Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom bloederig en pijnlijk?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Doe maar pm
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.
Internetprofilering.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.
Wat weten?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
En whatever, de mensen die het willen weten moeten maar een dm/pm sturen.
ninja editquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
Je weet nikssssssssss.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En kanker aub op met die lelijke standaardPI
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.quote:
Voor de draad er mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.quote:
je lijkt wel een kloon van mijquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.
quote:
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere handquote:
okquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lage streepje doet het hem _
even pics alsjeblief? hier heb ik niks aan babyquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
Waarom moest ik hierom lachen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |