Ik vond de Freddie Angry Bird ook wel leukquote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Even een Freddie Avatar, Verplichte kost op 5 september
Ja, preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, 10 euro.Ik zie het bonnetje op Facebook. Hier was je 220 euro kwijt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond de Freddie Angry Bird ook wel leuk
[ afbeelding ]
Joyquote:Op woensdag 5 september 2012 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... je mag van t weekend voelen
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, Joan twittert terug. #ophetlijstje
Ik haat jequote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej, Joan twittert terug. #ophetlijstje
28!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoeveel staan er al op je lijstje, duz?
Post je lijstquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hunten werkt niet zo, complimentjes wel!
Die twitterruziequote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik bedenk me er net nog een
En mijn tweets waarop dan gereageerd werd waren idd ook complimentjes..
Op 1 na
Joahquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet snel weer eens plaatsvinden
Doe ik ook 5:quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb
Nicolette van Dam
Antje Monteiro
Annemarie Jung
Britt Dekker
Die Michella![]()
Nog een, ik had Sinterklaas ook nogquote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik ook 5:
Lucille Werner
Carice van Houten
Annette Gerritsen
Sascha Visser
Coen Swijnenberg
Annemarie Jung is toch die.. Uh.. Excentrieke dame?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb
Nicolette van Dam
Antje Monteiro
Annemarie Jung
Britt Dekker
Die Michella![]()
JAquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Annemarie Jung is toch die.. Uh.. Excentrieke dame?
Die doet dagelijks 1 stick lippenstift op haar lippenquote:
LMWquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zat even vermeldingen terug te lezen op twitter
De tijd van Last Man Watching... alle support die ik kreeg
Britt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb
Nicolette van Dam
Antje Monteiro
Annemarie Jung
Britt Dekker
Die Michella![]()
Adam Shankmannquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Britt.
Antje
Ik heb Handsome Poets, Michiel Veenstra, Domien Verschuuren, Adam Shankmann, Giel Beelen, Maurice Wijnen (we hebben bijna een twitter relatie, die flapoor reageert op alles) en Adam Lambert.
[/einde pochbeurt]
Eind oktober ofzo tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een jaar geleden
Maar wij zaten daar wel even samen heeee
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiëren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiëren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.
En dat allemaal door het Fok! topic!Triomfje.
Wowquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiëren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.
[..]
Dat is wel heel tof inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Hier wordt de geschiedenis een beetje uitgelegd.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, versterkt de smaak altijd! Pusboterhammen!
Dat is ook wel direct een flinke buit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
ik heb geloof ik nog maar 1bn-er op mijn terugtweetlijstje, namelijk Jan de Hoop.
Jan de Hoop![]()
Chicks imponeren in de kroeg ermee!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat een twitterterugtweetlijstje een onderdeel van iemands CV mag worden.
Jaaaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat een twitterterugtweetlijstje een onderdeel van iemands CV mag worden.
Het gaat ook niet om de kwantiteit he!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik tweet te weinig om getweet te worden door bekende mensen![]()
Okee, ik heb wel even een andere username genomenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwantiteit he!
En tweets waarop je je best doet krijgen ook geen aandacht, het zijn meestal de meest lullige 'oh ik wist niet eens meer dat ik dat getweet had' tweets die opgepakt worden.
Onze Vaduz is daar sinds deze week een prachtig schoolvoorbeeld van.
Zo'n meisje dat k ken is twee meter bij twee meter bij twee meter, lxbxh, en noemt zich ...tje op Twitter, beetje angstaanjagend.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb wel even een andere username genomen
Okee, maar bosmenneke is toch niet zo heel raar bij mij, toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat k ken is twee meter bij twee meter bij twee meter, lxbxh, en noemt zich ...tje op Twitter, beetje angstaanjagend.
Pat, heeft Michella al een dochtertwitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
die Tweetquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Pat, heeft Michella al een dochtertwitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
?!
edit: Ja Benny.... dikke fail__!
Die had ze toch al bij Dames in de dop?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
Nee hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar bosmenneke is toch niet zo heel raar bij mij, toch?
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
Ja... ze was tienermoeder denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
Samenvatting: Ze gaat de meester van haar dochter in elkaar rammen, omdat die dochter een veel te dure telefoon heeft voor zo'n (waarschijnlijk) jong maisjuhquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.
Dat mens raakt al verdwaald zodra ze d'r tuinpadje uit is gelopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Samenvatting: Ze gaat de meester van haar dochter in elkaar rammen, omdat die dochter een veel te dure telefoon heeft voor zo'n (waarschijnlijk) jong maisjuh
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mens raakt al verdwaald zodra ze d'r tuinpadje uit is gelopen.
Diejen kut zat in een TV Programma zo runt tweeduzend aacht waar trutjes een poging didde om een echte dame te worrenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.
Met dat mokkel heb ik al meerdere malen ruzie gehad via den twitterquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En met overmacht gewonnen neem ik aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met dat mokkel heb ik al meerdere malen ruzie gehad via den twitter
Uiteraaarddddquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En met overmacht gewonnen neem ik aan.
...gevraagd...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
wat moet een kind met een gsm van 500 euro?
Dat nummer wordt gewoon beter en beter iedere keer dat ik het hoor.quote:
Welke danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is nog niet eens m'n allerfavooste Florence.
dit nummer? of het hele album?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Kan hem niet vinden op de piratenbaai
Ceremonialsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Kan hem niet vinden op de piratenbaai
Je moet het album Ceremonials hebben. Als je zoekt op Florence is het als het goed is het 2de zoekresultaatquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Que?
Ik zoek florence en krijg alleen oude cdtjes
Heb ziggo dus moet andere sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet het album Ceremonials hebben. Als je zoekt op Florence is het als het goed is het 2de zoekresultaat
Kom je toch bij dezelfde uit. Typ coevoet in op Google ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ziggo dus moet andere sites
Ik mag niet piraterenbaaien. En ik kan geen seeds vinden van die CDquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je toch bij dezelfde uit. Typ coevoet in op Google ofzo.
DMquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet piraterenbaaien. En ik kan geen seeds vinden van die CD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie Benny eerder
I'm Blue dabadiebadadoo
zingenDie heb ik ook al gehad vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef iBenny het volgende:
Waar ben ik de afgelopen weken geweest?
Ik heb helemaal niks meegekregen van die Gangnam Style-hype
Die zijn niet zo vergelijkbaar toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks voor mij... ik ga weer terug naar Bieber en Minaj
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevertquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn niet zo vergelijkbaar toch?
Komt Bieber niet goed vanaf. Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevert
Alleen mits in een blenderquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevert
cum laude niveau 2quote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.
VEEG
ME
OP
ik heb een klasgenoot die cum laude is afgestudeerd..
Bij dr mbo niveau 2 detailhandel. En dat vond ze eigenlijk best goed van drzelf.
En wat je dan bent.. Haha dan kan je vakken vullen..
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Lutte het volgende:
Die heb ik vandaag op het station gespotZe vroeg of ik een vuurtje had
jaquote:
Ook niet op de basisschoolquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezamelijk douchen met klasgenoten. Gelukkig nooit meegemaakt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En verplicht gym
Gezamelijke douches
Ik douche thuis wel... Is goddank laatste 2 uur
ben het ook zeker niet van plan ooit te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezamelijk douchen met klasgenoten. Gelukkig nooit meegemaakt.
Nee, zou wel erg goedkoop zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ben het ook zeker niet van plan ooit te doen.
ja.. Moet van de overheid vanaf dit schooljaarquote:
Ja, dattesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Moet van de overheid vanaf dit schooljaariets van te dikke jongeren. Ik ben verdomme bijna 23 enof ik dik ben is godverdomme MIJN zaak
Kostelijk vermaakt vandaag, vooral die gillende tienermoeders maakte mijn dag goedquote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis het MBO nu ik al die verhalen hoor.
Heb je voor de rest wel een leuk rooster?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu ff boodschappen doen met mama en dan mijn rooster doorgeven op werk.
Ik kijk wel met weemoed terug naar mijn MBO tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis het MBO nu ik al die verhalen hoor.
Nee, toch? Kal is niet 10 jaar ouder dan ik, dacht ik..quote:
Hahaha, nee.. maar ze weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toch? Kal is niet 10 jaar ouder dan ik, dacht ik..
Gawd is ook zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben niet de oudste in de klas
Er is nog een moslima moeder met 3 kinderen van 29.. en een meisje van 23.. maar he, dat ben ik volgende maand ook!
3 kinderen van 29.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben niet de oudste in de klas
Er is nog een moslima moeder met 3 kinderen van 29..
quote:
Welkon?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst een bak nep ben en jerrys naar binnen werken
Die van de Aldi is wel te doen. Die van de Appie is zo chemisch als maar kanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Chunky Choc Fudge van de Aldi... ze hadden geen cookie dough meer
I WANT MY COOKIE DOUGH.. HIERMEE KAN IK GEEN VERDRIET WEGETENquote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van de Aldi is wel te doen. Die van de Appie is zo chemisch als maar kan
Ik durf niet te klikken maar ik wil klikken.quote:
Ik weet het verder ook niet... zag haar al niet op de foto staanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dikke kut 3 bier... iedereen zou blijven?!
Zo voel ik mij vandaag. Lik maarquote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken maar ik wil klikken.
Ksssttttquote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kijkt niemand meer naar de anderen, das ook zielig!
86quote:
Meteen wat van zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
Oh en er kwam vanochtend een kolossale mevrouw naast me zitten in de bus, ze hing ver over mijn helft helemaal tegen me aan, dus ik een stukje naar links.. Gaat ze ook verzitten! Dus ik helemaal tegen de wand geplet en ze zat nog op m'n iPod ook
Ik was te verbijsterd! Had wel steun aan het oogcontact met het meisje tegenover mequote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je dan niet tegen zo'n mens schreeuwen.
Of nou ja, er iets van zeggen.
De ironiequote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was te verbijsterd! Had wel steun aan het oogcontact met het meisje tegenover meHet was ook echt helemaal stil in de bus, durfde niks te zeggen. Ben na vandaag wel 100% voor de extra stoeltje in het vliegtuig tax!
Stomste was nog wel dat ik net een stuk over morbide obesitas aan het lezen was
'uhquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
Benny, ons favoriete persoon heeft een aarsgewei! Het is net een utopie
Handig manquote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik snap nu al niks van mijn huiswerk...
er staat dat ik hoofdstuk 7 en 8 moet lezen... maar niet van welk boek
Die cum laude kut zal het wel weten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik snap nu al niks van mijn huiswerk...
er staat dat ik hoofdstuk 7 en 8 moet lezen... maar niet van welk boek
Te gênant voor woordenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha. Er dook opeens een zwembandje op
Ff bij mijn vrienden zoeken op een van Blondies grootste hits, ze is te dom om te poepen dus heeft FB vast niet afgeschermd.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
IK WIL HET OOK ZIEN BENNY EN LUTTY
DM*quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
IK WIL HET OOK ZIEN BENNY EN LUTTY
Ohw wacht... Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aflevering twee pas joh.. Vorige week voorstellen
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw wacht... Expeditie Robinson. Ik dacht ER, die serie met George Clooney
Niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Wat een geniaal programma eigenlijk. Waarom heb ik dit nooit eerder gekeken?
Benny.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Goffer. Dat meen je nietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je het over ER hebt, het 14de dacht ik
Dafuq etc?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Jij stort je altijd vol op iets, maar laat daardoor de algemeenheid wat schieten.quote:
Dit klinkt beter inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij stort je altijd vol op iets, maar laat daardoor de algemeenheid wat schieten.
Leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit jaar ook al een blok stage lopen 3 dagen per week
Ja, en op die plek moet je het jaar erna weer stage lopen.. Dus ik ga gelijk wel iets leuks zoeken, en eventueel iets wat ik na m'n opleiding ook wil doen.quote:
Stomme Google translate.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Er zitten spelfouten en super slechte zinsopbouw in mijn sociologie boek.
Schandalig.
Het meest irritant zijn van die ellenlange zinnen zonder komma's waardoor je ze op drie manieren kan lezenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Schandalig.
Ik vind het echt schijtirritant...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Schandalig.
It's one big mindfuck!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het meest irritant zijn van die ellenlange zinnen zonder komma's waardoor je ze op drie manieren kan lezen
Ik heb wel een strijkplank, geldt dat ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand hier een IPad of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb wel een strijkplank, geldt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |