quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef iBenny het volgende:
Waar ben ik de afgelopen weken geweest?
Ik heb helemaal niks meegekregen van die Gangnam Style-hype
Die zijn niet zo vergelijkbaar toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks voor mij... ik ga weer terug naar Bieber en Minaj
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevertquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn niet zo vergelijkbaar toch?
Komt Bieber niet goed vanaf. Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevert
Alleen mits in een blenderquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt... misschien dan een combinatie nog wat oplevert
cum laude niveau 2quote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.
VEEG
ME
OP
ik heb een klasgenoot die cum laude is afgestudeerd..
Bij dr mbo niveau 2 detailhandel. En dat vond ze eigenlijk best goed van drzelf.
En wat je dan bent.. Haha dan kan je vakken vullen..
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Lutte het volgende:
Die heb ik vandaag op het station gespotZe vroeg of ik een vuurtje had
jaquote:
Ook niet op de basisschoolquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezamelijk douchen met klasgenoten. Gelukkig nooit meegemaakt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En verplicht gym
Gezamelijke douches
Ik douche thuis wel... Is goddank laatste 2 uur
ben het ook zeker niet van plan ooit te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezamelijk douchen met klasgenoten. Gelukkig nooit meegemaakt.
Nee, zou wel erg goedkoop zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ben het ook zeker niet van plan ooit te doen.
ja.. Moet van de overheid vanaf dit schooljaarquote:
Ja, dattesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Moet van de overheid vanaf dit schooljaariets van te dikke jongeren. Ik ben verdomme bijna 23 enof ik dik ben is godverdomme MIJN zaak
Kostelijk vermaakt vandaag, vooral die gillende tienermoeders maakte mijn dag goedquote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis het MBO nu ik al die verhalen hoor.
Heb je voor de rest wel een leuk rooster?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu ff boodschappen doen met mama en dan mijn rooster doorgeven op werk.
Ik kijk wel met weemoed terug naar mijn MBO tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis het MBO nu ik al die verhalen hoor.
Nee, toch? Kal is niet 10 jaar ouder dan ik, dacht ik..quote:
Hahaha, nee.. maar ze weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toch? Kal is niet 10 jaar ouder dan ik, dacht ik..
Gawd is ook zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben niet de oudste in de klas
Er is nog een moslima moeder met 3 kinderen van 29.. en een meisje van 23.. maar he, dat ben ik volgende maand ook!
3 kinderen van 29.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben niet de oudste in de klas
Er is nog een moslima moeder met 3 kinderen van 29..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |