quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef Saeramir het volgende:Ok, hier komt ie dan

ok de performances dan.
ONZE CAMPAIGN!!!!!All the credit to Cee

We did it!!!!!!!!!!!! "Whatever gave u that idea"

Ik kan het wel blijven kijken en kijken! Heerlijk
Jaaa echt hilarisch

.
quote:
Lauren & Twitch - HiphopTwitch is toch zo lief he

Echt bijna vaderlijk zo in de rehearsals

Het optreden zelf.. Was leuk en entertaining maar toch niet het beste werk dat Nappytabs ooit hebben geproduceerd natuurlijk. Ik vond de chemistry er niet zo heel erg aanwezig eigenlijk

Het was ok. Niet het beste van de avond. Het einde was wel grandioos
Mee eens. Het was wel vermakelijk, maar het was niet echt een enorme topper. Goede middenmoot, niet slecht, absoluut niet.
quote:
Jose & Allison - Contemporary 
Ok. Dit was toch geen dans. Dit was gewoon een slim gerol van de ene kant van de rand van het podium naar de andere, met zo weinig dansstappen dat er niets over te zeggen viel. En de weinige dansstappen DIE er waren, waren voor Allison

Way to hide Jose's verschrikkelijk slechte techniek, door het gewoon niet in te choreograferen. En maak het lekker personal, zodat de voters weer voor zijn lieve gezichtje gaan voten.

Ik heb het gehad hoor met Jose. Als er niet elke weer een blessure was geweest, was ie er waarschijnlijk 2 weken geleden al uit geweest. Allison's crush ook

Welke girlfriend bedoelt ze dan, de hare of de zijne?
Hoewel ik het eigenlijk met je eens ben over het (gebrek aan) dansen, moet ik toch zeggen dat ik het in zijn minimalistische wél erg mooi vond. Ik zat echt best gefascineerd te kijken. Natuurlijk, het draaide meer om Allison dan Jose, maar ik vond het wel erg mooi eigenlijk

.
quote:
Robert & Lauren - JazzTja. Het was niet sexy genoeg voor mij. Het was niet zwoel. Ik kon de connectie totaal niet vinden. Technisch gezien was het allemaal prima. Ik vraag me af of het ligt aan het feit dat ik Robert gewoon niet mag, en dan ook nog in combinatie met Lauren + choreo van Tyce.. Of dat jullie er hetzelfde van vinden. Wacht met smart op jullie commentaren.
Is me niet echt bijgebleven. Ja Roberts gescheurde t-shirt

. Maar de dans zelf... oké. Technisch zat het wel oke volgens mij.
quote:
Begin van de reeks solo's met saaaaaaie voorstukjes van de ouders

DOORSPOELTIJD
Omg, ik zat juist elke keer bijna te janken bij die ouders die emotioneel werden en zeiden dat ze trots waren

. Geen idee waar dat vandaan kwam, maar die stukjes vond ik wel mooi. Wat lijkt Jose op zijn moeder trouwens

.
quote:
Solo AdeC
Beste solo van de avond. Als soloist is ie toch wel behoorlijk briljant. Zijn probleem zit hem normaal gesproken echt in zijn uitstraling met een partner naar het publiek toe.
Kent & Kathryn - Jazz
Heerlijk om naar te kijken. Erg vrolijk, en niet zo heel erg die typische Sonya stijl. Paste erg goed bij Kent. Ik heb er met plezier naar gekeken. En Kent's gezicht stond me niet tegen hoor. Ik snap wel wat Mia bedoelt, maar hier was dat niet het geval vind ik.
Ja was leuk, alleen is Kent wel typisch zo'n showmannetje. Ik heb nog steeds het idee dat ie het allemaal alleen voor het publiek doet enzo, en dat staat me ondertussen een beetje tegen. Dans was tof.
quote:
Solo Robert
Solo LaurenMeh. Heb nog steeds geen klik met dit meisje.
AdeC & Comfort - HiphopWow.. Ik heb geen woorden.. Zo emotioneel.. Het beste wat ik Comfort ooit heb zien dansen. En AdeC komt eindelijk eindelijk tevoorschijn. Eindelijk had ie een personality. Ongelofelijk. Zo mooi en zo pijnlijk. En Adam die zegt: And SO my life..

Wow. Super.
De dans van de avond (ochtend hier). Fijn om AdeChike ook eens zonder popi-jopigedrag te zien en 'm ook eens emotioneel te zien. Op een of andere manier maakt dat mensen meer mens ofzo, ipv een personage (net als dat Kent bij zijn meltdown in Las Vegas ook opeens veel mooier en toffer was dan later). Erg indrukwekkend.
quote:
Solo Jose
Solo KentPrima, niets speciaals.
Lauren & Robert - Samba"It's really sad when he does it better than me"
Maar de samba zelf.. Ew! WE NEED MARY! Dit was toch gewoon slecht? Robert viel nog wel mee, maar waar was het heupwerk van Lauren?? Mia tipte het onderwerp heel even voorzichtig aan maar ik vond het te overduidelijk. Ik zag bijna 0,0 heup en billen van Lauren. Wat het totaal niet sexy maakte. Robert, goed gedaan. Lauren, erg gematst met de commentaren.

Oh ja, en bijna alle lifts waren verschrikkelijk.
Vond er weinig aan. Lauren was niet indrukwekkend, Robert was wel goed denk ik, maar de dans zelf deed me zo goed als niks.
quote:
Jose & AdeC - Paso Doble
Dit was een FLOP! Ze zagen er beiden uit als dwergjes, niet als mathadors! Met die broeken die tot hun oksels waren opgetrokken

Weinig fire, weinig passie. Slecht werk met de cape. Nee. Nee. Jose, alsjeblieft, ga naar huis en neem danslessen. Ik geloof wel in je hoor

maar het is nu genoeg geweest. Als hij niet in de bottom zit morgen, ben ik gewoon boos. AdeC mag op basis van zijn eerste super hiphop, van mij nog wel een weekje door.
Oh ja, Legacy de assistent van Dmitri??
Wat was dit voor iets slechts

? Het leek allemaal zo traag en langzaam dat het totaal niet overkwam bij me. Ze leken letterlijk van pasje naar pasje te gaan, en ik vond hun partnering niet echt geniaal. Die Deathdrops (dat de zo aan elkaars arm hangen en eentje zich naar de grond laat vallen) waren niet indrukwekkend en zagen eruit alsof ze het niet konden.
quote:
Kent & Twitch - Stepping"I get to dance with Billy frikking Bell" " Shut up"

I wish Billy would have been there. Had erg graag gezien hoe hij had gedaan.

Al vond ik de dans echt 10 x niets

jeetje mina. Wat saai en hoezeer kwamen de geluiden niet door! Ik vond dat Kent en Twitch er het beste van maakten dat ze konden. Hun attitude klopte. Maar de dans zelf.. rommelig. Heb hem nog eens terug gekeken en nee, niets. Ik meen me een stepping dans te herinneren uit Aus denk ik, en die was veel beter.
Wat een FAIL zeg

. Op zich goed gedanst, maar het komt totaal niet over. Denk dat het in de zaal anders klonk anders waren de commentaren niet zo, maar het kwam totaal niet over. Ik vond Twitch wel enorm overschaduwen. Kent leek heel klein en "blank" (kan het niet anders verwoorden

). Stepping hoeft niet meer terug te komen wmb.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.