Welkon?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst een bak nep ben en jerrys naar binnen werken
Die van de Aldi is wel te doen. Die van de Appie is zo chemisch als maar kanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Chunky Choc Fudge van de Aldi... ze hadden geen cookie dough meer
I WANT MY COOKIE DOUGH.. HIERMEE KAN IK GEEN VERDRIET WEGETENquote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van de Aldi is wel te doen. Die van de Appie is zo chemisch als maar kan
Ik durf niet te klikken maar ik wil klikken.quote:
Ik weet het verder ook niet... zag haar al niet op de foto staanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dikke kut 3 bier... iedereen zou blijven?!
Zo voel ik mij vandaag. Lik maarquote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken maar ik wil klikken.
Ksssttttquote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kijkt niemand meer naar de anderen, das ook zielig!
86quote:
Meteen wat van zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
Oh en er kwam vanochtend een kolossale mevrouw naast me zitten in de bus, ze hing ver over mijn helft helemaal tegen me aan, dus ik een stukje naar links.. Gaat ze ook verzitten! Dus ik helemaal tegen de wand geplet en ze zat nog op m'n iPod ook
Ik was te verbijsterd! Had wel steun aan het oogcontact met het meisje tegenover mequote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je dan niet tegen zo'n mens schreeuwen.
Of nou ja, er iets van zeggen.
De ironiequote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was te verbijsterd! Had wel steun aan het oogcontact met het meisje tegenover meHet was ook echt helemaal stil in de bus, durfde niks te zeggen. Ben na vandaag wel 100% voor de extra stoeltje in het vliegtuig tax!
Stomste was nog wel dat ik net een stuk over morbide obesitas aan het lezen was
'uhquote:Op donderdag 6 september 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
Benny, ons favoriete persoon heeft een aarsgewei! Het is net een utopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |