Spannendquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx brah, nog een weekje, donderdag ben ik aan de beurt.
Daarom een cagequote:Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Mithras82 het volgende:
een spotter heb je ook niet altijd thuis.
Wat voor isolatie doe jij erbij dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Dalliance het volgende:
Deadlift 140kg bij 79kg lichaamsgewicht![]()
Sinds een maand heb ik isolatiewerk toegevoegd aan m'n SS regime en dat werkt prima
Breek je je DL op in geisoleerde bewegingen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Dalliance het volgende:
Sinds een maand heb ik isolatiewerk toegevoegd aan m'n SS regime en dat werkt prima
Niet SS+isolatie doen als je nog beginner bent. De schrijver van SS raadt aan om vanaf een bepaald punt (echt plateau) om je oefeningen maar 1x per week te doen, en de rest van de week deel je bijv. de deadlift in 3 verschillende oefeningen (bijv. rackpulls, romanian deadlift en nog eentje die ik niet herrinner).quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor isolatie doe jij erbij dan?
Gisteren bij m'n workout:
BP: 3*5*32,5
SQ: 1*5*30, toen voelde mijn rug niet lekker dus gestopt
DL: 1*5*65
Chinups: 5,5
Tricep pulldown? (met touw): 3*8*15
Lichaamsgewicht: 63kg
Ik pak telkens 1 minuut rust maar ben binnen 3 kwartier klaar, is dat niet heel erg snel?
Succes man.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx brah, nog een weekje, donderdag ben ik aan de beurt.
Okquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Breek je je DL op in geisoleerde bewegingen?
[..]
Niet SS+isolatie doen als je nog beginner bent.
Wat is je gewicht nu? Kom je al aan?
Maar dat was je 3 weken geleden ook al, toch?quote:
Vorige week. Geen tijd om melk te kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar dat was je 3 weken geleden ook al, toch?
Squatten geneest toch alles of heb ik iets gemist in de tussentijd ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk supersnel van een verkoudheid af?
Mijn rugpijn in ieder geval nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Squatten geneest toch alles of heb ik iets gemist in de tussentijd ?
Netjesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Dalliance het volgende:
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes
Ik zit op 120kg (5 reps) bij 77kg. Wat doe jij m.b.t grip? Ik moet vanwege mijn zwakke grip na iedere rep de bar neerzetten, even adem happen en opnieuw grippen. Ik doe overigens al alternate grip en hook grip doet simpelweg teveel pijn boven de 70kg. Straps heb ik bij dit gewicht nog geen zin in...
De laatste rep gaat overigens op mijn tandvlees, dus even geen gewicht erbij de komende weken. Zit in een cut, dus mag al blij zijn als ik dit gewicht volhoud
Ha ha.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]
Hier ook 77kg, ik doe ook alternate grip, hook grip nooit geprobeerd en de gewone grip dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes
Ik zit op 120kg (5 reps) bij 77kg. Wat doe jij m.b.t grip? Ik moet vanwege mijn zwakke grip na iedere rep de bar neerzetten, even adem happen en opnieuw grippen. Ik doe overigens al alternate grip en hook grip doet simpelweg teveel pijn boven de 70kg. Straps heb ik bij dit gewicht nog geen zin in...
De laatste rep gaat overigens op mijn tandvlees, dus even geen gewicht erbij de komende weken. Zit in een cut, dus mag al blij zijn als ik dit gewicht volhoud
Gewone grip gaat bij mij prima, zit nu op 120kg x5 @93kg wanneer ik niet meer normaal kan grippen gebruik ik straps. geen alternate grip iig. Spring nu nog 10kg per week hoop dit door te kunnen zetten tot 140kg daarna zal het langzamer gaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef Crixus het volgende:
[..]
Hier ook 77kg, ik doe ook alternate grip, hook grip nooit geprobeerd en de gewone grip dat gaat niet werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik gebruik ook een alternate grip en sinds kort (na een tip in dit topic) reset ik na iedere rep; dus stang los, rechtop staan, paar keer diep ademen en weer gaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes
Nee, ik werk gewoon de SS routine af, maar voeg daarna oefeningen toe. Vandaag waren dat bijvoorbeeld goodmornings, pull-ups icm push-ups, weighted one-legged squats en dumbbell side lateral raises.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Breek je je DL op in geisoleerde bewegingen?
[..]
Is ook een heel oud lijstje, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ha ha.
Bagel is C grade, "Sweetened Cereal breakfast" D grade en Bacon F grade. Welke amateur heeft dat plaatje gemaakt, echt hoor...
Mag ik vragen waarom je vaak 1 rep doet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Ik gebruik ook een alternate grip en sinds kort (na een tip in dit topic) reset ik na iedere rep; dus stang los, rechtop staan, paar keer diep ademen en weer gaan.
Met m'n warming up reset ik niet. Wat ik precies doe ziet er dus eigenlijk zo uit (vandaag):
[warming up, 90 sec rust]
8 x 70 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg
[worksets]
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg (1 rep extra dus)
Wat ik mij meer afvraag; waarom zit je warmingup set zo dicht bij je werkset?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je vaak 1 rep doet?
Ik doe namelijk deadliften gewoon net als andere oefeningen 6/8x.
Vanwaar bij deadlift anders? ik snap dat je dan meer gewicht aan kan omdat je kan rusten.. maar als je dat squaten/ benchen doet zal dit ook het gevolg hebben.
Heeft vooral met grip te maken denk ik. Je grip volhouden op 5 continue reps is erg lastig en je deadlift op grip laten stallen lijkt me zonde. Het is in eerste instantie toch een oefening voor je rug, core en benen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je vaak 1 rep doet?
Ik doe namelijk deadliften gewoon net als andere oefeningen 6/8x.
Vanwaar bij deadlift anders? ik snap dat je dan meer gewicht aan kan omdat je kan rusten.. maar als je dat squaten/ benchen doet zal dit ook het gevolg hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |