Weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
Maar CH gaat dus meeten met Jumi of waar gaat het over?
Oh, is dat haar?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziba/Cher-/Schizofreen wijf dacht dat tijdens de Cher- Saga ook al.
Haha oh my, je zit zo diep in zijn leugens.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gezegd. Hij heeft alleen een hekel aan dat soort vrouwmensen.
Chuck Horris.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?
Vind het lastig kiezen altijd. maar toch die van 20.quote:
Haha. Ik word gewoon gebruikt.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha oh my, je zit zo diep in zijn leugens.
Prima, kom ik der vanavond ophalen, quanta kosta ?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het lastig kiezen altijd. maar toch die van 20.
Hij bedoelde CB en Ziba=Cher-/esperanza93quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie is CH en waar is Cher een kloon van?
2 broodjes donerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, kom ik der vanavond ophalen, quanta kosta ?
Hihi.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nou eens oprot met je fixed PI en klote UI.
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je nou eens oprot met je fixed PI en klote UI.
Done deal playa.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig ben ik 1/8ste turk en kan ik dat wel regelen.
goed ideequote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.
Daar kunnen wij niet goed tegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ik wil iedereen te vriend houden. Vandaar al mijn liefde.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar kunnen wij niet goed tegen.
Als het werkt wel jaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
Hij heeft een pak aan en een masker op.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ziba haar vriend liegt en is eigenlijk neger. Zij denkt dat hij blond is met blauwe ogen
Ja gewoon lekker bot tochquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet er gekankerd worden? Ze zal wel aan het shoppen zijn, laatste dag weekend voor haar.
niggasuitquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft een pak aan en een masker op.
Of stage?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet er gekankerd worden? Ze zal wel aan het shoppen zijn, laatste dag weekend voor haar.
Anonymous?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij heeft een pak aan en een masker op.
Dude, serieus. Tyf een eind op met je manlove. Ga maar naar de HOMO SC.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
MoeraskatGridlok
Potloodvis
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dude, serieus. Tyf een eind op met je manlove. Ga maar naar de HOMO SC.
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker bot tochvermakelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want jij bent de zon ? :$
Ik stuur "Berik" (quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
>> implying moeraskat is man?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
Met zijn zaadvragende ogenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik stuur "Berik" (![]()
![]()
) op hem af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |