abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 17:11:59 #101
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116426738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet wel dat ik nooit zo lang aan het zaniken was met msn en berichtjes.
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.
Licht offtopic. Daarom wil ik ook weleens gaan speeddaten, heb je sowieso een betere eerste indruk :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 5 september 2012 @ 17:16:56 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116426923
quote:
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.
Punt is dat veel mensen dat dus niet zien zitten. Ik vind dat ook de leukste insteek maar veel mensen reageren dan echt zo wantrouwend, als je snel een eerste date wilt afspreken.
  woensdag 5 september 2012 @ 17:19:33 #103
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116427015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Punt is dat veel mensen dat dus niet zien zitten. Ik vind dat ook de leukste insteek maar veel mensen reageren dan echt zo wantrouwend, als je snel een eerste date wilt afspreken.
Heb weleens een date gehad na een chatgeschiedenis van 117 pagina's _O- en die viel nog tegen ook :o
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_116427023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn "probleem" daarbij is dat ik gewoon echt heel makkelijk chat. Dus een gesprek kan al redelijk snel leuk zijn, maar ik heb dan nog geen gevoel "goh JIJ zou leuk kunnen zijn." Ik wil dus wel echt een paar goede gesprekken met iemand (ook weer dus dat elkaar iets beter leren kennen dan het FaceBook laagje...) voeren voor ik denk he ja laten we afspreken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 september 2012 @ 17:30:07 #105
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116427466
quote:
Je wilt ook niet dat men al een totaalbeeld creëert voordat je mekaar ontmoet hebt, dan stelt de realiteit 10 van de 10 keer teleur. Dat deed ik altijd verkeerd in de begindagen van het internet(da)ten.
pi_116429426
Nieuwe manier van online dating; date4cash.nl

Bieden op je date, werkt dat überhaupt?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 18:34:34 #107
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116429784
Lijkt me wel spannend een Fok!ster daten :@
What can change the nature of a man?
pi_116429962
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
Sorry maar... :') _O-
pi_116430092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenis :P Daarna misschien dat ik weer wat ga proberen.
Je moet gewoon beter worden in het beoordelen van foto's denk ik. Als iemand er op een foto uit ziet als een 6, kun je er vanuit gaan dat het IRL een 5 is... en in haar geval was het nog veel ernstiger. Dat gaat niet eens om uiterlijk, maar om complete verwaarlozing.
  woensdag 5 september 2012 @ 18:46:21 #110
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116430171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Je wilt ook niet dat men al een totaalbeeld creëert voordat je mekaar ontmoet hebt, dan stelt de realiteit 10 van de 10 keer teleur. Dat deed ik altijd verkeerd in de begindagen van het internet(da)ten.
Dit klopt echt heel erg. De enige keer dat het niet tegenviel was toen ik bijna negen maanden contact op afstand met iemand had maar dat was puur geluk, de overige keren was het gewoon te lang (lees anderhalve maand ofzo) Ik doe er niet meer aan en als de ander dat niet wil is het ook niet de persoon om mee af te spreken.
pi_116430205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Heel erg waar. De realiteit kan nooit op tegen de fantasie.
  woensdag 5 september 2012 @ 18:57:32 #112
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116430591
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef minthy het volgende:

Kun je dan niet beter gelijk naar de wallen gaan? Die succesverhalen klinken ook wel erg 'authentiek'.
  woensdag 5 september 2012 @ 19:03:03 #113
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_116430774
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef minthy het volgende:

Volgens mij wil ik geeneens vrouwen ontmoeten die voor mij betalen
pi_116437135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef zalkc het volgende:

[..]

Volgens mij wil ik geeneens vrouwen ontmoeten die voor mij betalen
alleen als ze heel veel betalen :@
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116437714
3e telefoonnummer gescoord in 2 weken paiq... zondag 3e date in net geen 3 weken

Ben benieuwd.. zal wel weer eenzelfde domper worden... haha
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116441248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef tcr het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter gelijk naar de wallen gaan? Die succesverhalen klinken ook wel erg 'authentiek'.
Dat lijkt mij ook :')
Volgens mij gaat het dan meer om het krijgen van een soort "egoboost" dan dat het daadwerkelijk om het daten zelf gaat :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_116442186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:25 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb ook geen behoefte aan een rokende 'match' inderdaad, wel jammer dat paiq daar geen rekening mee houdt. Het is een van mijn 'afknap' woorden in paiq, hopelijk werkt dat.

Maar inderdaad, volgens mij stonden bij haar die dingen echt te rinkelen, snel door naar de volgende...
Paiq houdt daar wel degelijk rekening mee; check die balk bij levensstijl maar eens. Een felle antiroker gekoppeld aan een stevige rookster geeft daar nogal een verschil in matchscore. En dan zullen er nog wat andere zaken meespelen zoals drinkgedrag, geloofsovertuiging en wat dies meer zij, maar je kunt er een hoop uit afleiden. Mits - en dat schort er vaak aan - één en ander naar waarheid is ingevuld uiteraard.

Zo zal iemand die van de gezellige familieavondjes satanisme is niet al te snel worden gematched met een haar in een knotje dragende refo-chick stel ik mij zo voor.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116443488
Misschien niet de meest geschikte plek maar omdat ik er niet speciaal een topic voor wou aanmaken stel ik m'n vraag maar hier.

Ik heb het gevoel dat ik de laatste paar jaar niet meer ECHT verliefd "kan" worden... Ik date de meest leuke meiden, knap, lief, spontaan, intelligent, alles wat ik voor m'n "gevoel" wil.

Maar toch word ik niet echt helemaal verliefd zoals ik vroeger kon worden op veel minder leuke meiden. Ik ontdek altijd wel iets wat me niet aanstaat of iets waardoor ik twijfels krijg. Laatst zelfs 3 maand een relatie gehad in de hoop dat het nog zou komen maar het kwam gewoon echt niet.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien is het omdat ik meer volwassen word en dingen meer ga relativeren? Lijkt wel alsof ik dat echte verliefde gevoel (vlinders e.d.) niet meer kan krijgen ofzo...
pi_116443738
Verre van de geschikte plek lijkt me. Maak anders lekker even een topic aan of iets.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 5 september 2012 @ 23:43:52 #120
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116443919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Misschien niet de meest geschikte plek maar omdat ik er niet speciaal een topic voor wou aanmaken stel ik m'n vraag maar hier.

Ik heb het gevoel dat ik de laatste paar jaar niet meer ECHT verliefd "kan" worden... Ik date de meest leuke meiden, knap, lief, spontaan, intelligent, alles wat ik voor m'n "gevoel" wil.

Maar toch word ik niet echt helemaal verliefd zoals ik vroeger kon worden op veel minder leuke meiden. Ik ontdek altijd wel iets wat me niet aanstaat of iets waardoor ik twijfels krijg. Laatst zelfs 3 maand een relatie gehad in de hoop dat het nog zou komen maar het kwam gewoon echt niet.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien is het omdat ik meer volwassen word en dingen meer ga relativeren? Lijkt wel alsof ik dat echte verliefde gevoel (vlinders e.d.) niet meer kan krijgen ofzo...
Ja heet ouder worden en net als dat je op den duur minder snel dronken wordt van drank zo ook minder snel de rush van een meisje zoals je had bij de eerste keren. Sucks maar is niet anders, of je bent gewoon gevoelloos geworden dat kan ook nog.
we dan
pi_116444037
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet gewoon beter worden in het beoordelen van foto's denk ik. Als iemand er op een foto uit ziet als een 6, kun je er vanuit gaan dat het IRL een 5 is... en in haar geval was het nog veel ernstiger. Dat gaat niet eens om uiterlijk, maar om complete verwaarlozing.
Inderaad, ik vermoed dat ze wat problemen heeft of zo. Maar dat hoofdstuk is afgerond.
Ik moet eerst weer heel veel energie gaan sparen, want het kost me heel veel moeite om iets te regelen. Het lijkt wel een fulltime job soms... en ik denk niet dat ik binnenkort nog zoveel tijd over ga hebben. Ik houd er in elk geval sterk rekening mee dat het er nooit meer van gaat komen.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:51:13 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116444190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderaad, ik vermoed dat ze wat problemen heeft of zo. Maar dat hoofdstuk is afgerond.
Ik moet eerst weer heel veel energie gaan sparen, want het kost me heel veel moeite om iets te regelen. Het lijkt wel een fulltime job soms... en ik denk niet dat ik binnenkort nog zoveel tijd over ga hebben. Ik houd er in elk geval sterk rekening mee dat het er nooit meer van gaat komen.
Dat zei ik ook vlak na mijn eerste keer kotsen van dronkenschap, maar je leert het nooit af
we dan
pi_116444443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja heet ouder worden en net als dat je op den duur minder snel dronken wordt van drank zo ook minder snel de rush van een meisje zoals je had bij de eerste keren. Sucks maar is niet anders, of je bent gewoon gevoelloos geworden dat kan ook nog.
Dat laatste ben ik dus bang voor, op zoek naar die ene perfecte meid die ik wss nooit tegen ga komen...

Juist door veel daten/ dingen als badoo ga je de lat veel hoger leggen als vroeger. En misschien wel te hoog, chasing a dream (die in de praktijk niet gaat werken).
  donderdag 6 september 2012 @ 00:05:11 #124
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116444669
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik dus bang voor, op zoek naar die ene perfecte meid die ik wss nooit tegen ga komen...

Juist door veel daten/ dingen als badoo ga je de lat veel hoger leggen als vroeger. En misschien wel te hoog, chasing a dream (die in de praktijk niet gaat werken).
Ach ja iedereen ervaart verliefdheid toch wat anders. Ene wat heftiger dan andere. Ik heb die roes ook niet zo meer ofzo en vroeger ook maar 2 keer gehad. Zegt niks. Gaat erom of je het leuk hebt met iemand en houdt van haar op den duur.
we dan
pi_116446171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het vooral een hormonen kwestie is. Als je ouder wordt neemt de drang naar sex en liefde geleidelijk af vermoed ik en beleef je het minder intens.
Zo ervaar ik het tenminste... ik had veel liever vroeger meiden ontmoet, dat was veel spannender. Tegenwoordig lijk ik ook gevoelloos en hoeft het van mij niet meer perse te gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')