Alles. Ik heb de waarheid in pacht.quote:
Voor de draad er mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.quote:
je lijkt wel een kloon van mijquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
En whatever, de mensen die het willen weten moeten maar een dm/pm sturen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.
quote:
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere handquote:
okquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lage streepje doet het hem _
even pics alsjeblief? hier heb ik niks aan babyquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
Waarom moest ik hierom lachen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
Heb je geen mooie nagels van jezelf?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van jquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van j
Jammer. Pics van je handen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?Zat erop te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?je handenfetisj is echt niet gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Groenten was het.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
Waar hield miver meer van, voeten of fruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |