abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 september 2012 @ 10:58:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_116377408
HILVERSUM - Een 24-jarige man die afgelopen weekeinde bruut werd mishandeld en beroofd door vijf Marokkaanse mannen in Hilversum, moest van de politie op zijn sokken naar huis lopen. Het slachtoffer dat was beroofd van zijn schoenen kreeg te horen dat de politie geen haal- en brengservice heeft.

De 24-jarige inwoner van Bussum had 's avonds het festival Hilversum On Air bezocht. Vervolgens werd hij ter hoogte van het mediapark in Hilversum gegrepen door twee jongens op een scooter. Zij trapten het slachtoffer van zijn fiets, waarna er nóg drie belagers opdoken. Het slachtoffer werd vervolgens afgetuigd door de groep van vijf man.

Een van de overvallers bewerkte de jongen met een mes. "Zijn jas is aan flarden gesneden en hij zit onder de snijwonden in zijn zij en op zijn borst", vertelt zijn vriendin in de Gooi- en Eemlander. De Bussumer werd beroofd van zijn fiets, portemonnee en telefoon. Ook werden de schoenen van het slachtoffer met geweld uitgetrokken en meegenomen door de groep, die vervolgens verdween.

Het slachtoffer liep daarna op zijn sokken naar het bureau. Daar heeft hij de politie gevraagd of zij hem naar huis wilden brengen, maar dat ging niet door. De Bussumer zou te verstaan hebben gekregen dat de politie geen haal- en brengservice heeft. "Hij is op zijn sokken helemaal naar huis gelopen, vol verse wonden. Hij was pas rond half zes terug. Absurd dat iemand in zo’n toestand aan zijn lot wordt overgelaten."

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_naar_huis___.html

Held op sokken. :{

:P

update:
quote:
Man verzint beroving door Marokkanen AMSTERDAM - Een 24-jarige man uit Bussum heeft een beroving en mishandeling door vijf Marokkaanse jongens waarschijnlijk verzonnen. Dat zegt het Openbaar Ministerie in Amsterdam (OM), dat een onderzoek instelt naar een mogelijk valse aangifte door de Bussumer. Volgens het OM blijkt nergens uit dat het incident, dat flink wat aandacht kreeg op internet, daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

De man zou op 1 september na een bezoek aan een festival in Hilversum op de Mies Bouwmanboulevard van zijn fiets zijn getrapt. Daarna zou hij zijn mishandeld, gestoken met een mes en beroofd van zijn portemonnee, fiets en mobiele telefoon. Ook zouden de belagers zijn schoenen hebben uitgetrokken, waardoor hij op sokken naar het politiebureau moest lopen. Daar zou hij aangifte hebben gedaan.

Vervolgens zou de politie hem aan zijn lot hebben overgelaten en moest hij op sokken en met wonden naar huis lopen. Op internet en in kranten verschenen hier talloze berichten over.

De politie controleerde na deze berichten de melding in de politiesystemen, maar vond geen aangifte. De man deed toen alsnog aangifte, waarna de politie tevergeefs aanwijzingen vond voor de mogelijke mishandeling en de diefstal. Uit het onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) is gebleken dat de wonden vermoedelijk door de man zelf zijn aangebracht.
NWS / Slachtoffer moet van politie 'op sokken naar huis'
geen held meer maar nog steeds op sokken

[ Bericht 18% gewijzigd door sp3c op 02-01-2013 19:35:22 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116377424
BELACHELIJK 8)7
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_116377464
Zijn eigen schuld, had hij maar niet beroofd moeten worden. Dan vraag je er om!
For great justice!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:02:15 #4
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116377493
Hij keek ze vast verkeerd aan, die jongens zitten tussen 2 culturen in daar kunnen ze niet tegen, daar had hij aan moeten denken!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:03:54 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_116377522
Gaat lekker daar in Hilversum...
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_116377531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef minkuukel het volgende:
BELACHELIJK 8)7
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116377559
De politie in Hilversum is er uiteraard ook niet om burgers te beschermen. Dat zou te gek voor woorden zijn. Ik ben blij dat de burgemeester van Hilversum net zo daadkrachtig is als die van mijn eigen stad Utrecht. De PvdA levert goede, daadkrachtige burgemeesters af. *O*
For great justice!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:07:49 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_116377603
Dat er geen ambulance is gebeld doorgaans doen ze dit al bij het minste of geringste.

Vreselijk bericht, wie wil er nou op schoenen van een ander lopen? Triest om iemand voor zulke dingen te mishandelen. Verder ook een enorme niet-melevendheid van de politie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_116377610
Tis maar een klein groepje wat het verpest voor de rest.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:08:29 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116377618
"De politie is je beste vriend...."

(!)

....en we schrijven wederom een nieuw dieptepuntje bij voor het imago van de Nederlandse politie :N
pi_116377641
Wat een dieptepunt weer voor de zwerverrossers. Echt wat een trieste bedoeling. :r
pi_116377659
Of ze schoppen in je ballen (en krijgen bloemen toe) of ze laten je op je sokken naar huis lopen. :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:10:54 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116377681
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef Burrito het volgende:
Hij keek ze vast verkeerd aan, die jongens zitten tussen 2 culturen in daar kunnen ze niet tegen, daar had hij aan moeten denken!
ja idd. Apen moet je ook nooit direct aankijken.
c_/
pi_116377744
Formeel hebben ze misschien gelijk, maar het is wel erg triest om de vernedering zo compleet te maken :{
pi_116377785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef tong80 het volgende:
HILVERSUM - Een 24-jarige man die afgelopen weekeinde bruut werd mishandeld en beroofd door vijf Marokkaanse mannen in Hilversum, moest van de politie op zijn sokken naar huis lopen. Het slachtoffer dat was beroofd van zijn schoenen kreeg te horen dat de politie geen haal- en brengservice heeft.

De 24-jarige inwoner van Bussum had 's avonds het festival Hilversum On Air bezocht. Vervolgens werd hij ter hoogte van het mediapark in Hilversum gegrepen door twee jongens op een scooter. Zij trapten het slachtoffer van zijn fiets, waarna er nóg drie belagers opdoken. Het slachtoffer werd vervolgens afgetuigd door de groep van vijf man.

Een van de overvallers bewerkte de jongen met een mes. "Zijn jas is aan flarden gesneden en hij zit onder de snijwonden in zijn zij en op zijn borst", vertelt zijn vriendin in de Gooi- en Eemlander. De Bussumer werd beroofd van zijn fiets, portemonnee en telefoon. Ook werden de schoenen van het slachtoffer met geweld uitgetrokken en meegenomen door de groep, die vervolgens verdween.

Het slachtoffer liep daarna op zijn sokken naar het bureau. Daar heeft hij de politie gevraagd of zij hem naar huis wilden brengen, maar dat ging niet door. De Bussumer zou te verstaan hebben gekregen dat de politie geen haal- en brengservice heeft. "Hij is op zijn sokken helemaal naar huis gelopen, vol verse wonden. Hij was pas rond half zes terug. Absurd dat iemand in zo’n toestand aan zijn lot wordt overgelaten."

Afgelopen jaar overvallen en in elkaar gebeukt met boksbeugel. Netto-resultaat: gebroken jukbeen en gescheurde hoofdhuid.

Mocht ik ook gewoon teruglopen hoor midden in de nacht, want de taxi kon pas over anderhalf uur komen :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116377794
Politie heeft gelijk.
Die man had ook gewoon kunnen vragen of hij de telefoon had mogen gebruiken om een taxi te bellen.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:16:58 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116377844
Klopt, ze halen de daders ook nooit op, dus het verhaal klopt :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116377895
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116377898
Eigen schuld, had hij maar respect moeten tonen aan onze medemens. De politie staat volkomen in zijn recht, wat denkt hij wel niet, beetje het slachtoffer uithangen en aanspraak willen maken op ons politieapparaat. Wat een uitvreter zeg.
pi_116377902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Politie heeft gelijk.
Die man had ook gewoon kunnen vragen of hij de telefoon had mogen gebruiken om een taxi te bellen.
Hoe had hij die taxi moeten betalen zonder portemonnee? :')
For great justice!
pi_116377916
quote:
In dit geval waren ze met zijn 5en.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:25:26 #22
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116378102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef tong80 het volgende:

Scooter..., check
Meerdere personen tegen 1......., check
Beroofd van mobiele telefoon en portemonnee...., check
Mes op zak...., check

Dat moeten haast wel Marokkanen zijn.

Oh wacht, dat stond er al.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:28:54 #23
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_116378207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Afgelopen jaar overvallen en in elkaar gebeukt met boksbeugel. Netto-resultaat: gebroken jukbeen en gescheurde hoofdhuid.

Mocht ik ook gewoon teruglopen hoor midden in de nacht, want de taxi kon pas over anderhalf uur komen :')
Door hoevel man als ik je ik en vrouwlief foto moet geloven laat je je toch niet door 1 iemand op de kanus slaan ofwel
pi_116378287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef StormS.A het volgende:

[..]

Door hoevel man als ik je ik en vrouwlief foto moet geloven laat je je toch niet door 1 iemand op de kanus slaan ofwel
Dat moet een flinke groep geweest zijn inderdaad. Ik heb die foto van Hofstad ook gezien, wat een beest man. Wat een krijger. Wat een spektakel moet dat geweest zijn.
pi_116378301
quote:
Alleen jammer dat dat groepje razendsnel kan reizen door heel het land. Ik weet niet hoe ze het doen, maar als dat groepje in Maastricht op het station staat en ik stap in de trein naar Amsterdam (en dat groepje niet) en stap vervolgens uit in Amsterdam dan staat godverdomme datzelfde groepje daar weer!!!

Ik denk dat ze hele snelle auto's hebben. Dat kan haast niet anders.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116378333
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Alleen jammer dat dat groepje razendsnel kan reizen door heel het land. Ik weet niet hoe ze het doen, maar als dat groepje in Maastricht op het station staat en ik stap in de trein naar Amsterdam (en dat groepje niet) en stap vervolgens uit in Amsterdam dan staat godverdomme datzelfde groepje daar weer!!!

Ik denk dat ze hele snelle auto's hebben. Dat kan haast niet anders.
Volgens mij hebben ze een soort transporter-technologie, dat MOET wel! Het is immers maar zo'n enorm klein groepje.
For great justice!
pi_116378377
Benieuwd naar het verhaal van de politie.

Lijkt me verder sterk dat als je snijwonden op je zij en borst hebt er geen ambulance komt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116378408
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze een soort transporter-technologie, dat MOET wel! Het is immers maar zo'n enorm klein groepje.
Ja zoiets moet haast wel, want ze zijn gewoon overal. Nu hier bijvoorbeeld en over een half uur trappen ze iemand in elkaar die 250km verder weg woont. Dat kan zelfs met een hele snelle auto niet :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116378418
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoe had hij die taxi moeten betalen zonder portemonnee? :')
Met contant geld in huis.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:37:29 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116378460
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja zoiets moet haast wel, want ze zijn gewoon overal. Nu hier bijvoorbeeld en over een half uur trappen ze iemand in elkaar die 250km verder weg woont. Dat kan zelfs met een hele snelle auto niet :o
Ze huren gewoon via Facebook iemand in man, snap dat dan :{w.
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:38:09 #31
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_116378487
Daarom stem ik PVV
pi_116378548
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:38 schreef Pino0 het volgende:
Daarom stem ik PVV
Wat gaan die er aan doen dan? Schreeuwen?
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:40:25 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116378563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat gaan die er aan doen dan? Schreeuwen?
Ja, want dat is het enige dat ze doen :Y.
Get woke, go broke!
pi_116378576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want dat is het enige dat ze doen :Y.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ze stampvoeten ook.
pi_116378578
Doet me denken aan Blof trouwens "M'n schoenen zijn gejat" "Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat"
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116378662
pi_116378701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef StormS.A het volgende:

[..]

2 man. 1 fietst van voren op je af (afleiding) dus daar kijk je naar en nog voordat hij bij je is beukt degene achter je je met boksbeugel op je hoofd neer. Duurde 5 seconden en had het amper door voordat ze weer weg waren.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:46:00 #38
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116378703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Scooter..., check
Meerdere personen tegen 1......., check
Beroofd van mobiele telefoon en portemonnee...., check
Mes op zak...., check

Dat moeten haast wel Marokkanen zijn.

Oh wacht, dat stond er al.
Het enge is dat je gelijk hebt, al is de kern van het verhaal natuurlijk de aso politie.
pi_116378731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Het enge is dat je gelijk hebt, al is de kern van het verhaal natuurlijk de aso politie.
Politie en Marokkanen bashen in 1 topic, dat wordt feest :D
pi_116378865
Mensen de politie is geen taxibedrijf!
Straks trekt iedereen die z'n geld heeft opgezopen in de kroeg, z'n schoenen uit en gooit ze in de struiken om vervolgens naar de politie te lopen om te vragen of ze je thuis willen brengen omdat je schoenen zijn gestolen!
pi_116378959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mensen de politie is geen taxibedrijf!
Straks trekt iedereen die z'n geld heeft opgezopen in de kroeg, z'n schoenen uit en gooit ze in de struiken om vervolgens naar de politie te lopen om te vragen of ze je thuis willen brengen omdat je schoenen zijn gestolen!
Als je onder snijwonden van een mes zit, zou een beetje menselijkheid wel op zijn plaats zijn, dit is gewoon het zoveelste voorbeeld van een waardeloos politie apparaat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116379042
quote:
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef Yi-Long het volgende:
"De politie is je beste vriend...."

(!)

....en we schrijven wederom een nieuw dieptepuntje bij voor het imago van de Nederlandse politie :N
Hey die eerste quote komt me bekend voor. Dat heb ik die wereldvreemde naïvo van een Yi-Long gisteren nog zien posten onder dit item: Samsom blijft geloven in multikul

quote:
Op maandag 3 september 2012 @ 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
Er is ook niets mis met de 'multi-culti'.

Uiteraard zijn er wel problemen met bepaalde facetten van de multi-culti, maar die vind je in ieder land (ook die landen ZONDER multi-culti), en zijn op te lossen.

Over het algemeen doet de multi-culti het hier prima. Men past zich grotendeels aan, respecteert de wetten en regels en normen en waarden, volgt onderwijs, hebben een baan, etc etc.

De probleemgevallen zijn uiteraard zaken die opgelost en aangepakt moeten worden, maar laten we wel reeel blijven: de probleemgevallen zijn een kleine groep, en staan tegenover een veel grotere groep die het WEL prima doen.

Maar goed, wellicht ben ik nu te genuanceerd bezig voor de FP... en is hier het standaard allochtonen-gebash meer gewenst....(!)
8)7 :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:58:58 #43
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116379118
Geert doe er wat aan!
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_116379202
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef MPC60 het volgende:
Geert doe er wat aan!
:')
pi_116379235
Telefoon, geld, schoenen en vervoersmiddel gestolen, met een mes bewerkt en in elkaar geslagen..

Tjah, dan laat je hem op zn sokken naar huis lopen? Maar verderop lekker in de bosjes gaan zitten laseren.

Een gewonde hond behandel je nog beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

[..]

Hey die eerste quote komt me bekend voor. Dat heb ik die wereldvreemde naïvo van een Yi-Long gisteren nog zien posten onder dit item: Samsom blijft geloven in multikul

[..]

8)7 :')
Simpel-zat moet haast wel links politicus zijn. Anders krijg je dat echt niet uit je toetsenbord. Echt echt echt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_116379265
Ben benieuwd hoe hard je eigenlijk in elkaar geslagen moet zijn voordat de politie van hun luie reet afkomen en je naar huis of het ziekenhuis brengen.
pi_116379324
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Ben benieuwd hoe hard je eigenlijk in elkaar geslagen moet zijn voordat de politie van hun luie reet afkomen en je naar huis of het ziekenhuis brengen.
Bij mij belden ze de ambulance, ze gaan je niet zelf brengen.
pi_116379357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij mij belden ze de ambulance, ze gaan je niet zelf brengen.
De donuts waren nog niet op?
pi_116379398
Alleen mensen met openstaande boetes zijn interessant voor de politie. De rest moet niet zo moeilijk doen.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:13:07 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_116379584
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef MPC60 het volgende:
Geert doe er wat aan!
Geert heeft zijn gefundeerde, niet-tendentieuze kamervragen alweer ingediend. En als de PVV straks 50 zetels krijgt, dan zal hij nóg meer kamervragen stellen. Ter ondersteuning van het slachtoffer en om de daders een lesje te leren.
The End Times are wild
pi_116379621
Waren het marokkaanse agenten?
pi_116379723
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Waren het marokkaanse agenten?
Waarschijnlijk niet, want die zouden zijn sokken ook nog hebben gepikt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:28:58 #53
307639 Phenom4Ever
Death Waits For No Man
pi_116379982
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, want die zouden zijn sokken ook nog hebben gepikt.
:D :D :D
pi_116382873
Ik ben vooral benieuwd of ze die gasten al hebben opgepakt.. Dat zou in theorie toch de belangrijkste taak moeten zijn.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116382989
Ben benieuwd naar wat de politie te zeggen heeft.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:30:26 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_116383286
quote:
http://www.powned.tv/nieu(...)oft_hoogbejaard.html

Een 90-jarige man is in juli thuis beroofd van zijn pinpas en enkele gouden sieraden. De dader was een zogenaamd oud buurmeisje dat een gebakje kwam brengen. Het gebeurde in de Amsterdamse Rivierenbuurt.

Het slachtoffer was in juli aan het wandelen in de buurt van de Utrechtsebrug. Daar ontmoet hij een meisje dat zich voordoet als een 'oud buurmeisje' van de man. Later komt de vrouw samen met een andere vrouw bij de man aan de deur met een gebakje. Ze zijn tien minuten binnen.

Anderhalve week later hoort de man van zijn bank dat zijn rekening is geplunderd: hij is duizenden euro's kwijt. Pas dan komt de man erachter dat hij zijn pinpas kwijt is. Ook zijn er uit zijn huis een aantal gouden sieraden verdwenen.

De bedragen werden gepind in Utrecht en Rotterdam. Op de website van de politie staan beelden van de vrouw. Het zou gaan om een jonge vrouw met een Marokkaans uiterlijk.

Klik hier voor de beelden.

Er wordt toch maar wat afgeroofd in Nederland tegenwoordig.
The End Times are wild
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:33:44 #57
373754 mossad_agent
pi_116383354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Allemaal incidenten.

dat deze tyfuspinguin maar snel onder een bus mag lopen..... en mijn oprechte excuusjes aan de overige pinguins, ik weet dat het hier om een incident gaat.
pi_116383756
quote:

[..]

Hypocriete lui, vroom met zo'n doekje om lopen en ondertussen weerloze bejaarden beroven :r
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:50:38 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116383785
Dat is wel echt achterlijk, ik moet van God een doekje om, nou mag ik van god ook niet stelen, maar hey, dat ziet ie toch niet :').
Get woke, go broke!
pi_116383888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel echt achterlijk, ik moet van God een doekje om, nou mag ik van god ook niet stelen, maar hey, dat ziet ie toch niet :').
:{w Allah akhbar
pi_116384014
quote:

[..]

Ja maarzz ik moet van mijnzzz geloofzzzz mijn hoofddoek aanhouden! Anderzzzz izzzzz diszzzzkriminatie!
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:59:22 #62
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116384031
Gelukkig heeft de politie wel tijd om onschuldige levensgenieters te terroriseren.

quote:
Drugsdealers betrapt in Hilversum

HILVERSUM - Twee Hilversummers van 19 en 25 jaar zijn dinsdagavond rond elf uur op het Hilversumse Jac. P. Thijsseplein opgepakt op verdenking van handel in harddrugs.

De politie kwam in actie na een melding over een drugsdeal op het plein. De mannen konden ter plekke worden ingerekend. Ze werden gefouilleerd, daarbij vonden agenten een hoeveelheid drugs. Agenten vorderden vervolgens eventueel aanwezige drugs waarop de mannen een zakje met vermoedelijk harddrugs gaven. In hun auto werd nog een hoeveelheid vermoedelijk harddrugs aangetroffen. Een nader onderzoek is ingesteld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116384052
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig heeft de politie wel tijd om dealende levensgenieters te terroriseren.

[..]

Zo, even aangepast.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 15:07:32 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_116384224
De politie ondertussen, schijnt van niets te weten :{

quote:
Geen aangifte gedaan
Een woordvoerder van de politie liet vandaag weten dat de gewelddadige beroving niet in het politiesysteem is teruggevonden en dat momenteel wordt onderzocht wat er precies is voorgevallen. 'Er is geen aangifte gedaan en het verhaal van een man die zich op sokken meldt, is niet bekend op het bureau. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurd is. We hopen dat het slachtoffer zich alsnog wil melden,' klonk het. Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:07:37 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384226
Ja, alsof dealers niet moeten worden aangepakt. Dat is ook altijd zo lekker redeneren :')

ja maar er zijn ook nederlandse criminelen hoor!
Get woke, go broke!
pi_116384253
als zoiets j overkomt ga je toch niet naar de popo die er toch niks aan doet maar pak je thuis je blaffer of hamr of niffi en bel je je ooms neven enzo lijkt mij? daar los je het snellr en doeltreffender mee op
Ne mutlu Türküm diyene
pi_116384285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:08 schreef amenth het volgende:
als zoiets j overkomt ga je toch niet naar de popo die er toch niks aan doet maar pak je thuis je blaffer of hamr of niffi en bel je je ooms neven enzo lijkt mij? daar los je het snellr en doeltreffender mee op
Ja tog lkkr in de audi kk hard naar die kopdoekbiatch toe en djoeken
pi_116384385
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn Bulgaren einstein.. die proberen hun hoofd op deze manier te verbergen en het is algemeen bekend.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:16:23 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef Xperia het volgende:

[..]

Het zijn Bulgaren einstein.. die proberen hun hoofd op deze manier te verbergen en het is algemeen bekend.
Heb je ook naar de foto GEKEKEN ipv meteen weer lekker voor de daders op te komen?

SPer :').
Get woke, go broke!
pi_116384451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb je ook naar de foto GEKEKEN ipv meteen weer lekker voor de daders op te komen?

Echt he.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:17:56 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384463
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt he.
Zo'n overduidelijk europees hoofd idd :').
Get woke, go broke!
pi_116384496
„Oost-Europese bendes opereren schaamteloos in Nederland”

17-12-2011 15:46 | Bob Bremmer en Johannes Visscher

Rondtrekkende bendes uit Oost-Europa bezorgen de politie veel hoofdbrekens. Ze maken zich onder meer schuldig aan inbraken. Foto Fotolia

Ze stelen auto’s, roven koper, plegen woning­inbraken, maken zich schuldig aan zakkenrollerij. Rondtrekkende criminele bendes uit Oost-Europa, nogal eens Roma, zijn in Nederland een „steeds groter” probleem.

Een ware plaag vormen ze in Den Haag, tientallen Bulgaarse zakkenrollers. De Roma slaan toe op plaatsen waar veel winkelend publiek loopt. Daders zijn vaak vrouwen. Bij pinautomaten gluren ze bij bejaarde mensen over de schouder. Ze duwen, trekken aan tassen, stelen pinpassen, roven het maximaal op te nemen bedrag van andermans rekening. Om de politie op een dwaalspoor te brengen, wisselen de stelende vrouwen voortdurend van kleding en hoofddoek

Lees hier verder
pi_116384533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijk te halen?
pi_116384544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Xperia het volgende:

[..]

Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijkt te halen?
Trolololololol
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:21:39 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Xperia het volgende:

[..]

Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijk te halen?
Heb jij OG-EN in je kop? Vertel mij eens zonder te lachen dat dat een oost-europese kop is op die foto?

Ga weg, goedprater....
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:23:14 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384621
'Buurmeisje' berooft bejaarde

Lees het hier nog maar even terug, Marokkaans uiterlijk..

Zielige droeftoeters altijd.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 04-09-2012 15:33:33 ]
Get woke, go broke!
pi_116384637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo'n overduidelijk europees hoofd idd :').
Ik zou zeggen, ga eens vaker de grens over zolderkamper

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 04-09-2012 15:33:26 ]
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:24:23 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef Xperia het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga eens vaker de grens over zolderkamper
Ah, schelden omdat je het niet meer weet, je kan ook gewoon zeggen 'je hebt gelijk mijn fout" Want DAMN wat zit je fout hier :').

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 04-09-2012 15:33:27 ]
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:31:04 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116384843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef Xperia het volgende:

[..]

Het is nog geen 1 april he :D .. 98% van de auchtonen kan deze onderscheid niet maken.
En jullie kunnen geen fatsoenlijke Nederlandse zin maken :).

deze onderscheid :').

Die meisje

Dat tram.

Klaar met je generalisatie?
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:33:12 #80
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116384902
Stem PVDA of SP! Zij ontkennen het probleem niet.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:34:13 #81
373754 mossad_agent
pi_116384932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef sonnyspek het volgende:
Stem PVDA of SP! Zij ontkennen het peobleem niet.
Ga je mond spoelen!!!!
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:41:27 #82
306109 francoisdublanc
pi_116385165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:34 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen!!!!
Hoezo?
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:41:53 #83
306109 francoisdublanc
pi_116385183
Gratis reclame voor de PVV weer dit. :Y :|W
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:46:02 #84
373754 mossad_agent
pi_116385334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:41 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Hoezo?
omdat rood ;)
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:51:33 #85
306109 francoisdublanc
pi_116385546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

omdat rood ;)
Ik was sarcastisch hahaha, stem PVV!
pi_116386708
Vind je het gek dat die arme jongens en meiden ruzie gaan trappen en uit stelen gaan als de buurthuizen zomaar gesloten worden? Vroeger gingen zij daar onder professionele begeleiding leuk raps opnemen of stunten op de scooters maar tegenwoordig rest hen weinig anders dan hangen op straat. En dan worden ze op tv ook nog eens zo gestigmatiseerd! :(

Maar wat moeten ze dan doen de hele dag?! Ook op hun opleiding worden ze racistisch bejegend dus ja dat ze er dan een keertje geen zin in hebben of zelfs helemaal uitvallen dat is te verwachten en als pa en moe in hun gehorige sociale huurflatje ook behoefte hebben aan rust en daar bovenop zelf steeds moeilijker nog aan broodnodige uitkeringen en toeslagen komen, wat moeten die kinderen dan doen? Buiten op straat! :(

En alsof dit alles nog niet erg genoeg is, krijgen de kansenkanjers in kwestie ook niet zomaar meer een bijstandsuitkering, want jonger dan 27 jaar, en het doorschuiven de wajong in is inmiddels ook al aan banden gelegd :( Wat denken jullie dat die hippe merkkleding kost he? En die telefoons! En die scooters! Zonder kun je als jongere echt niet meer mee hoor, vandaag de dag. :(

Stem daarom PvdA zodat ook deze prachtjongeren binnenkort de kansen krijgen die zij verdienen. _O_

Zo denken wij aan gratis kickboxlessen voor de jongens om, om te leren gaan met hun agressie/boosheid en gratis toneelles voor de meisjes om ook hun talenten verder te verkennen en daarop door te bouwen. Uiteraard moet daarnaast ook het rappen, stunten en de buurthuizen terugkomen. *O*

NEDERLAND STERKER EN SOCIALER!
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:00:56 #87
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_116387765
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef NotYou het volgende:
Vind je het gek dat die arme jongens en meiden ruzie gaan trappen en uit stelen gaan als de buurthuizen zomaar gesloten worden? Vroeger gingen zij daar onder professionele begeleiding leuk raps opnemen of stunten op de scooters maar tegenwoordig rest hen weinig anders dan hangen op straat. En dan worden ze op tv ook nog eens zo gestigmatiseerd! :(

Maar wat moeten ze dan doen de hele dag?! Ook op hun opleiding worden ze racistisch bejegend dus ja dat ze er dan een keertje geen zin in hebben of zelfs helemaal uitvallen dat is te verwachten en als pa en moe in hun gehorige sociale huurflatje ook behoefte hebben aan rust en daar bovenop zelf steeds moeilijker nog aan broodnodige uitkeringen en toeslagen komen, wat moeten die kinderen dan doen? Buiten op straat! :(

En alsof dit alles nog niet erg genoeg is, krijgen de kansenkanjers in kwestie ook niet zomaar meer een bijstandsuitkering, want jonger dan 27 jaar, en het doorschuiven de wajong in is inmiddels ook al aan banden gelegd :( Wat denken jullie dat die hippe merkkleding kost he? En die telefoons! En die scooters! Zonder kun je als jongere echt niet meer mee hoor, vandaag de dag. :(

[ afbeelding ]

Stem daarom PvdA zodat ook deze prachtjongeren binnenkort de kansen krijgen die zij verdienen. _O_

Zo denken wij aan gratis kickboxlessen voor de jongens om, om te leren gaan met hun agressie/boosheid en gratis toneelles voor de meisjes om ook hun talenten verder te verkennen en daarop door te bouwen. Uiteraard moet daarnaast ook het rappen, stunten en de buurthuizen terugkomen. *O*

NEDERLAND STERKER EN SOCIALER!
Ach kom, stel je niet zo aan. Anders ga je even lezen wat de PvdA (en de SP, en GroenLinks) echt in het verkiezingsprogramma schrijven over de aanpak van criminaliteit. Maar nee, vooral niet doen! Daar zou wel eens iets redelijks en verstandigs kunnen staan, wat helemaal niet zo makkelijk belachelijk is te maken als de parodie die in jouw hoofd zit.
...as always
pi_116387941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:00 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ach kom, stel je niet zo aan. Anders ga je even lezen wat de PvdA (en de SP, en GroenLinks) echt in het verkiezingsprogramma schrijven over de aanpak van criminaliteit. Maar nee, vooral niet doen! Daar zou wel eens iets redelijks en verstandigs kunnen staan, wat helemaal niet zo makkelijk belachelijk is te maken als de parodie die in jouw hoofd zit.
Laten we dan vooral enkel kijken naar een programma vol mooie plannen en dromen en al dat we de afgelopen jaren in het nieuws gezien hebben van hoe deze partij haar macht werkelijk heeft aangewend snel vergeten. Lijkt mij bijzonder realistisch. :D _O_
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:18:04 #89
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_116388339
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Laten we dan vooral enkel kijken naar een programma vol mooie plannen en dromen en al dat we de afgelopen jaren in het nieuws gezien hebben van hoe deze partij haar macht werkelijk heeft aangewend snel vergeten. Lijkt mij bijzonder realistisch. :D _O_
Huh, heb je het nou over de PVV?
...as always
pi_116388362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Wat stelt de SP en de PvdA dan precies voor ?
pi_116388459
Maar waarom heeft ie dan geen aangifte gedaan, kwam ie echt alleen maar voor een lift of heeft de politie hem weggestuurd?
pi_116388747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Nee, ik heb het overduidelijk over de PvdA en zie niet in wat de PVV, at most een gedoogpartij, hiermee van doen heeft. Kijk vooral eens naar de regeringen waarvan de PvdA deel heeft uitgemaakt en naar alle PvdA-onzin op gemeentelijk niveau. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_116388805
De politie kan wel de hele dag rondjes rijden maar even een slachtoffer naar huis brengen dat moet dan weer zo een groot probleem zijn. Er is altijd wel iemand die even zijn post kan verlaten op het bureau en er staan altijd genoeg auto's die niet gebruikt worden. Als de politie slim was hadden ze meteen een rondje gemaakt in de omgeving misschien dat het slachtoffer nog toevallig iemand zou herkennen die erbij betrokken was.
pi_116388820
Tijd voor een vlinderreisje, per bus in Marokko.
Neil LOVES Carrots!
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:35:32 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_116388877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef levidirtybastard het volgende:
Als de politie slim was .....
Ehhh,... tsja .... ;(
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:38:13 #96
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_116390389
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, ik heb het overduidelijk over de PvdA en zie niet in wat de PVV, at most een gedoogpartij, hiermee van doen heeft. Kijk vooral eens naar de regeringen waarvan de PvdA deel heeft uitgemaakt en naar alle PvdA-onzin op gemeentelijk niveau. ^O^
Doordat je het over de laatste jaren had, ging ik uit van een partij die bij de meest recente regering betrokken was. Maar hoe heeft de PvdA haar macht dan aangewend in tegenspraak met hun verkiezingsprogramma?
...as always
pi_116390890
Toch vreemd dat alleen de PVV vragen stelt, andere partijen vonden het niet interessant genoeg?
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:57:36 #98
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_116390942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef levidirtybastard het volgende:
De politie kan wel de hele dag rondjes rijden maar even een slachtoffer naar huis brengen dat moet dan weer zo een groot probleem zijn. Er is altijd wel iemand die even zijn post kan verlaten op het bureau en er staan altijd genoeg auto's die niet gebruikt worden. Als de politie slim was hadden ze meteen een rondje gemaakt in de omgeving misschien dat het slachtoffer nog toevallig iemand zou herkennen die erbij betrokken was.
Ja, dat is nou net het probleem. Voor je het weet komen ze een van die lui tegen terwijl het slachtoffer achterin zit. Gaat hij zeuren dat ze hem moeten grijpen. Weet je wel hoe onaardig die jongens dan gaan doen? En hoeveel formulieren ze dan moeten invullen? Op die manier blijft er geen tijd over om jezelf tonnetje rond te vreten tijdens je dienst.
pi_116391336
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef sonnyspek het volgende:
Stem PVDA of SP! Zij ontkennen het probleem niet.
Nou, als ik Samsom zo hoor... :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_116391393
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, dat is nou net het probleem. Voor je het weet komen ze een van die lui tegen terwijl het slachtoffer achterin zit. Gaat hij zeuren dat ze hem moeten grijpen. Weet je wel hoe onaardig die jongens dan gaan doen? En hoeveel formulieren ze dan moeten invullen? Op die manier blijft er geen tijd over om jezelf tonnetje rond te vreten tijdens je dienst.
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')