Het zou toch wel mooi zijn als Robben een keer geblesseerd is en NArsingh zit al weken op de bank, dat Schaken dan 1 interland speelt, kun je meteen een paar ton extra vangen.quote:
Oh ja, zit wat in. En dat laatste weet ik niet, weet niet wat voor soort spelers hij op zijn school heeft. De nieuwe Sneijders en Van Persies hebben die techniek training niet nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken wil zelf ook liever niet naar het buitenland, tenzij voor belachelijk veel geld. Hij heeft hier ook nog zijn voetbalschool en is bezig officieel spelersmakelaar te worden, zodat hij de talentjes van school direct kan begeleiden.
Waarschijnlijk gaat hij met dit laatste nog veel meer geld verdienen dan als speler...
En dan graag zonder beker en friendlies in de winterstop mee te tellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pelle mikt op 15 treffers dit jaar. Laten we het hopen!
Als hij hier weer niet presteert kan hij zich mikken op een contract bij De Treffers.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pelle mikt op 15 treffers dit jaar. Laten we het hopen!
Beker liggen we er toch weer als vanouds eerste ronde uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan graag zonder beker en friendlies in de winterstop mee te tellen.
True, en als we wel de finale halen dan wordt die gesplitst of verplaatst naar Tel Aviv.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beker liggen we er toch weer als vanouds eerste ronde uit.
"Vind jij dat een international?" vroeg hij. Terecht. De Vrij is namelijk (nog) geen international. Voorlopig is het grotendeels hype. Hij moet zich nog gaan bewijzen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Genee 2.0
Wat me er aan herinnert: vd Gijp zat wéér heel raar te doen over De Vrij maandag. Is hier al vaker aan de orde geweest, die gast heeft echt een teringhekel aan Feyenoord in het algemeen en aan Stefan de Vrij in het bijzonder. Vreemd.
Een hype?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
"Vind jij dat een international?" vroeg hij. Terecht. De Vrij is namelijk (nog) geen international. Voorlopig is het grotendeels hype. Hij moet zich nog gaan bewijzen.
Van der Gijp heeft in 99 van de 100 gevallen wel gelijk. Doet dit vooral om van Gaal of Hansie af te vallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hype?![]()
Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
Hij laat bij Feyenoord zien dat hij met z'n 20 jaar al een dragende speler is. Verdedigend sterk én naar voren denkend. Dat is om die reden beloond met een oranje selectie en niet omdat Van Gaal graag aan een hype mee wil doen.
En vd Gijp deed nog wel wat meer dan alleen zeggen dat hij het geen international vindt. Diep zuchten, armen over elkaar, en toen met een minachtende zure kop: "Stefan de Vrij... zucht".
Doet hij steeds, te pas en te onpas. Misschien lijkt Stefan op een jongetje dat hem vroeger op school pestte of zo, ik weet het niet.
Meer, denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef heiden6 het volgende:
Dat kan nog wel eens een duur grapje worden dan, Schaken nog drie jaar, dus tot zijn 33e, op de loonlijst voor een half miljoen per jaar (denk ik?).
Van Rhijn en de Vrij zijn de hype. Zij worden gezien als het nieuwe centrale duo van het Nederlands Elftal, terwijl ze nauwelijks internationale ervaring hebben. De Vrij speelt dan wat langer in het eerste van zijn club, maar moet ook nog veel leren. Hij is zeker een talent, maar over een jaar of twee kunnen we pas écht een beetje bepalen waar hij staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hype?![]()
Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
Hij laat bij Feyenoord zien dat hij met z'n 20 jaar al een dragende speler is. Verdedigend sterk én naar voren denkend. Dat is om die reden beloond met een oranje selectie en niet omdat Van Gaal graag aan een hype mee wil doen.
En vd Gijp deed nog wel wat meer dan alleen zeggen dat hij het geen international vindt. Diep zuchten, armen over elkaar, en toen met een minachtende zure kop: "Stefan de Vrij... zucht".
Doet hij steeds, te pas en te onpas. Misschien lijkt Stefan op een jongetje dat hem vroeger op school pestte of zo, ik weet het niet.
Veel meer. Hij kon miljoenen verdienen in Turkije. Maar na een salaris verhoging besloot ie toch maar te blijven. You do the math.quote:
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar komt de zekerheid vandaan dat Verhoek wel gaat slagen?
Er werd hier gespeculeerd over een vertrek van Schaken omdat Verhoek etc. Ik overdreef het wellicht iets te veel maar ik zie in Verhoek eigenlijk geen versterking voor Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Pelle is nu al cult imo.
Als hij komt neem ik het hele seizoen een Pelle UI.
Is zijn haar in de war of heeft hij privekapper genomen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
Straks iets over Pelle bij RTL7 Sport Inside ofzo.
Ze hebben een kijkcijferkanon nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Is zijn haar in de war of heeft hij privekapper genomen ?
Een hype?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
"Vind jij dat een international?" vroeg hij. Terecht. De Vrij is namelijk (nog) geen international. Voorlopig is het grotendeels hype. Hij moet zich nog gaan bewijzen.
Kan zelfs wat Nederlandsquote:
Mjah, als hij Spaans, Frans, Italiaans, Engels en dan ook wat Nederlands kan. Als je Sissy hoort...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, na 4 jaar AZ.
Wat een baasquote:
Misschien kan Koevermans wel weer een ladies day organiseren, zelfde kutconcept als vorige keer maar dan met een meet & greet.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Divje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de afvoer van vloeistoffen op de tribune? Al die soppende dames als hij gaat warmlopen, of erger, als hij scoort..
De ladies day.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Koevermans wel weer een ladies day organiseren, zelfde kutconcept als vorige keer maar dan met een meet & greet.
Ik weet het niet meer. Weet nog wel dat ze toen gratis bonbons en een likeurtje uitdeelden aan al die kutwijven die sowieso niet bij het voetbal thuishoren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
De ladies day.
Was toch twee jaar geleden met Feijenoord - AZ? Die wedstrijd heb ik gewoon vermeden.
Vorig jaar was het zelfs...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Weet nog wel dat ze toen gratis bonbons en een likeurtje uitdeelden aan al die kutwijven die sowieso niet bij het voetbal thuishoren.
Triest was dat jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zelfs...
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
VIer jaar, nee toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, na 4 jaar AZ.
Wat een heroïnehoofdquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
He die onderste dame ken ik. Die woont hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |