Licht offtopic. Daarom wil ik ook weleens gaan speeddaten, heb je sowieso een betere eerste indrukquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet wel dat ik nooit zo lang aan het zaniken was met msn en berichtjes.
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.

Punt is dat veel mensen dat dus niet zien zitten. Ik vind dat ook de leukste insteek maar veel mensen reageren dan echt zo wantrouwend, als je snel een eerste date wilt afspreken.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.

Heb weleens een date gehad na een chatgeschiedenis van 117 pagina'squote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Punt is dat veel mensen dat dus niet zien zitten. Ik vind dat ook de leukste insteek maar veel mensen reageren dan echt zo wantrouwend, als je snel een eerste date wilt afspreken.
 en die viel nog tegen ook
  en die viel nog tegen ook   

Mijn "probleem" daarbij is dat ik gewoon echt heel makkelijk chat. Dus een gesprek kan al redelijk snel leuk zijn, maar ik heb dan nog geen gevoel "goh JIJ zou leuk kunnen zijn." Ik wil dus wel echt een paar goede gesprekken met iemand (ook weer dus dat elkaar iets beter leren kennen dan het FaceBook laagje...) voeren voor ik denk he ja laten we afspreken!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Punt is dat veel mensen dat dus niet zien zitten. Ik vind dat ook de leukste insteek maar veel mensen reageren dan echt zo wantrouwend, als je snel een eerste date wilt afspreken.

Je wilt ook niet dat men al een totaalbeeld creëert voordat je mekaar ontmoet hebt, dan stelt de realiteit 10 van de 10 keer teleur. Dat deed ik altijd verkeerd in de begindagen van het internet(da)ten.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:

Sorry maar...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.

Je moet gewoon beter worden in het beoordelen van foto's denk ik. Als iemand er op een foto uit ziet als een 6, kun je er vanuit gaan dat het IRL een 5 is... en in haar geval was het nog veel ernstiger. Dat gaat niet eens om uiterlijk, maar om complete verwaarlozing.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenisDaarna misschien dat ik weer wat ga proberen.

Dit klopt echt heel erg. De enige keer dat het niet tegenviel was toen ik bijna negen maanden contact op afstand met iemand had maar dat was puur geluk, de overige keren was het gewoon te lang (lees anderhalve maand ofzo) Ik doe er niet meer aan en als de ander dat niet wil is het ook niet de persoon om mee af te spreken.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je wilt ook niet dat men al een totaalbeeld creëert voordat je mekaar ontmoet hebt, dan stelt de realiteit 10 van de 10 keer teleur. Dat deed ik altijd verkeerd in de begindagen van het internet(da)ten.

Heel erg waar. De realiteit kan nooit op tegen de fantasie.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je wilt ook niet dat men al een totaalbeeld creëert voordat je mekaar ontmoet hebt, dan stelt de realiteit 10 van de 10 keer teleur. Dat deed ik altijd verkeerd in de begindagen van het internet(da)ten.

Kun je dan niet beter gelijk naar de wallen gaan? Die succesverhalen klinken ook wel erg 'authentiek'.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
Nieuwe manier van online dating; date4cash.nl
Bieden op je date, werkt dat überhaupt?

Volgens mij wil ik geeneens vrouwen ontmoeten die voor mij betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
Nieuwe manier van online dating; date4cash.nl
Bieden op je date, werkt dat überhaupt?

alleen als ze heel veel betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik geeneens vrouwen ontmoeten die voor mij betalen

Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef tcr het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gelijk naar de wallen gaan? Die succesverhalen klinken ook wel erg 'authentiek'.

Paiq houdt daar wel degelijk rekening mee; check die balk bij levensstijl maar eens. Een felle antiroker gekoppeld aan een stevige rookster geeft daar nogal een verschil in matchscore. En dan zullen er nog wat andere zaken meespelen zoals drinkgedrag, geloofsovertuiging en wat dies meer zij, maar je kunt er een hoop uit afleiden. Mits - en dat schort er vaak aan - één en ander naar waarheid is ingevuld uiteraard.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte aan een rokende 'match' inderdaad, wel jammer dat paiq daar geen rekening mee houdt. Het is een van mijn 'afknap' woorden in paiq, hopelijk werkt dat.
Maar inderdaad, volgens mij stonden bij haar die dingen echt te rinkelen, snel door naar de volgende...

Ja heet ouder worden en net als dat je op den duur minder snel dronken wordt van drank zo ook minder snel de rush van een meisje zoals je had bij de eerste keren. Sucks maar is niet anders, of je bent gewoon gevoelloos geworden dat kan ook nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Misschien niet de meest geschikte plek maar omdat ik er niet speciaal een topic voor wou aanmaken stel ik m'n vraag maar hier.
Ik heb het gevoel dat ik de laatste paar jaar niet meer ECHT verliefd "kan" worden... Ik date de meest leuke meiden, knap, lief, spontaan, intelligent, alles wat ik voor m'n "gevoel" wil.
Maar toch word ik niet echt helemaal verliefd zoals ik vroeger kon worden op veel minder leuke meiden. Ik ontdek altijd wel iets wat me niet aanstaat of iets waardoor ik twijfels krijg. Laatst zelfs 3 maand een relatie gehad in de hoop dat het nog zou komen maar het kwam gewoon echt niet.
Hebben meer mensen hier last van? Misschien is het omdat ik meer volwassen word en dingen meer ga relativeren? Lijkt wel alsof ik dat echte verliefde gevoel (vlinders e.d.) niet meer kan krijgen ofzo...

Inderaad, ik vermoed dat ze wat problemen heeft of zo. Maar dat hoofdstuk is afgerond.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter worden in het beoordelen van foto's denk ik. Als iemand er op een foto uit ziet als een 6, kun je er vanuit gaan dat het IRL een 5 is... en in haar geval was het nog veel ernstiger. Dat gaat niet eens om uiterlijk, maar om complete verwaarlozing.

Dat zei ik ook vlak na mijn eerste keer kotsen van dronkenschap, maar je leert het nooit afquote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderaad, ik vermoed dat ze wat problemen heeft of zo. Maar dat hoofdstuk is afgerond.
Ik moet eerst weer heel veel energie gaan sparen, want het kost me heel veel moeite om iets te regelen. Het lijkt wel een fulltime job soms... en ik denk niet dat ik binnenkort nog zoveel tijd over ga hebben. Ik houd er in elk geval sterk rekening mee dat het er nooit meer van gaat komen.

Dat laatste ben ik dus bang voor, op zoek naar die ene perfecte meid die ik wss nooit tegen ga komen...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja heet ouder worden en net als dat je op den duur minder snel dronken wordt van drank zo ook minder snel de rush van een meisje zoals je had bij de eerste keren. Sucks maar is niet anders, of je bent gewoon gevoelloos geworden dat kan ook nog.

Ach ja iedereen ervaart verliefdheid toch wat anders. Ene wat heftiger dan andere. Ik heb die roes ook niet zo meer ofzo en vroeger ook maar 2 keer gehad. Zegt niks. Gaat erom of je het leuk hebt met iemand en houdt van haar op den duur.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik dus bang voor, op zoek naar die ene perfecte meid die ik wss nooit tegen ga komen...
Juist door veel daten/ dingen als badoo ga je de lat veel hoger leggen als vroeger. En misschien wel te hoog, chasing a dream (die in de praktijk niet gaat werken).

Ik denk juist dat het vooral een hormonen kwestie is. Als je ouder wordt neemt de drang naar sex en liefde geleidelijk af vermoed ik en beleef je het minder intens.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja heet ouder worden en net als dat je op den duur minder snel dronken wordt van drank zo ook minder snel de rush van een meisje zoals je had bij de eerste keren. Sucks maar is niet anders, of je bent gewoon gevoelloos geworden dat kan ook nog.

Is mij overigens nog nooit geluktquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook vlak na mijn eerste keer kotsen van dronkenschap, maar je leert het nooit af
 Kotsen door alcohol... ookal heb ik me wel een aantal keer helemaal klem gezopen met allerlei soorten sterke drank en mixjes ( dat ik niet meer weet hoe ik ben thuis gekomen ) ben ik nog nooit misselijk van alcohol geworden.
 Kotsen door alcohol... ookal heb ik me wel een aantal keer helemaal klem gezopen met allerlei soorten sterke drank en mixjes ( dat ik niet meer weet hoe ik ben thuis gekomen ) ben ik nog nooit misselijk van alcohol geworden.

Dat dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:

Paiq valt ook erg tegen imho. Maar 1 leuke date mee gehad. Er zijn maar een paar sites die ik de moeite waard kan vinden. Verder heb ik mij ook bij bijna alle datingsites afgemeld, misschien later weer... of nooit meer. Ligt eraan wat toekomstige dates gaan brengen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Dizorn het volgende:
Jullie paupers zijn de reden dat er af en toe zo'n boze mod om de hoek komt kijken. Bok nou eens op met al jullie off-topic gezeik, nutteloze trolls moet je negeren en als je wilt hosselen moet je maar DMen.
Als ik wil teruglezen wil ik gewoon nuttige - leuke - posts lezen, niet al dit geblaat ja. Jullie verpesten mijn rustig fok-doorlees-momentje.

Ontopic trouwens: Matches op Paiq vond ik altijd tegenvallen eigenlijk. One-liners via foto beoordelen zeer positief over (Want sowieso vind jij háár leuk of zij jóu, scheelt al meteen), speeddates heb ik eigenlijk ook niets aan overgehouden ooit. Je kan wel zeiken dat het oppervlakkig is maar uiterlijk is gewoon het belangrijkst voor eerste indruk (of ze moet idd meteen over haar voetfetisj beginnen ofzo).

Vreemd een van mijn matches was ooit een rookster, nou ja, was toch geen goeie klik...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Paiq houdt daar wel degelijk rekening mee; check die balk bij levensstijl maar eens. Een felle antiroker gekoppeld aan een stevige rookster geeft daar nogal een verschil in matchscore. En dan zullen er nog wat andere zaken meespelen zoals drinkgedrag, geloofsovertuiging en wat dies meer zij, maar je kunt er een hoop uit afleiden. Mits - en dat schort er vaak aan - één en ander naar waarheid is ingevuld uiteraard.
Zo zal iemand die van de gezellige familieavondjes satanisme is niet al te snel worden gematched met een haar in een knotje dragende refo-chick stel ik mij zo voor.

Serieus? En wat klikt er dan niet? De klik? (lees: gebrek aan seksuele aantrekkingskracht).quote:Op donderdag 6 september 2012 02:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus.
Wekenland chatten en sms-en en er in 10 minuten achter komen dat het niks is als je elkaar ontmoet. Tijdverspilling.

Babbelen via een toetsenbord is natuurlijk geheel anders dan een gesprek face to face.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Serieus? En wat klikt er dan niet? De klik? (lees: gebrek aan seksuele aantrekkingskracht).

Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Owja tweede date gehad met date, was weer erg gezellig

Oke dat lol maken klinkt wel leuk. Vroeg opstaan minder leuk. Dus ongeveer 50% leuke date dan gok ikquote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben een avondje bij hem geweest:) , gegeten, lol gemaakt
, geslapen
, vroeg opgestaan

Haha, dat vroeg opstaan was het wel waard hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke dat lol maken klinkt wel leuk. Vroeg opstaan minder leuk. Dus ongeveer 50% leuke date dan gok ik

Ja maar alsnog niet leuk als je het moet doen. Daarom geef je ook aan dat het het wel waard was, omdat het in eerste instantie niet prettig is. Probeer mijn logica niet te falcificeren gelieve, daarvoor denk ik te hard naquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg opstaan was het wel waard hoor
 50% is nog goed hoor
 50% is nog goed hoor

Het vroeg opstaan/ vroeg naar huis moeten gaan staat los van hoe leuk de date was, dus heeft geen invloed op het percentage dat jij er graag aan geeftquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja maar alsnog niet leuk als je het moet doen. Daarom geef je ook aan dat het het wel waard was, omdat het in eerste instantie niet prettig is. Probeer mijn logica niet te falcificeren gelieve, daarvoor denk ik te hard na50% is nog goed hoor

Rebels tot het einde he. Hmm nou ja oke ik geef je gelijkquote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het vroeg opstaan/ vroeg naar huis moeten gaan staat los van hoe leuk de date was, dus heeft geen invloed op het percentage dat jij er graag aan geeft

als ze dat heeft zal je dat moeten geven jaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Rebels tot het einde he. Hmm nou ja oke ik geef je gelijk

Ja klopt daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
als ze dat heeft zal je dat moeten geven ja

Nouja voor mij is het wel echt daten zeg maar. Dus het is niet enkel voor de leuk. Maar waar het uiteindelijk heen gaat is natuurlijk altijd afwachtenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef rival het volgende:
maar Cue, gewoon voor de leuk of iets met potentie?

ik weet het exacte verhaal niet. heb jij wel iets van je laten horen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef zalkc het volgende:
Nog steeds niks gehoord na zondag
Baal ik altijd zo van als mensen van de aardbodem lijken te verdwijnen.

Dinsdagavond nog, was niet zozeer op de date zelf maar was verbaasd over een functie van paiq, ik wist niet dat de profielfoto kan wisselen adhv scores. Bij haar was dat gebeurd en dat viel me op.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet het exacte verhaal niet. heb jij wel iets van je laten horen?

Dat weet je toch niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef zalkc het volgende:
Maar datheb ik nog nooit meegemaakt dat iemand dat doet een uur voor een date,

Zij heeft mijn nummer, ik niet die van haar. Na afloop zei ze dat ze mij zou appen zodat ik ook haar nummer zou hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Maar nummers uitgewisseld ofzo? dat je daarmee wat van je laat horen?

hm da's slim van haar maar niet echt handig want zo krijg je haar nummer natuurlijk niet. Jammer dat ze niet even wat heeft laten horen. Je zou nog even kunnen afwachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zij heeft mijn nummer, ik niet die van haar. Na afloop zei ze dat ze mij zou appen zodat ik ook haar nummer zou hebben

Slim was het zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
hm da's slim van haar maar niet echt handig want zo krijg je haar nummer natuurlijk niet. Jammer dat ze niet even wat heeft laten horen. Je zou nog even kunnen afwachten.
 als je niet wilt dat een "slechte", in haar ogen, date je blijft volgen is dit de methode
 als je niet wilt dat een "slechte", in haar ogen, date je blijft volgen is dit de methode 
 was nu ook niet van plan om ineens in een grot te gaan wonen
 was nu ook niet van plan om ineens in een grot te gaan wonen

Hoop is al zo goed als weg hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
Hoop er maar niet teveel op, als ze helemaal overdonderd/enthousiast was had je natuurlijk al LANG wat gehoord.

je hebt nou eenmaal van die mensen die daar het fatsoen niet eens voor hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef zalkc het volgende:
Maar ik leer graag van mijn fouten, beetje feedback kan nooit kwaad

Ze heeft een kutavond gehad, maar in ieder geval gratis gezopen. Zoiets.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zij heeft mijn nummer, ik niet die van haar. Na afloop zei ze dat ze mij zou appen zodat ik ook haar nummer zou hebben

Feedback? Alsof je wat fout gedaan hebt of zo? Ga toch weg man... we zijn allemaal anders, ze vinden je leuk of niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef zalkc het volgende:
Maar ik leer graag van mijn fouten, beetje feedback kan nooit kwaad

Feedback is niet perse goed of fout, maar er kunnen wel kleine dingen tussen zitten waar je wat aan kunt hebben. Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit het gevoel hebt gehad dat je iets niet zo handig gedaan hebt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Feedback? Alsof je wat fout gedaan hebt of zo? Ga toch weg man... we zijn allemaal anders, ze vinden je leuk of niet.
 , niet om ze nooit meer te maken, wat sowieso wel gaat gebeuren vroeg of laat, maar ik ga er dan iig niet meer van uit dat ik op die manier denk grappig te moeten zijn.
, niet om ze nooit meer te maken, wat sowieso wel gaat gebeuren vroeg of laat, maar ik ga er dan iig niet meer van uit dat ik op die manier denk grappig te moeten zijn.

Ik denk zelfs dat des te langer je chat e.d. des te groter de kans dat het niet klikt IRL.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus.
Wekenland chatten en sms-en en er in 10 minuten achter komen dat het niks is als je elkaar ontmoet. Tijdverspilling.

Even als voorbeeld genomen. Dat is toch niet mogelijk? Je zal dat zelf een beetje moeten inschatten of je dat bij jouw betreffende date zou kunnen doen / handig is.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef zalkc het volgende:
Maar als iemand zou zeggen dat dubbelzinnige opmerkingen niet handig zijn bij een eerste contact zal ik daar best rekening mee kunnen houden.

Kweenie hoe oud jullie zijn/over welke leeftijd jullie het hebben maar ik ben 25...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vooral een hormonen kwestie is. Als je ouder wordt neemt de drang naar sex en liefde geleidelijk af vermoed ik en beleef je het minder intens.
Zo ervaar ik het tenminste... ik had veel liever vroeger meiden ontmoet, dat was veel spannender. Tegenwoordig lijk ik ook gevoelloos en hoeft het van mij niet meer perse te gebeuren.

ja wij allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Kweenie hoe oud jullie zijn/over welke leeftijd jullie het hebben maar ik ben 25...

28,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Kweenie hoe oud jullie zijn/over welke leeftijd jullie het hebben maar ik ben 25...
 Oh ja en ik ben al mijn gehele leven single for your info
 Oh ja en ik ben al mijn gehele leven single for your info 

My pointquote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef Cue_ het volgende:
Want elke vrouw verschilt zo erg van elkaar dat je daar geen algemeen advies over kan geven

Uiteraard gezoend en dergelijke. Helaas vertrekt ze over een week voor een paar jaar naar België. Dus het zal bij een tweede date blijven denk ik (die volgende week is).
 Uiteraard gezoend en dergelijke. Helaas vertrekt ze over een week voor een paar jaar naar België. Dus het zal bij een tweede date blijven denk ik (die volgende week is). 

Date was leuk, veel gelachen en het was erg gezellig. Er komt zeker een vervolg. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik vanaf volgende week 3 weken op vakantie ben en dat het dus nog even moet wachten...
 Date was leuk, veel gelachen en het was erg gezellig. Er komt zeker een vervolg. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik vanaf volgende week 3 weken op vakantie ben en dat het dus nog even moet wachten...

Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Was opzich wel te verwachten na mijn prestatie om meer dan een uur te laat aan te komen.

Vergeten rekening te houden met het feit dat zij helemaal aan de andere kant van de stad woont. Ook had ik niet door dat ik een keer over moest stappen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:52 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Dat klopt helemaal als je al van tevoren al met de nek word aangekekenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vooral een hormonen kwestie is. Als je ouder wordt neemt de drang naar sex en liefde geleidelijk af vermoed ik en beleef je het minder intens.
Zo ervaar ik het tenminste... ik had veel liever vroeger meiden ontmoet, dat was veel spannender. Tegenwoordig lijk ik ook gevoelloos en hoeft het van mij niet meer perse te gebeuren.

Dat zoek je van te voren toch even uit?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:53 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Vergeten rekening te houden met het feit dat zij helemaal aan de andere kant van de stad woont. Ook had ik niet door dat ik een keer over moest stappen.
 Maar we waren al een uur bezig om het werkend te krijgen
 Maar we waren al een uur bezig om het werkend te krijgen  Uiteindelijk Saw I en II gekeken. Daarna naar bed en nog zo'n 1,5 uur liggen kletsen, terwijl we eigenlijk al moesten gaan slapen (vroeg eruit). Vervolgens heerlijk strelend en knuffelend in slaap gevallen
 Uiteindelijk Saw I en II gekeken. Daarna naar bed en nog zo'n 1,5 uur liggen kletsen, terwijl we eigenlijk al moesten gaan slapen (vroeg eruit). Vervolgens heerlijk strelend en knuffelend in slaap gevallen  Werden wakker om 4 uur zoals we in slaap waren gevallen, dus hadden het idee dat we niet eens geslapen hadden
 Werden wakker om 4 uur zoals we in slaap waren gevallen, dus hadden het idee dat we niet eens geslapen hadden  Vanmorgen moest zij eerder weg dan ik, dat was wel een beetje apart xD
 Vanmorgen moest zij eerder weg dan ik, dat was wel een beetje apart xD

Altijd vervelend als je geliefde naar de andere kant van de wereld vertrekt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:00 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Helaas vertrekt ze over een week voor een paar jaar naar België. Dus het zal bij een tweede date blijven denk ik (die volgende week is).

Danku, zeker zeker.quote:

Dat is zegt wel iets denk ik
 Dat is zegt wel iets denk ik  

Geen idee, maar lijkt me niet dat je als vrouw zo snel tegen een man aan kruipt als je niks voor hem voelt?quote:

Nee, na die zoenpoging niet meer geprobeerd. Maar ik denk dat het er wel aan zit te komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Goed bezig Vin! Had je nou al met'r gezoend?

Tja "voelen" is een lastig begrip... Ze voelt misschien gewoon genegenheid en veiligheid (of geiligheidquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me niet dat je als vrouw zo snel tegen een man aan kruipt als je niks voor hem voelt?
Maar vrouwen zijn raar soms, dus je weet maar nooit
[..]
Nee, na die zoenpoging niet meer geprobeerd. Maar ik denk dat het er wel aan zit te komen
 ).
). 

Mja, dat ben ik met je eens. Zou kunnen inderdaad, en we hopen alle 3quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja "voelen" is een lastig begrip... Ze voelt misschien gewoon genegenheid en veiligheid (of geiligheid).
Ik denk dat je de zoenpoging wel kan herhalen als ik je verhaal zo hoor

Dat kloptquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Silenus het volgende:
Maar jullie slapen en strelen wel, maar zoenen niet?
Dat heb ik in mijn woelige datingleven werkelijk nou nog nooit meegemaakt.

Ik zat mij eigenlijk hetzelfde te bedenkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Silenus het volgende:
Maar jullie slapen en strelen wel, maar zoenen niet?
Dat heb ik in mijn woelige datingleven werkelijk nou nog nooit meegemaakt.

Ja dat had ik ook iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat mij eigenlijk hetzelfde te bedenken
En anders komt het wel tijdens het bij elkaar liggen en dat de 1 begint met strelen en dat het dan verder gaat.

Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Respect dat je je zo kan inhouden Vinnie

quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!

Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat had ik ook idd
Althans, bij ons was het een gesprek waar de hints je om de oren vlogen, dus toen dacht ik: dan maar d'r bovenop

[..]
Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!

Daar ben ik wel bang voor ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeft

Ja ik mag hopen dat iedereen dat door heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeft

Behalve Vinniequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik mag hopen dat iedereen dat door heeft.

"
 " 

Hij had zich enkel om hoeven te draaien, met z'n gezicht naar haar toe, en hij had de avond van z'n leven gehadquote:

Erg gevoelige borstenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef Silenus het volgende:
"En toen begon ze opeens met haar borsten te spelen en luid te kreunen, terwijl ik naar haar keek. Ik vroeg me later af...dat zegt toch wel íets?"

Het kan een aardige hint zijn, maar het hoeft niet altijd eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel... Maar uhm, over het algemeen blijf je toch slapen JUIST om te seksen?
 maar ja, met strelen erbij had ik me, zoals Cue zegt, omgedraaid...
 maar ja, met strelen erbij had ik me, zoals Cue zegt, omgedraaid...

Hahaha ik zit hier te gniffelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef BeamofLight het volgende:
Da wijf de volgende keer trekken als een gek aan die stok van hem.
Vinnie de day-after. wij voelen elkaar zo goed aan. Ze wist precies waar ik jeuk had.

Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook idd
Althans, bij ons was het een gesprek waar de hints je om de oren vlogen, dus toen dacht ik: dan maar d'r bovenop

[..]

Meh, dat denk ik niet. Daar was het te kort voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef Silenus het volgende:
Vinnie volgende week:
"En toen begon ze opeens met haar borsten te spelen en luid te kreunen, terwijl ik naar haar keek. Ik vroeg me later af...dat zegt toch wel íets?"
en wij:
 Nee, zo dom ben ik ook weer niet
 Nee, zo dom ben ik ook weer niet 
Zo zijn we in slaap gevallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had zich enkel om hoeven te draaien, met z'n gezicht naar haar toe, en hij had de avond van z'n leven gehad
Maar helaas...
 Ik wilde haar aankijken in haar ogen (ja dat kon, want het was niet pikdonker (woordgrap
 Ik wilde haar aankijken in haar ogen (ja dat kon, want het was niet pikdonker (woordgrap  )), maar ze keek niet terug. Maar dat kan ook gewoon verlegenheid zijn.
)), maar ze keek niet terug. Maar dat kan ook gewoon verlegenheid zijn. Maar waarschijnlijk blijf ik zaterdag weer slapen
 Maar waarschijnlijk blijf ik zaterdag weer slapen  (en nu hopelijk wel meer dan dat
 (en nu hopelijk wel meer dan dat  )
 )

Ik zie het al voor me;quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kan een aardige hint zijn, maar het hoeft niet altijd eigenlijk...
Blijft altijd een moeilijke situatie om in te schattenmaar ja, met strelen erbij had ik me, zoals Cue zegt, omgedraaid...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |