JAquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Annemarie Jung is toch die.. Uh.. Excentrieke dame?
Die doet dagelijks 1 stick lippenstift op haar lippenquote:
LMWquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zat even vermeldingen terug te lezen op twitter
De tijd van Last Man Watching... alle support die ik kreeg
Britt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb
Nicolette van Dam
Antje Monteiro
Annemarie Jung
Britt Dekker
Die Michella![]()
Adam Shankmannquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Britt.
Antje
Ik heb Handsome Poets, Michiel Veenstra, Domien Verschuuren, Adam Shankmann, Giel Beelen, Maurice Wijnen (we hebben bijna een twitter relatie, die flapoor reageert op alles) en Adam Lambert.
[/einde pochbeurt]
Eind oktober ofzo tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een jaar geleden
Maar wij zaten daar wel even samen heeee
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiėren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiėren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.
En dat allemaal door het Fok! topic!Triomfje.
Wowquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was heel tof want hij jureerde bij SYTYCD en we zaten hier in het SYTYCD topic te discussiėren over het feit dat ie altijd als laatste aan de beurt was nadat de dansers hadden gedanst. Al 't gras was dan voor z'n voeten weggemaaid. Ik beklaagde mezelf daarover, Adam reageerde dat ik dat aan z'n 'baas' moest vragen (Nigel Lythgoe), Nigel reageerde daar tegenover Adam op. En welja, de eerstvolgende uitzending vertelden ze dat Adam had geklaagd op twitter dat hij eens als eerste aan de beurt wilde en toen gingen ze dus de jureer-beurt omgooien.
[..]
Dat is wel heel tof inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Hier wordt de geschiedenis een beetje uitgelegd.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, versterkt de smaak altijd! Pusboterhammen!
Dat is ook wel direct een flinke buit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
ik heb geloof ik nog maar 1bn-er op mijn terugtweetlijstje, namelijk Jan de Hoop.
Jan de Hoop![]()
Chicks imponeren in de kroeg ermee!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat een twitterterugtweetlijstje een onderdeel van iemands CV mag worden.
Jaaaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat een twitterterugtweetlijstje een onderdeel van iemands CV mag worden.
Het gaat ook niet om de kwantiteit he!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik tweet te weinig om getweet te worden door bekende mensen![]()
Okee, ik heb wel even een andere username genomenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwantiteit he!
En tweets waarop je je best doet krijgen ook geen aandacht, het zijn meestal de meest lullige 'oh ik wist niet eens meer dat ik dat getweet had' tweets die opgepakt worden.
Onze Vaduz is daar sinds deze week een prachtig schoolvoorbeeld van.
Zo'n meisje dat k ken is twee meter bij twee meter bij twee meter, lxbxh, en noemt zich ...tje op Twitter, beetje angstaanjagend.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb wel even een andere username genomen
Okee, maar bosmenneke is toch niet zo heel raar bij mij, toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n meisje dat k ken is twee meter bij twee meter bij twee meter, lxbxh, en noemt zich ...tje op Twitter, beetje angstaanjagend.
Pat, heeft Michella al een dochtertwitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
die Tweetquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Pat, heeft Michella al een dochtertwitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
?!
edit: Ja Benny.... dikke fail__!
Die had ze toch al bij Dames in de dop?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
Nee hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar bosmenneke is toch niet zo heel raar bij mij, toch?
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
Ja... ze was tienermoeder denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
?!
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op woensdag 05-09-2012 om 21:26:30De meester v me dochter heeft gewoon haar tel afgepak een tel v 500 ze krijg hem morgen terug wedde dat ik morgen op school ben! Wouze reageer retweet
Samenvatting: Ze gaat de meester van haar dochter in elkaar rammen, omdat die dochter een veel te dure telefoon heeft voor zo'n (waarschijnlijk) jong maisjuhquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.
Dat mens raakt al verdwaald zodra ze d'r tuinpadje uit is gelopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Samenvatting: Ze gaat de meester van haar dochter in elkaar rammen, omdat die dochter een veel te dure telefoon heeft voor zo'n (waarschijnlijk) jong maisjuh
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mens raakt al verdwaald zodra ze d'r tuinpadje uit is gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |