Joh, gewoon op facebook zoeken, gaat veel sneller.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik geen geyle fobopics
Mijn vagina?quote:
ok afspreken, daten, scat, bdsmen?quote:
Mja. In je DM.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel een verhaal aankomen
JA LEKKER PUHquote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och, doe maar lekker recalcitrant en tegendraads hoor
Wat is OAG?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje OAG.
DAMN YOU DQODquote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA LEKKER PUHheb ik van de beste geleerd.
van 4ebe?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA LEKKER PUHheb ik van de beste geleerd.
Niet gtl'en met de chocobear?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok afspreken, daten, scat, bdsmen?
Die van 17 of die van 20?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je buurmeisje, vind ik ook prima.
Overly Attached Girfriendquote:
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
Maar CH gaat dus meeten met Jumi of waar gaat het over?
Hij heeft het nooit gezegd. Hij heeft alleen een hekel aan dat soort vrouwmensen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zeggen ze altijd om het rustig te houden, niet zo naïef.
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |