Natural blondy.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is toch het tegenovergestelde van anoniem?
Shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Momenteel een technisch team mee bezig.
Hahahaquote:
och meid tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
kk ziba nou komt ze niet meer terug he.
Naja je punt is gemaakt en KLB SC wil je bij voorbaat danken als gever van goude tip.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
Jij bent bezig een beter sherlock te worden dan ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.
nee als je hier ga lope blaten me je domme harses dan niet nee, misschien als je je harses gehouwe had dat ze nog terug kwam.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
nee kanker zemmel, je snapt het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
FBquote:
Gaat er om dat als je het hier nog niet had gezegd we het mooier konden laten uitkomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
Tsja. Jullie zijn dan ook wel erg naïef om zoiets te denken, met alle respect. Wat wil je horen? Zo iemand is nooit eerlijk.
Kk wat?!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
Ja niemand van ons had dat gedaan hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Mozy het volgende:
ja op namen googlen zo moeilijk ook echt wtff
Wat lul je nou. Iemand haat zichzelf zo dat ze iemand 2 jaar lang exact nadoet, inclusief naam gewoon, blabla. Denk je dan serieus dat ze gaat zeggen wie ze is? Terwijl ze is ontmaskerd? Oke.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee kanker zemmel, je snapt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |