kuip, maar dat is afgewezen. Ook waren er plannen met de naam 'Red de Kuip' waarbij het huidige stadion wordt gerenoveerd en uitgebreid. Deze plannen zijn door Feyenoord aan de kant geschoven.
quote:
'We willen de Kuipbeleving behouden'

Feyenoord mikt met het nieuwe stadion pal naast De Kuip op de grandeur en uitstraling van de stadions van Bayern München en Arsenal. De nieuwe thuishaven van de Rotterdammers biedt plaats aan 63.000 fans. De kosten van 300 miljoen euro komen dicht in de buurt van het stadion in München. Financieel loopt de Rotterdamse club echter geen grote risicos met de bouw van een nieuw stadion.

Consortium VolkerWessels krijgt de voorkeur vanwege de gunstige en minst risicovolle financiële constructie. Het komt er op neer dat het bouwconsortium ook de financiering verzorgt. De gemeente hoeft slechts garant te staan voor een deel van het bedrag. In 2018 moet Feyenoord in het nieuwe stadion voetballen. De stad hoopt met de komst van een nieuw en groot stadion ook weer finales in de Champions League, Europa League, meer interlands en grote popsterren voor concerten terug te krijgen.

"We hebben op dit moment een uniek voetbalstadion", zegt stadiondirecteur Jan van Merwijk in De Telegraaf. "Aan onze supporters gaan we vragen wat er nóg beter kan. Het wordt het meest fantastische stadion dat ooit in Nederland is gebouwd." VolkerWessels moet dezelfde sfeer en tribunevormen creëren als in De Kuip. Op het stadion komt een schuifdak, maar dat moet wijd open kunnen. Van Merwijk: "Ons clublied kent de tekst Zoek een plaatsje in de zon, dat moet zo blijven."

"Het buitengevoel en de Kuipbeleving willen we houden. Maar als het stormt en regent, moet het dak dicht kunnen. Ook voor popconcerten is die functie belangrijk." Van Merwijk spreekt van een formidabel stadion. "Als dit niet zou doorgaan, zakt Feyenoord weg in de grauwe middenmoot, raakt de stad ook de laatste interlands kwijt en kun je grote concerten vergeten. Feyenoord is een topclub, heeft ambities en komt in De Kuip niet verder. We helpen de club niet door hier te blijven zitten."

De geplande 63.000 toeschouwers voor het nieuwe stadion durft Feyenoord aan. Van Merwijk: "Zelfs in beroerde tijden kwamen er nog steeds 40.000 mensen naar De Kuip. Bij sportieve successen ontstaat een zuigende werking weten we."
Die van Merwijk, met z'n 'meest fantastische stadion ooit' :z ik lees hier in wezen weer dezelfde loze beloftes als die altijd gedaan worden als er een nieuwe thuishaven gebouwd gaat worden. Zal mij benieuwen.
pi_116449124
Ik. Wil. Geen. Dak.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')