Diejen kut zat in een TV Programma zo runt tweeduzend aacht waar trutjes een poging didde om een echte dame te worrenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.
Met dat mokkel heb ik al meerdere malen ruzie gehad via den twitterquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat wicht is maar hij moet door 't vertaalmasjien voordat ik 'm snap.
En met overmacht gewonnen neem ik aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met dat mokkel heb ik al meerdere malen ruzie gehad via den twitter
Uiteraaarddddquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En met overmacht gewonnen neem ik aan.
...gevraagd...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
wat moet een kind met een gsm van 500 euro?
Dat nummer wordt gewoon beter en beter iedere keer dat ik het hoor.quote:
Welke danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is nog niet eens m'n allerfavooste Florence.
dit nummer? of het hele album?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Kan hem niet vinden op de piratenbaai
Ceremonialsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Kan hem niet vinden op de piratenbaai
Je moet het album Ceremonials hebben. Als je zoekt op Florence is het als het goed is het 2de zoekresultaatquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Que?
Ik zoek florence en krijg alleen oude cdtjes
Heb ziggo dus moet andere sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet het album Ceremonials hebben. Als je zoekt op Florence is het als het goed is het 2de zoekresultaat
Kom je toch bij dezelfde uit. Typ coevoet in op Google ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ziggo dus moet andere sites
Ik mag niet piraterenbaaien. En ik kan geen seeds vinden van die CDquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je toch bij dezelfde uit. Typ coevoet in op Google ofzo.
DMquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag niet piraterenbaaien. En ik kan geen seeds vinden van die CD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie Benny eerder
I'm Blue dabadiebadadoo
zingenDie heb ik ook al gehad vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |