quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
nee kanker zemmel, je snapt het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
FBquote:
Gaat er om dat als je het hier nog niet had gezegd we het mooier konden laten uitkomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
Kk wat?!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
Ja niemand van ons had dat gedaan hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Mozy het volgende:
ja op namen googlen zo moeilijk ook echt wtff
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kanker zemmel, je snapt het niet.
ik ben eerlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Dat dus idd, want wij willen ook wel wat meer informatie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
ALS JE NIE GEPOST HAD DAT ZE FAKE WAS HAD ZE NOG TERUG GEKOMEN EN HADDEN WE DAN KUNNEN CONFRONTEREN NU HEB JIJ JE MELIS OPEN GEDAAN EN KOMT ZE DUS HELEMAAL NIET MEER
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
Dat had ze dan nog niet geweten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.
shit man hou je bek als je het niet snaptquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.
Ja, dan ze zeker geantwoord.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
ALS JE NIE GEPOST HAD DAT ZE FAKE WAS HAD ZE NOG TERUG GEKOMEN EN HADDEN WE DAN KUNNEN CONFRONTEREN NU HEB JIJ JE MELIS OPEN GEDAAN EN KOMT ZE DUS HELEMAAL NIET MEER
Ga je idd krijgen van iemand die al twee jaar lang alles bij elkaar liegt.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dus idd, want wij willen ook wel wat meer informatie.
Nee, dan had het in ieder geval leuk geweest als ze erbij was.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan ze zeker geantwoord.
Heb je zo los, iedereen maakt soms een foutje.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ga je idd krijgen van iemand die al twee jaar lang alles bij elkaar liegt.
Dit dus. Maargoed.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan ze zeker geantwoord.
Ja en koken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
Enige wat ik raar vind ze leek wel verstand van zaken te hebben. Als make up en alles.
Kan me niet voorstellen dat een lelijke game nerd dat heeft achter haar computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |