Is mij overigens nog nooit geluktquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook vlak na mijn eerste keer kotsen van dronkenschap, maar je leert het nooit af
 Kotsen door alcohol... ookal heb ik me wel een aantal keer helemaal klem gezopen met allerlei soorten sterke drank en mixjes ( dat ik niet meer weet hoe ik ben thuis gekomen ) ben ik nog nooit misselijk van alcohol geworden.
 Kotsen door alcohol... ookal heb ik me wel een aantal keer helemaal klem gezopen met allerlei soorten sterke drank en mixjes ( dat ik niet meer weet hoe ik ben thuis gekomen ) ben ik nog nooit misselijk van alcohol geworden.

Dat dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet wel dat ik nooit zo lang aan het zaniken was met msn en berichtjes.
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.

Paiq valt ook erg tegen imho. Maar 1 leuke date mee gehad. Er zijn maar een paar sites die ik de moeite waard kan vinden. Verder heb ik mij ook bij bijna alle datingsites afgemeld, misschien later weer... of nooit meer. Ligt eraan wat toekomstige dates gaan brengen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Dizorn het volgende:
Jullie paupers zijn de reden dat er af en toe zo'n boze mod om de hoek komt kijken. Bok nou eens op met al jullie off-topic gezeik, nutteloze trolls moet je negeren en als je wilt hosselen moet je maar DMen.
Als ik wil teruglezen wil ik gewoon nuttige - leuke - posts lezen, niet al dit geblaat ja. Jullie verpesten mijn rustig fok-doorlees-momentje.

Ontopic trouwens: Matches op Paiq vond ik altijd tegenvallen eigenlijk. One-liners via foto beoordelen zeer positief over (Want sowieso vind jij háár leuk of zij jóu, scheelt al meteen), speeddates heb ik eigenlijk ook niets aan overgehouden ooit. Je kan wel zeiken dat het oppervlakkig is maar uiterlijk is gewoon het belangrijkst voor eerste indruk (of ze moet idd meteen over haar voetfetisj beginnen ofzo).

Vreemd een van mijn matches was ooit een rookster, nou ja, was toch geen goeie klik...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Paiq houdt daar wel degelijk rekening mee; check die balk bij levensstijl maar eens. Een felle antiroker gekoppeld aan een stevige rookster geeft daar nogal een verschil in matchscore. En dan zullen er nog wat andere zaken meespelen zoals drinkgedrag, geloofsovertuiging en wat dies meer zij, maar je kunt er een hoop uit afleiden. Mits - en dat schort er vaak aan - één en ander naar waarheid is ingevuld uiteraard.
Zo zal iemand die van de gezellige familieavondjes satanisme is niet al te snel worden gematched met een haar in een knotje dragende refo-chick stel ik mij zo voor.

Serieus? En wat klikt er dan niet? De klik? (lees: gebrek aan seksuele aantrekkingskracht).quote:Op donderdag 6 september 2012 02:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus.
Wekenland chatten en sms-en en er in 10 minuten achter komen dat het niks is als je elkaar ontmoet. Tijdverspilling.

Babbelen via een toetsenbord is natuurlijk geheel anders dan een gesprek face to face.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Serieus? En wat klikt er dan niet? De klik? (lees: gebrek aan seksuele aantrekkingskracht).

Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Owja tweede date gehad met date, was weer erg gezellig

Oke dat lol maken klinkt wel leuk. Vroeg opstaan minder leuk. Dus ongeveer 50% leuke date dan gok ikquote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben een avondje bij hem geweest:) , gegeten, lol gemaakt
, geslapen
, vroeg opgestaan

Haha, dat vroeg opstaan was het wel waard hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke dat lol maken klinkt wel leuk. Vroeg opstaan minder leuk. Dus ongeveer 50% leuke date dan gok ik

Ja maar alsnog niet leuk als je het moet doen. Daarom geef je ook aan dat het het wel waard was, omdat het in eerste instantie niet prettig is. Probeer mijn logica niet te falcificeren gelieve, daarvoor denk ik te hard naquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg opstaan was het wel waard hoor
 50% is nog goed hoor
 50% is nog goed hoor

Het vroeg opstaan/ vroeg naar huis moeten gaan staat los van hoe leuk de date was, dus heeft geen invloed op het percentage dat jij er graag aan geeftquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja maar alsnog niet leuk als je het moet doen. Daarom geef je ook aan dat het het wel waard was, omdat het in eerste instantie niet prettig is. Probeer mijn logica niet te falcificeren gelieve, daarvoor denk ik te hard na50% is nog goed hoor

Rebels tot het einde he. Hmm nou ja oke ik geef je gelijkquote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het vroeg opstaan/ vroeg naar huis moeten gaan staat los van hoe leuk de date was, dus heeft geen invloed op het percentage dat jij er graag aan geeft

als ze dat heeft zal je dat moeten geven jaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Rebels tot het einde he. Hmm nou ja oke ik geef je gelijk

Ja klopt daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
als ze dat heeft zal je dat moeten geven ja

Nouja voor mij is het wel echt daten zeg maar. Dus het is niet enkel voor de leuk. Maar waar het uiteindelijk heen gaat is natuurlijk altijd afwachtenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef rival het volgende:
maar Cue, gewoon voor de leuk of iets met potentie?

ik weet het exacte verhaal niet. heb jij wel iets van je laten horen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef zalkc het volgende:
Nog steeds niks gehoord na zondag
Baal ik altijd zo van als mensen van de aardbodem lijken te verdwijnen.

Dinsdagavond nog, was niet zozeer op de date zelf maar was verbaasd over een functie van paiq, ik wist niet dat de profielfoto kan wisselen adhv scores. Bij haar was dat gebeurd en dat viel me op.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet het exacte verhaal niet. heb jij wel iets van je laten horen?

Dat weet je toch niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef zalkc het volgende:
Maar datheb ik nog nooit meegemaakt dat iemand dat doet een uur voor een date,

Zij heeft mijn nummer, ik niet die van haar. Na afloop zei ze dat ze mij zou appen zodat ik ook haar nummer zou hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Maar nummers uitgewisseld ofzo? dat je daarmee wat van je laat horen?

hm da's slim van haar maar niet echt handig want zo krijg je haar nummer natuurlijk niet. Jammer dat ze niet even wat heeft laten horen. Je zou nog even kunnen afwachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zij heeft mijn nummer, ik niet die van haar. Na afloop zei ze dat ze mij zou appen zodat ik ook haar nummer zou hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |