Hahahahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van jezelf.
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of is MK gewoon te aardig voor je
komt hij weerquote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Post dan eens een foto van jezelf.
Oh ik dacht 8/10quote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is 3/10, wat maakt het uit wat haar oordeel is?
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of is MK gewoon te aardig voor je
Hehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, meer als in weer van die sjappies die hier popiejopie gaan lopen doen
quote:
quote:
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.quote:
ik vind in eerste instantie bijna iedereen aardig. maar dat kan ook omslaanquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomen
Dat denk jij jaquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan dat wel aan hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen zo vooringenomen
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
"Ik post hier al een tijdje!"![]()
Geef hem een bracial stun. Dat is echt hard.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.
"Ik lurk al een tijdje mee."quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
Dan mag bob eerst oke?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Kom. Nu. Naar buiten.... ik nak je.
Bij mij is het precies andersom.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind in eerste instantie bijna iedereen aardig. maar dat kan ook omslaanmet redenen uiteraard
Kan datquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Kneusjes die niet weten hoe je moet quoten zonder quotenotification.
en jij moet ook je grote bek houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Dan maar een kneusje. Als of ik ga uitzoeken hoe al die shit werkt. nerdje.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
bracial stun?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geef hem een bracial stun. Dat is echt hard.
Ja, donder op gekquote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
Die link naar de naam eruit halen. Ze komen ook allemaal uit het nietsquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef Chai het volgende:
Gewoon die link om de username weghalen zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan dat
één letter veranderen van de naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |