Geen idee, maar lijkt me niet dat je als vrouw zo snel tegen een man aan kruipt als je niks voor hem voelt?quote:
Nee, na die zoenpoging niet meer geprobeerd. Maar ik denk dat het er wel aan zit te komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Goed bezig Vin! Had je nou al met'r gezoend?
Tja "voelen" is een lastig begrip... Ze voelt misschien gewoon genegenheid en veiligheid (of geiligheidquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me niet dat je als vrouw zo snel tegen een man aan kruipt als je niks voor hem voelt?
Maar vrouwen zijn raar soms, dus je weet maar nooit
[..]
Nee, na die zoenpoging niet meer geprobeerd. Maar ik denk dat het er wel aan zit te komen
Mja, dat ben ik met je eens. Zou kunnen inderdaad, en we hopen alle 3quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja "voelen" is een lastig begrip... Ze voelt misschien gewoon genegenheid en veiligheid (of geiligheid).
Ik denk dat je de zoenpoging wel kan herhalen als ik je verhaal zo hoor
Dat kloptquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Silenus het volgende:
Maar jullie slapen en strelen wel, maar zoenen niet?
Dat heb ik in mijn woelige datingleven werkelijk nou nog nooit meegemaakt.
Ik zat mij eigenlijk hetzelfde te bedenkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Silenus het volgende:
Maar jullie slapen en strelen wel, maar zoenen niet?
Dat heb ik in mijn woelige datingleven werkelijk nou nog nooit meegemaakt.
Ja dat had ik ook iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat mij eigenlijk hetzelfde te bedenken
En anders komt het wel tijdens het bij elkaar liggen en dat de 1 begint met strelen en dat het dan verder gaat.
Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Respect dat je je zo kan inhouden Vinnie
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!
Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat had ik ook idd
Althans, bij ons was het een gesprek waar de hints je om de oren vlogen, dus toen dacht ik: dan maar d'r bovenop
[..]
Totdat op het moment supreme Vinnies boner tegen z'n kin aan klappert, hij aftelt tot het moment dat hij zich er bovenop wil werpen en zij dan zachtjes in zn oor fluistert: Vinnie...ik ben zo blij dat je niet bent als al die andere jongens met wie ik wilde geile neukseks heb gehad...je bent zo lief...je bent...als een broer voor me!
Daar ben ik wel bang voor ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeft
Ja ik mag hopen dat iedereen dat door heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien was dat zachte strelen wel een enorm teken van haar die hij dan weer niet gezien heeft
Behalve Vinniequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik mag hopen dat iedereen dat door heeft.
Hij had zich enkel om hoeven te draaien, met z'n gezicht naar haar toe, en hij had de avond van z'n leven gehadquote:
Erg gevoelige borstenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef Silenus het volgende:
"En toen begon ze opeens met haar borsten te spelen en luid te kreunen, terwijl ik naar haar keek. Ik vroeg me later af...dat zegt toch wel íets?"
Het kan een aardige hint zijn, maar het hoeft niet altijd eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel... Maar uhm, over het algemeen blijf je toch slapen JUIST om te seksen?
Hahaha ik zit hier te gniffelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:19 schreef BeamofLight het volgende:
Da wijf de volgende keer trekken als een gek aan die stok van hem.
Vinnie de day-after. wij voelen elkaar zo goed aan. Ze wist precies waar ik jeuk had.
Dankjequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook idd
Althans, bij ons was het een gesprek waar de hints je om de oren vlogen, dus toen dacht ik: dan maar d'r bovenop
[..]
Meh, dat denk ik niet. Daar was het te kort voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef Silenus het volgende:
Vinnie volgende week:
"En toen begon ze opeens met haar borsten te spelen en luid te kreunen, terwijl ik naar haar keek. Ik vroeg me later af...dat zegt toch wel íets?"
en wij:
Zo zijn we in slaap gevallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had zich enkel om hoeven te draaien, met z'n gezicht naar haar toe, en hij had de avond van z'n leven gehad
Maar helaas...
Ik zie het al voor me;quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kan een aardige hint zijn, maar het hoeft niet altijd eigenlijk...
Blijft altijd een moeilijke situatie om in te schattenmaar ja, met strelen erbij had ik me, zoals Cue zegt, omgedraaid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |