Net als jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.
Ah, is je alterego Cher weer terugquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.
Je gaat huilen.quote:
Jij hebt alterego's ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, is je alterego Cher weer terug?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
in ieder geval de nieuwe monkyyy van 2012.
Wat moest er allemaal verbouwd worden dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Ik had nooit naar de tandarts moeten gaan.![]()
Pijn in me bakkes al de hele week, koppijn ervan.
Zo erg kerelquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Onthullingen, onthullingenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Ziba het volgende:
in ieder geval de nieuwe monkyyy van 2012.
Kwam van omdat je me schreefquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Nastyquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Zosk het volgende:
Je weet het al baasje. Maar ik laat haar gewoon faken, boeion als zij daar gelukkig van wordt. Ik pm de mensen die het willen weten wel.quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kwam van omdat je me schreef
Ik weet van niks. Doe maar pmquote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je weet het al baasje. Maar ik laat haar gewoon faken, boeion als zij daar gelukkig van wordt. Ik pm de mensen die het willen weten wel.
Een hele hoop.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moest er allemaal verbouwd worden dan?
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
Cher, kom anders nog een keer met die printscreens van die zogenaamde DM's die ik je allemaal heb gestuurd.
Ist nou klaar dan?quote:
Jij post ook enkel wanneer Ziba post he?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cher- was me toch een kutwijf. Maar dat is toch iemand anders dan Ziba. Dat weet ik vrij zeker.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij post ook enkel wanneer Ziba post he?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Succes ermeequote:
Wat is dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Suggesties?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit.
En kanker aub op met die lelijke standaardPI
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er speelt wat. En ik wil weten hoe het afloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat laatste zal er wel niet in zittenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.
Jij weet niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat laatste zal er wel niet in zitten
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wie is deslechterebob?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Lekker provoceren met een pi
Ja lekker rebels.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Lekker provoceren met een pi
badtripbobquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De afloop: Ziba/Cher/Esperanza blijkt schizofreen te zijn, en Jumi en wd en ik hebben daarna een zweterig, bloederig en pijnlijk triotje. Einde.waarom bloederig en pijnlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
welke monkey??quote:
Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom bloederig en pijnlijk?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Doe maar pm
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat het buiten jouw comfortzone ligt.
Internetprofilering.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders ook geen tiep voor bloed en pijn. Volgens mij ga je dan huilen en moet wd je troosten.
Wat weten?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
En whatever, de mensen die het willen weten moeten maar een dm/pm sturen.
ninja editquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
Je weet nikssssssssss.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En kanker aub op met die lelijke standaardPI
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.quote:
Voor de draad er mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alles. Ik heb de waarheid in pacht.
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.quote:
je lijkt wel een kloon van mijquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef Ziba het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba vindt me lekker maar durft er niet voor uit te komen, einde.
quote:
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere handquote:
okquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lage streepje doet het hem _
even pics alsjeblief? hier heb ik niks aan babyquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
Waarom moest ik hierom lachen ?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kutzooi ik heb aan 1 hand nepnagels gedaan, echt heel mooi maar heb geen zin meer in de andere hand![]()
Heb je geen mooie nagels van jezelf?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
maar gewoon nepnagels op de lengte alsof het mijn eigen nagels zijn en een nude kleurtje, geen paniek
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van jquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je geen mooie nagels van jezelf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT VRAAG JE TOCH NIET :S so brutaal van j
Jammer. Pics van je handen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee ze scheuren en breken echt heel erg snel. Dus kan ze vaak niet mooi op gelijke lengte laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?Zat erop te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer. Pics van je handen?je handenfetisj is echt niet gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Groenten was het.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
Waar hield miver meer van, voeten of fruit?
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Brinta is zulks een bazenontbijt, mijn jezus.
Gruwelijk dikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:29 schreef Zosk het volgende:
Maar niet als je het zo gruwelijk dik maakt.
Of zonder suiker.
Wow.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gruwelijk dik
ALL DEM COMPLEX CARBS MI GADO MI JEZUS HIRLAK
the fuckquote:Op woensdag 5 september 2012 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gruwelijk dik
ALL DEM COMPLEX CARBS MI GADO MI JEZUS HIRLAK
is daar overheen gekotst¿quote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
you will always be my sandy shoreeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |