Ja... nou, ja je hebt in elk geval iets gezegd wat haar niet bevielquote:
watquote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als het echt een vent is zou je toch direct een bracial stun uitdelen.
Straks bedoel ik.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Komen er nog onthullingen of hoe zit dat?
Ben jij die user waar Ziba op wachtte?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Komen er nog onthullingen of hoe zit dat?
alles wat ik zeg bevalt haar niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja... nou, ja je hebt in elk geval iets gezegd wat haar niet beviel
a penny for your thought.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Gridlok het volgende:
typische feministisch verantwoorde op.
ik durf niet, ik zit op mn werkquote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zoek maar op YT. Het is de moeite waard om te leren.
Ik Karl-Theodor Maria Nikolaus Johann Jacob Philipp Franz Joseph Sylvester Freiherr von und zu Guttenberg.quote:
foto's opeisen heeft echt geen nut. en dan krijg je sowieso nietsquote:
Zover ik weet heb ik geen geyle fobopicsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij die user waar Ziba op wachtte?
Nee, soms moet ik om je lachen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alles wat ik zeg bevalt haar niet.
Och, doe maar lekker recalcitrant en tegendraads hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
foto's opeisen heeft echt geen nut. en dan krijg je sowieso niets
Joh, gewoon op facebook zoeken, gaat veel sneller.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik geen geyle fobopics
Mijn vagina?quote:
ok afspreken, daten, scat, bdsmen?quote:
Mja. In je DM.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel een verhaal aankomen
JA LEKKER PUHquote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och, doe maar lekker recalcitrant en tegendraads hoor
Wat is OAG?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje OAG.
DAMN YOU DQODquote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA LEKKER PUHheb ik van de beste geleerd.
van 4ebe?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA LEKKER PUHheb ik van de beste geleerd.
Niet gtl'en met de chocobear?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok afspreken, daten, scat, bdsmen?
Die van 17 of die van 20?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je buurmeisje, vind ik ook prima.
Overly Attached Girfriendquote:
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
Maar CH gaat dus meeten met Jumi of waar gaat het over?
Hij heeft het nooit gezegd. Hij heeft alleen een hekel aan dat soort vrouwmensen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zeggen ze altijd om het rustig te houden, niet zo naïef.
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
Maar CH gaat dus meeten met Jumi of waar gaat het over?
Oh, is dat haar?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.
Haha oh my, je zit zo diep in zijn leugens.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gezegd. Hij heeft alleen een hekel aan dat soort vrouwmensen.
Chuck Horris.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?
Vind het lastig kiezen altijd. maar toch die van 20.quote:
Haha. Ik word gewoon gebruikt.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha oh my, je zit zo diep in zijn leugens.
Prima, kom ik der vanavond ophalen, quanta kosta ?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het lastig kiezen altijd. maar toch die van 20.
Hij bedoelde CB en Ziba=Cher-/esperanza93quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?
2 broodjes donerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, kom ik der vanavond ophalen, quanta kosta ?
Hihi.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nou eens oprot met je fixed PI en klote UI.
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nou eens oprot met je fixed PI en klote UI.
Done deal playa.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig ben ik 1/8ste turk en kan ik dat wel regelen.
goed ideequote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.
Daar kunnen wij niet goed tegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet goed tegen.
Als het werkt wel jaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
Hij heeft een pak aan en een masker op.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ziba haar vriend liegt en is eigenlijk neger. Zij denkt dat hij blond is met blauwe ogen
Ja gewoon lekker bot tochquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet er gekankerd worden? Ze zal wel aan het shoppen zijn, laatste dag weekend voor haar.
niggasuitquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft een pak aan en een masker op.
Of stage?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet er gekankerd worden? Ze zal wel aan het shoppen zijn, laatste dag weekend voor haar.
Anonymous?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft een pak aan en een masker op.
Dude, serieus. Tyf een eind op met je manlove. Ga maar naar de HOMO SC.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dude, serieus. Tyf een eind op met je manlove. Ga maar naar de HOMO SC.
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker bot tochvermakelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want jij bent de zon ? :$
Ik stuur "Berik" (quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
>> implying moeraskat is man?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
Met zijn zaadvragende ogenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
Is die er ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
breivikquote:
Zo zwoel altijd die man, lekker op bed liggen... echt schattigquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
bearik zou ik ook wel eens onder willen spuiten ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
Topickillquote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bearik zou ik ook wel eens onder willen spuiten ja.
Sinds wanneer ben jij homo?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shockerend dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.
hoiquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.
Pas maar op, dadelijk denkt ze dat ze een nieuwe gay bff heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen voelen mijn hartjes gewoon beter aan
Kan slechter tochquote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk denkt ze dat ze een nieuwe gay bff heeft.
Heb alleen het idee, dat het niet bij iedereen werktquote:
Regel maar eens in het echte leven in plaats van hier triest lopen doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen voelen mijn hartjes gewoon beter aan
Snap ik.quote:
Zulkenquote:Gezien de situatie denk ik dat dit enkel op een one night stand gaat uitlopen. Mocht TS dat wensen kan ze ook contact met mij opnemen. Altijd al een +- 30 jarige milf willen aanduwen.
Niet zeurenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Regel maar eens in het echte leven in plaats van hier triest lopen doen.
[..]
Snap ik.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zulkenen dan daarna op de reactie verder hierop ingaan... as if.
hoeft ook niet tochquote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen het idee, dat het niet bij iedereen werkt
Waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAt topic van slangenjuffrouwquote:
true. Heeft het bij jou wel gewerktquote:
Whehe, 2NutZ durft niet te quoten ivm wraakacties.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, meer als in weer van die sjappies die hier popiejopie gaan lopen doenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, 2NutZ durft niet te quoten ivm wraakacties.
2nutz = pussy dusquote:Op woensdag 5 september 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
meh, ik ben het al terug vergetenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true. Heeft het bij jou wel gewerkt?
quote:
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha doe eens, deze SC kan wel wat fittie gebruiken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, meer als in weer van die sjappies die hier popiejopie gaan lopen doen
Valt mee ;7quote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ligt aan jezelf, omdat je altijd zo gay doet.
geen indruk gemaakt dusquote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meh, ik ben het al terug vergeten
Precies. Het is nu al weer bagger hier.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha doe eens, deze SC kan wel wat fittie gebruiken.
Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Het is nu al weer bagger hier.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Het is nu al weer bagger hier.
blijkbaarquote:
Of is MK gewoon te aardig voor jequote:
Hahahahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van jezelf.
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of is MK gewoon te aardig voor je
komt hij weerquote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van jezelf.
Oh ik dacht 8/10quote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of is MK gewoon te aardig voor je
Hehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, meer als in weer van die sjappies die hier popiejopie gaan lopen doen
quote:
quote:
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.quote:
ik vind in eerste instantie bijna iedereen aardig. maar dat kan ook omslaanquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomen
Dat denk jij jaquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomen
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
"Ik post hier al een tijdje!"![]()
Geef hem een bracial stun. Dat is echt hard.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.
"Ik lurk al een tijdje mee."quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
Dan mag bob eerst oke?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.
Bij mij is het precies andersom.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind in eerste instantie bijna iedereen aardig. maar dat kan ook omslaanmet redenen uiteraard
Kan datquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Kneusjes die niet weten hoe je moet quoten zonder quotenotification.
en jij moet ook je grote bek houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Dan maar een kneusje. Als of ik ga uitzoeken hoe al die shit werkt. nerdje.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
bracial stun?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geef hem een bracial stun. Dat is echt hard.
Ja, donder op gekquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
Die link naar de naam eruit halen. Ze komen ook allemaal uit het nietsquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Gewoon die link om de username weghalen zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan dat
één letter veranderen van de naam?
Waarom zou je zo'n instelling hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Lol, zoiets zie je toch in 1 oogopslag, niks uitzoeken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maar een kneusje. Als of ik ga uitzoeken hoe al die shit werkt. nerdje.
[..]
bracial stun?weer?
[..]
Ja, donder op gek
CB is donker.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n instelling hebben?
Door zo'n homo's als jij.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een bepaalde mental state hebt wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, zoiets zie je toch in 1 oogopslag, niks uitzoeken.
waaromquote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is stoer.quote:
of getal achter profile_idquote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon die link om de username weghalen zeg maar.
Bedoel je hiermee: mentally challenged door autisme bent?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bepaalde mental state hebt wel ja.
ojaquote:
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar wie is bob? en waarom is ie beter?
Echt he.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik lurk al een tijdje mee.".
Vul maar in wat bij jou van toepassing isquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee: mentally challenged door autisme bent?
Ik vroeg het eigenlijk niet aan jouquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.
Gridlok haat aardige mensenquote:
Ga je haar verdedigen? Ik kan haar ook lelijk noemen, maar dat is ook zo direct.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.
Zal jou eens voelen.quote:
Hoi wise.quote:
Waarom zou je gelijk weer iemand beledigen?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga je haar verdedigen? Ik kan haar ook lelijk noemen, maar dat is ook zo direct.
Zo voorspelbaar ja?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Verzin een onderschrift voor deze foto
"Vuilnismannen staken."
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Verzin een onderschrift voor deze foto
"Vuilnismannen staken."
Daarom zeg ik ook 3/10.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je gelijk weer iemand beledigen?
waarom zou je je elke keer bezig houden met het uiterlijk van een bepaalde userquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je gelijk weer iemand beledigen?
Mwoah, als het van jou afkomt komt het toch anders over.quote:
" Urban knitting " is een vorm van " Kunst ".quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Waarom heeft dat bankje breisels aan?
Ik zag het in Veenendaal (of all places) ook al rondom bomen??
quote:
Als je haar wil versierenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom zou je je elke keer bezig houden met het uiterlijk van een bepaalde user
Vertel eens...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah, als het van jou afkomt komt het toch anders over.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Urban knitting " is een vorm van " Kunst ".
waarom zou je iemand versieren als je die persoon niet aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 5 september 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je haar wil versieren
Maar anders is het nogal sneu
Omdat sommige doen alsof ze een ware adonis zijn op fok, maar ondertussenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom zou je je elke keer bezig houden met het uiterlijk van een bepaalde user
Kunstwerkjes, blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nu jij er bent pas.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunstwerkjes, blijkbaarZul je zien dat daardoor nog meer mensen gaan inhaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:
quote:
Oh haiquote:
uiteraardquote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat sommige doen alsof ze een ware adonis zijn op fok, maar ondertussen
hey hoestquote:
Meen ik ook echt.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga gewoon doen alsof dit oprecht gemeend is
Ja, wise leest mee, dus dat kan niet.quote:
Valt ook niet op verder of zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat sommige doen alsof ze een ware adonis zijn op fok, maar ondertussen
De grote punnikpolonaise.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zul je zien dat daardoor nog meer mensen gaan inhaken.
Omdat je gefrustreerd bentquote:Op woensdag 5 september 2012 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom zou je iemand versieren als je die persoon niet aantrekkelijk vind![]()
ach ja
Hij mag wel jaloers wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wise leest mee, dus dat kan niet.
uchequote:
okequote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat je gefrustreerd bent
Maar je hebt gelijk, dat constante gekanker op uiterlijk mag wel eens stoppen.
/moraalridder.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De grote punnikpolonaise.
Misschien is wise wel een zij.quote:
pff, op jou¿quote:
Dat laatste iddquote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uiteraard![]()
ach iets over mensen met de grootste waffel..
Bij sommige niet 123, maar die vallen vanzelf door de mandquote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt ook niet op verder of zo.
lekker scharenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is wise wel een zij.
Oh nooo.. you did not..quote:
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij sommige niet 123, maar die vallen vanzelf door de mand
halve chinees van mequote:
Rustig maar, wisequote:
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is wise wel een zij.
Nu is het gezelligquote:
So so truequote:
NIE HOWquote:
quote:
Lelymere 4 life..quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lelymere 4 life..Het plaatje is compleet hoor
Dat zou de eerste vrouw zijn die zich als een man voordoet op fok.quote:
ga ervoor, ik wil moeraskat zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik TC starten? Dan hebben we alleen maar kwaliteit.
Ik mis nog wel de vrouwen die zichzelf heel knap vinden en aandacht komen vragen hierquote:
quote:
lolquote:
Al simultaan YOLO -roependquote:
andersom heeft toch meer succesquote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou de eerste vrouw zijn die zich als een man voordoet op fok.
Nu is het plaatje nog completer bij mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al simultaan YOLO -roepend![]()
Herpaderppp
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga ervoor, ik wil moeraskat zien.
Or is it....quote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou de eerste vrouw zijn die zich als een man voordoet op fok.
Ja, sorry daar kan ik niets aan doenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de vrouwen die zichzelf heel knap vinden en aandacht komen vragen hier
Of ben ik nu bevooroordeeld.
Zou je denken ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga ervoor, ik wil moeraskat zien.
Ik moest vanochtend wel even oppassen dat ik niet hardop ga lachen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu is het plaatje nog completer bij mij...
Mijn alterego badtripbob wordt ook niet echt goed ontvangenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
andersom heeft toch meer succesdubbele standaarden zuigen
True.. dat lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
andersom heeft toch meer succesdubbele standaarden zuigen
Or is it not...quote:
Vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend wel even oppassen dat ik niet hardop ga lachen.
Want dan moet ik uitleggen waarom enzo![]()
TC in klb ?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
Ze heeft foto's in haar fobo.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar tot je dr ziet, dan piep je wel anders
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vervelend is dat ja.![]()
"Wat ben je aan het doen??![]()
"
Nee.
Je ziet dan al die hoofden jouw kant op gaan en dan zo'n vragende blik..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vervelend is dat ja.![]()
"Wat ben je aan het doen??![]()
"
Nee.
pak je cupcakes maar alvast.quote:
Ik ben blij dat ik hier alleen zit.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet dan al die hoofden jouw kant op gaan en dan zo'n vragende blik..
en als je dan niet snel genoeg reageert:
"IS HET GRAPPIG?"
Nee, gewoon nee
ah oke, nog niet gekekenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze heeft foto's in haar fobo.
Ga je weer?quote:
is cupcakes een ander woord voor tieten?quote:
jajaquote:
Ja, wist ik wel..quote:
Inclusief spijkers en glasschervenquote:
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is cupcakes een ander woord voor tieten?
quote:
die ken je allangquote:
Bevoorrecht mensquote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier alleen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |