Waarom zou je zo'n instelling hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Lol, zoiets zie je toch in 1 oogopslag, niks uitzoeken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maar een kneusje. Als of ik ga uitzoeken hoe al die shit werkt. nerdje.
[..]
bracial stun?weer?
[..]
Ja, donder op gek
CB is donker.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n instelling hebben?
Door zo'n homo's als jij.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een bepaalde mental state hebt wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, zoiets zie je toch in 1 oogopslag, niks uitzoeken.
waaromquote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is stoer.quote:
of getal achter profile_idquote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon die link om de username weghalen zeg maar.
Bedoel je hiermee: mentally challenged door autisme bent?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een bepaalde mental state hebt wel ja.
ojaquote:
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar wie is bob? en waarom is ie beter?
Echt he.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik lurk al een tijdje mee.".
Vul maar in wat bij jou van toepassing isquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee: mentally challenged door autisme bent?
Ik vroeg het eigenlijk niet aan jouquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.
Gridlok haat aardige mensenquote:
Ga je haar verdedigen? Ik kan haar ook lelijk noemen, maar dat is ook zo direct.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mysterie. Maar ik gok dat er wel een user is die een 3/10-waardige grap hierover kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |