Is die er ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dude, serieus. Tyf een eind op met je manlove. Ga maar naar de HOMO SC.
breivikquote:
Zo zwoel altijd die man, lekker op bed liggen... echt schattigquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
bearik zou ik ook wel eens onder willen spuiten ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
Topickillquote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bearik zou ik ook wel eens onder willen spuiten ja.
Sinds wanneer ben jij homo?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
shockerend dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.
hoiquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom jij aan zetten met je manlove, je kan pas praten over manlove als je daadwerkelijk je fallus in de anus van een harige man hebt laten verdwijnen, kom niet posen.
Pas maar op, dadelijk denkt ze dat ze een nieuwe gay bff heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen voelen mijn hartjes gewoon beter aan
Kan slechter tochquote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk denkt ze dat ze een nieuwe gay bff heeft.
Heb alleen het idee, dat het niet bij iedereen werktquote:
Regel maar eens in het echte leven in plaats van hier triest lopen doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen voelen mijn hartjes gewoon beter aan
Snap ik.quote:
Zulkenquote:Gezien de situatie denk ik dat dit enkel op een one night stand gaat uitlopen. Mocht TS dat wensen kan ze ook contact met mij opnemen. Altijd al een +- 30 jarige milf willen aanduwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |