Is zijn haar in de war of heeft hij privekapper genomen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Muto het volgende:
Straks iets over Pelle bij RTL7 Sport Inside ofzo.
Ze hebben een kijkcijferkanon nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Is zijn haar in de war of heeft hij privekapper genomen ?
Een hype?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
"Vind jij dat een international?" vroeg hij. Terecht. De Vrij is namelijk (nog) geen international. Voorlopig is het grotendeels hype. Hij moet zich nog gaan bewijzen.
Kan zelfs wat Nederlandsquote:
Mjah, als hij Spaans, Frans, Italiaans, Engels en dan ook wat Nederlands kan. Als je Sissy hoort...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, na 4 jaar AZ.
Wat een baasquote:
Misschien kan Koevermans wel weer een ladies day organiseren, zelfde kutconcept als vorige keer maar dan met een meet & greet.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef Divje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de afvoer van vloeistoffen op de tribune? Al die soppende dames als hij gaat warmlopen, of erger, als hij scoort..
De ladies day.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Koevermans wel weer een ladies day organiseren, zelfde kutconcept als vorige keer maar dan met een meet & greet.
Ik weet het niet meer. Weet nog wel dat ze toen gratis bonbons en een likeurtje uitdeelden aan al die kutwijven die sowieso niet bij het voetbal thuishoren.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
De ladies day.
Was toch twee jaar geleden met Feijenoord - AZ? Die wedstrijd heb ik gewoon vermeden.
Vorig jaar was het zelfs...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Weet nog wel dat ze toen gratis bonbons en een likeurtje uitdeelden aan al die kutwijven die sowieso niet bij het voetbal thuishoren.
Triest was dat jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zelfs...
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
VIer jaar, nee toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, na 4 jaar AZ.
Wat een heroïnehoofdquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Typisch het volgende:
He die onderste dame ken ik. Die woont hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |