Hoe gaat het met de pizza'squote:
Minder dan voorheen, maar sowieso nog 1 per week.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pizza's
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Minder dan voorheen, maar sowieso nog 1 per week.
Alweer?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
pls mom can i have one
ik wil ook zo een die zo extreem groot is, dat ik er zo op kan vliegen net als:quote:
hahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wil ook zo een die zo extreem groot is, dat ik er zo op kan vliegen net als:
[ afbeelding ]
Daar hebben we er 1 van op kantoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me echt saai.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar hebben we er 1 van op kantoor.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:37 schreef wise het volgende:
gewoon 4 zinnen nederlands in de bourne identity
ahah snap nix van deze post XDquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kijk net natgeo wild hd he en 5 manne leeuwen vallen samen 1 andere aan. Maken he zwak en lopen wegwat
Wat.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
En nu een zebraman die een veulen doodstampt
Fak jou danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ahah snap nix van deze post XD
partytime WOOPWOOP
sue the mothefuckaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef 2NutZ het volgende:
En nu een zebraman die een veulen doodstampt
Ja dieren kijken danquote:
is op tvquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Even de trilogy opnieuw kijken voordat je naar Legacy gaat zeker?
Goeie keuze wel. Al die zeikprogrammas op tv verderquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig nat geo wild. Enige wat ik zowat op tv kijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie keuze wel. Al die zeikprogrammas op tv verder
Schijnbaar nietquote:
Ze was toch een vent ofzo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
pls mom can i have one
Oh dat zal wel jaquote:
Ja.quote:
Blijkt dat bananen krom zijn.quote:
Is ze nu al klaar met die kloon?quote:
jijquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Ziba het volgende:
En maar vals doen tegen mij. Sukkols. Twee jaar lang trappen jullie ergens in.
haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
De grande finale komt binnenkort jongons.
Uhm ik weet allemaal niet hoe het zitquote:
Dan ben je wel diep gezonken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Fascination het volgende:
Beetje sad al die nepperds hier.
Vertel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zeg me dat jij wel echt bent.quote:
Ik ben ook fake, sorry.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je wel diep gezonken ja
"haha xD ik hou jullie voor de gek, ik win"
Oh shi-quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat jij wel echt bent.
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat jij wel echt bent.
Jij bent een marokkaanse boerin met 4 zoons?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
bustedquote:
Ja nu is het te laat. iedereen heeft t al verklapt.quote:
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Momenteel een technisch team mee bezig.
Unaniem.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.
![]()
Maarwtf.
Ik ben even weg, mensen, EVEN en meteen dit. Kan dit in het vervolg niet wachten?quote:
Unaniem?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet echt unaniem hier he.
![]()
Maarwtf.
Nee snap, ik is dan ook best spannend.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee snap, ik is dan ook best spannend.
Natural blondy.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is toch het tegenovergestelde van anoniem?
Shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Momenteel een technisch team mee bezig.
Hahahaquote:
och meid tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
kk ziba nou komt ze niet meer terug he.
Naja je punt is gemaakt en KLB SC wil je bij voorbaat danken als gever van goude tip.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend. Meer van ja zij zegt tegen mij alterego maar ze maakt gewoon 23 neppe facebook accounts aan. Mja. Om met zichzelf bevriend t zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
Jij bent bezig een beter sherlock te worden dan ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet het. Maarja. Ik kon het niet laten te checken.
nee als je hier ga lope blaten me je domme harses dan niet nee, misschien als je je harses gehouwe had dat ze nog terug kwam.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kwam ze toch al niet echt waar. Wat denk je. Iemand doet 2 jaar iemand na, ze wordt ontmaskerd en ze gaat zeker zeggen hallo jongens ik ben dikke gerda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |