Net als jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.
Ah, is je alterego Cher weer terugquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.
Je gaat huilen.quote:
Jij hebt alterego's ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, is je alterego Cher weer terug?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
in ieder geval de nieuwe monkyyy van 2012.
Wat moest er allemaal verbouwd worden dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Ik had nooit naar de tandarts moeten gaan.![]()
Pijn in me bakkes al de hele week, koppijn ervan.
Zo erg kerelquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Onthullingen, onthullingenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
in ieder geval de nieuwe monkyyy van 2012.
Kwam van omdat je me schreefquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Nastyquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Je weet het al baasje. Maar ik laat haar gewoon faken, boeion als zij daar gelukkig van wordt. Ik pm de mensen die het willen weten wel.quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kwam van omdat je me schreef
Ik weet van niks. Doe maar pmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je weet het al baasje. Maar ik laat haar gewoon faken, boeion als zij daar gelukkig van wordt. Ik pm de mensen die het willen weten wel.
Een hele hoop.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moest er allemaal verbouwd worden dan?
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
Cher, kom anders nog een keer met die printscreens van die zogenaamde DM's die ik je allemaal heb gestuurd.
Ist nou klaar dan?quote:
Jij post ook enkel wanneer Ziba post he?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij post ook enkel wanneer Ziba post he?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Succes ermeequote:
Wat is dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Suggesties?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit.
En kanker aub op met die lelijke standaardPI
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er speelt wat. En ik wil weten hoe het afloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat laatste zal er wel niet in zittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.
Jij weet niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat laatste zal er wel niet in zitten
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wie is deslechterebob?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Lekker provoceren met een pi
Ja lekker rebels.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Lekker provoceren met een pi
badtripbobquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.waarom bloederig en pijnlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
welke monkey??quote:
Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom bloederig en pijnlijk?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Doe maar pm
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.
Internetprofilering.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.
Wat weten?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
En whatever, de mensen die het willen weten moeten maar een dm/pm sturen.
ninja editquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
Je weet nikssssssssss.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En kanker aub op met die lelijke standaardPI
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.quote:
Voor de draad er mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.quote:
je lijkt wel een kloon van mijquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.
quote:
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere handquote:
okquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lage streepje doet het hem _
even pics alsjeblief? hier heb ik niks aan babyquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
Waarom moest ik hierom lachen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
Heb je geen mooie nagels van jezelf?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van jquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van j
Jammer. Pics van je handen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?Zat erop te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?je handenfetisj is echt niet gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Groenten was het.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
Waar hield miver meer van, voeten of fruit?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Brinta is zulks een bazenontbijt, mijn jezus.
Gruwelijk dikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:29 schreef Zosk het volgende:
Maar niet als je het zo gruwelijk dik maakt.
Of zonder suiker.
Wow.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gruwelijk dik
ALL DEM COMPLEX CARBS MI GADO MI JEZUS HIRLAK
the fuckquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gruwelijk dik
ALL DEM COMPLEX CARBS MI GADO MI JEZUS HIRLAK
is daar overheen gekotst¿quote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
you will always be my sandy shoreeee
Hoe gaat het met de pizza'squote:
Minder dan voorheen, maar sowieso nog 1 per week.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pizza's
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Minder dan voorheen, maar sowieso nog 1 per week.
Alweer?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
pls mom can i have one
ik wil ook zo een die zo extreem groot is, dat ik er zo op kan vliegen net als:quote:
hahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil ook zo een die zo extreem groot is, dat ik er zo op kan vliegen net als:
[ afbeelding ]
Daar hebben we er 1 van op kantoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me echt saai.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar hebben we er 1 van op kantoor.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef wise het volgende:
gewoon 4 zinnen nederlands in de bourne identity
ahah snap nix van deze post XDquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kijk net natgeo wild hd he en 5 manne leeuwen vallen samen 1 andere aan. Maken he zwak en lopen wegwat
Wat.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
En nu een zebraman die een veulen doodstampt
Fak jou danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ahah snap nix van deze post XD
partytime WOOPWOOP
sue the mothefuckaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
En nu een zebraman die een veulen doodstampt
Ja dieren kijken danquote:
is op tvquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Even de trilogy opnieuw kijken voordat je naar Legacy gaat zeker?
Goeie keuze wel. Al die zeikprogrammas op tv verderquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig nat geo wild. Enige wat ik zowat op tv kijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie keuze wel. Al die zeikprogrammas op tv verder
Schijnbaar nietquote:
Ze was toch een vent ofzo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
pls mom can i have one
Oh dat zal wel jaquote:
Ja.quote:
Blijkt dat bananen krom zijn.quote:
Is ze nu al klaar met die kloon?quote:
jijquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Ziba het volgende:
En maar vals doen tegen mij. Sukkols. Twee jaar lang trappen jullie ergens in.
haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
De grande finale komt binnenkort jongons.
Uhm ik weet allemaal niet hoe het zitquote:
Dan ben je wel diep gezonken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Fascination het volgende:
Beetje sad al die nepperds hier.
Vertel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zeg me dat jij wel echt bent.quote:
Ik ben ook fake, sorry.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je wel diep gezonken ja
"haha xD ik hou jullie voor de gek, ik win"
Oh shi-quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat jij wel echt bent.
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat jij wel echt bent.
Jij bent een marokkaanse boerin met 4 zoons?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
bustedquote:
Ja nu is het te laat. iedereen heeft t al verklapt.quote:
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Momenteel een technisch team mee bezig.
Unaniem.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.
![]()
Maarwtf.
Ik ben even weg, mensen, EVEN en meteen dit. Kan dit in het vervolg niet wachten?quote:
Unaniem?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.
![]()
Maarwtf.
Nee snap, ik is dan ook best spannend.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee snap, ik is dan ook best spannend.
Natural blondy.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is toch het tegenovergestelde van anoniem?
Shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Momenteel een technisch team mee bezig.
Hahahaquote:
och meid tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
kk ziba nou komt ze niet meer terug he.
Naja je punt is gemaakt en KLB SC wil je bij voorbaat danken als gever van goude tip.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
Jij bent bezig een beter sherlock te worden dan ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.
nee als je hier ga lope blaten me je domme harses dan niet nee, misschien als je je harses gehouwe had dat ze nog terug kwam.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
[..]
nee kanker zemmel, je snapt het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
FBquote:
Gaat er om dat als je het hier nog niet had gezegd we het mooier konden laten uitkomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
Kk wat?!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
Ja niemand van ons had dat gedaan hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Mozy het volgende:
ja op namen googlen zo moeilijk ook echt wtff
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kanker zemmel, je snapt het niet.
ik ben eerlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Dat dus idd, want wij willen ook wel wat meer informatie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
ALS JE NIE GEPOST HAD DAT ZE FAKE WAS HAD ZE NOG TERUG GEKOMEN EN HADDEN WE DAN KUNNEN CONFRONTEREN NU HEB JIJ JE MELIS OPEN GEDAAN EN KOMT ZE DUS HELEMAAL NIET MEER
[..]
Dat had ze dan nog niet geweten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.
shit man hou je bek als je het niet snaptquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.
Ja, dan ze zeker geantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
ALS JE NIE GEPOST HAD DAT ZE FAKE WAS HAD ZE NOG TERUG GEKOMEN EN HADDEN WE DAN KUNNEN CONFRONTEREN NU HEB JIJ JE MELIS OPEN GEDAAN EN KOMT ZE DUS HELEMAAL NIET MEER
Ga je idd krijgen van iemand die al twee jaar lang alles bij elkaar liegt.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dus idd, want wij willen ook wel wat meer informatie.
Nee, dan had het in ieder geval leuk geweest als ze erbij was.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan ze zeker geantwoord.
Heb je zo los, iedereen maakt soms een foutje.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga je idd krijgen van iemand die al twee jaar lang alles bij elkaar liegt.
Dit dus. Maargoed.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan ze zeker geantwoord.
Ja en koken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
Enige wat ik raar vind ze leek wel verstand van zaken te hebben. Als make up en alles.
Kan me niet voorstellen dat een lelijke game nerd dat heeft achter haar computer.
JA KKquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.quote:
Whatsap hem maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
hey maar thanks he ziba. je hebt verpest. nu moet ik haar gaan whatsappen
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kledingquote:
Haha wolvendagen,quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kleding
Had half uurtje geleden nog bijna hierop gereageerd ookquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKENquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
Enige wat ik raar vind ze leek wel verstand van zaken te hebben. Als make up en alles.
Kan me niet voorstellen dat een lelijke game nerd dat heeft achter haar computer.
tgoh je kan je altijd een beetje inlezen enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zal wel een chick zijn want mannen weten niks van make up en kleding
Moet je vooral dit posten jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKEN
Wat voor info wil je dan? Kom op, hoe oud ben je? Ik vind het echt vreemd, serieus vreemd, dat jij denkt dat zo iemand de waarheid gaat vertellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
precies. DAAROM WILLEN WIJ INFO MAAR JA KANKER ZIBA MOET ALLES VERNUEKEN
Leek alsof ze er wel echt interesse in had.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Loppe het volgende:
[..]
tgoh je kan je altijd een beetje inlezen enzo
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli is dus de enige gamechick?
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niks gaat ver eigenlijk. Ik ga dat meisje niet vernederen ofzo. Maar het mag wel geopenbaard worden. Mensen zijn erin getrapt.
acteertalent, maar ja dit forum is ook zo grootquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek alsof ze er wel echt interesse in had.
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enigequote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gast ik ga je echt een keer koud laten maken door je nigger, maar ik moest hardop lachen door kankermensquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.
kankermens, als het nu allemaal super edgy was enzo dan was het wel grappig dat we genept zijn. Maar alles klopte enzo, dan is het niet zo raar dat je erin trapt. Zelfs dWc geloofde het, en die nigger wantrouwend als neuk
ik wilde geen waarheid, ik wilde haar zien ontkennen. en shitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat voor info wil je dan? Kom op, hoe oud ben je? Ik vind het echt vreemd, serieus vreemd, dat jij denkt dat zo iemand de waarheid gaat vertellen.
Ik denk eerder geen levenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Loppe het volgende:
[..]
acteertalent, maar ja dit forum is ook zo groot
Het is niet eens grappig, vind ik. Maar het is wel een beetje vreemd dat je denkt dat iemand die nota bene 23 accounts maakt om met zichzelf te communiceren en twee jaar lang zich anders voordoet nu ineens wel eerlijk is. Ik zal je vertellen: nee, nooit. Leuk, iemand zien ontkennen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.
kankermens, als het nu allemaal super edgy was enzo dan was het wel grappig dat we genept zijn. Maar alles klopte enzo, dan is het niet zo raar dat je erin trapt. Zelfs dWc geloofde het, en die nigger wantrouwend als neuk
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enige
23 is wel mad veel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is niet eens grappig, vind ik. Maar het is wel een beetje vreemd dat je denkt dat iemand die nota bene 23 accounts maakt om met zichzelf te communiceren en twee jaar lang zich anders voordoet nu ineens wel eerlijk is. Ik zal je vertellen: nee, nooit.
Think so.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ja bedankt man. we wilde haar zien strugglen. maar door jou loopt alles in de soep.quote:
Epische shit is epischquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me serieus zwaar genaaid nu.
Daar ben je echt wel een avondje of 2 mee bezig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toch wel wat. Reken eens uit hoeveel uur daarin zit.
Met zo'n PIquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me serieus zwaar genaaid nu.
Ik heb geen krant. kk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Epische shit is episch.
Ik stel voor dat iedereen nu een foto van zichzelf post met de krant van vandaag en z'n username in de hand.
Mozy begint.
Naief.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja bedankt man. we wilde haar zien strugglen. maar door jou loopt alles in de soep.
slaap lekker biatch
Daarom iedereen ook gewoon als schoft behandelen hier in deze verkankerde virtuele wereldquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Epische shit is episch.
Ik stel voor dat iedereen nu een foto van zichzelf post met de krant van vandaag en z'n username in de hand.
Mozy begint.
Die foto in HZJENU was wel spang, de 1e van je.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enige
Het laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
Strugglen. Die meid/kerel is of aan het janken of keihard aan het lachen.
Denk eerder huilenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
luister nou, het was leuker als ze hier was. ongeacht of het wat zou zeggen of niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
Dat doe ik dan wel altijd al.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom iedereen ook gewoon als schoft behandelen hier in deze verkankerde virtuele wereld
Nee man. Helemaal in paniek, levenswerk stort in.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
Ben ik toch goed bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom iedereen ook gewoon als schoft behandelen hier in deze verkankerde virtuele wereld
Haha hoop ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee man. Helemaal in paniek, levenswerk stort in.
Die persoon is al bezig zelfmoord plegen.
Sowieso klaar maken om te gaan chillen, ben je een wijf ofzoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog op FOK! blijven chillen hierdoor terwijl je je klaar moet maken om te gaan chillen.
Ik ben zo een kankernerd.
Jij was gewoon verliefd, dit is te pijnlijk voor je.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog op FOK! blijven chillen hierdoor terwijl je je klaar moet maken om te gaan chillen in het echte leventju.
Ik ben zo een kankernerd.
Vandaar ook de PI jaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet het niet hè, je weet het niet.
Ga vooral door ja.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij was gewoon verliefd, dit is te pijnlijk voor je.
KK hard gelachenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet het niet hè, je weet het niet.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die chick van de pics was outta my league man, vond d'r wel oprecht top 3 spangste chicks op de FOK!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick van de pics was outta my league man, vond d'r wel oprecht top 3 spangste chicks op de FOK!
Whahaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die chick van de pics was outta my league man, vond d'r wel oprecht top 3 spangste chicks op de FOK!
Ja valt best mee hoor als je de rest ziet. ze is best skankyquote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga huisjes bouwen met die skere DLC.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan ik nu Skyrim gaan spelen, of komen er nog lijken uit de kast
Even wat TR's in US makenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee man. Helemaal in paniek, levenswerk stort in.
Die persoon is al bezig zelfmoord plegen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens is ze hardcore chick. Gotta love this girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |