abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 september 2012 @ 10:58:50 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_116377408
HILVERSUM - Een 24-jarige man die afgelopen weekeinde bruut werd mishandeld en beroofd door vijf Marokkaanse mannen in Hilversum, moest van de politie op zijn sokken naar huis lopen. Het slachtoffer dat was beroofd van zijn schoenen kreeg te horen dat de politie geen haal- en brengservice heeft.

De 24-jarige inwoner van Bussum had 's avonds het festival Hilversum On Air bezocht. Vervolgens werd hij ter hoogte van het mediapark in Hilversum gegrepen door twee jongens op een scooter. Zij trapten het slachtoffer van zijn fiets, waarna er nóg drie belagers opdoken. Het slachtoffer werd vervolgens afgetuigd door de groep van vijf man.

Een van de overvallers bewerkte de jongen met een mes. "Zijn jas is aan flarden gesneden en hij zit onder de snijwonden in zijn zij en op zijn borst", vertelt zijn vriendin in de Gooi- en Eemlander. De Bussumer werd beroofd van zijn fiets, portemonnee en telefoon. Ook werden de schoenen van het slachtoffer met geweld uitgetrokken en meegenomen door de groep, die vervolgens verdween.

Het slachtoffer liep daarna op zijn sokken naar het bureau. Daar heeft hij de politie gevraagd of zij hem naar huis wilden brengen, maar dat ging niet door. De Bussumer zou te verstaan hebben gekregen dat de politie geen haal- en brengservice heeft. "Hij is op zijn sokken helemaal naar huis gelopen, vol verse wonden. Hij was pas rond half zes terug. Absurd dat iemand in zo’n toestand aan zijn lot wordt overgelaten."

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_naar_huis___.html

Held op sokken. :{

:P

update:
quote:
Man verzint beroving door Marokkanen AMSTERDAM - Een 24-jarige man uit Bussum heeft een beroving en mishandeling door vijf Marokkaanse jongens waarschijnlijk verzonnen. Dat zegt het Openbaar Ministerie in Amsterdam (OM), dat een onderzoek instelt naar een mogelijk valse aangifte door de Bussumer. Volgens het OM blijkt nergens uit dat het incident, dat flink wat aandacht kreeg op internet, daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.

De man zou op 1 september na een bezoek aan een festival in Hilversum op de Mies Bouwmanboulevard van zijn fiets zijn getrapt. Daarna zou hij zijn mishandeld, gestoken met een mes en beroofd van zijn portemonnee, fiets en mobiele telefoon. Ook zouden de belagers zijn schoenen hebben uitgetrokken, waardoor hij op sokken naar het politiebureau moest lopen. Daar zou hij aangifte hebben gedaan.

Vervolgens zou de politie hem aan zijn lot hebben overgelaten en moest hij op sokken en met wonden naar huis lopen. Op internet en in kranten verschenen hier talloze berichten over.

De politie controleerde na deze berichten de melding in de politiesystemen, maar vond geen aangifte. De man deed toen alsnog aangifte, waarna de politie tevergeefs aanwijzingen vond voor de mogelijke mishandeling en de diefstal. Uit het onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) is gebleken dat de wonden vermoedelijk door de man zelf zijn aangebracht.
NWS / Slachtoffer moet van politie 'op sokken naar huis'
geen held meer maar nog steeds op sokken

[ Bericht 18% gewijzigd door sp3c op 02-01-2013 19:35:22 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116377424
BELACHELIJK 8)7
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_116377464
Zijn eigen schuld, had hij maar niet beroofd moeten worden. Dan vraag je er om!
For great justice!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:02:15 #4
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116377493
Hij keek ze vast verkeerd aan, die jongens zitten tussen 2 culturen in daar kunnen ze niet tegen, daar had hij aan moeten denken!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:03:54 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_116377522
Gaat lekker daar in Hilversum...
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_116377531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:59 schreef minkuukel het volgende:
BELACHELIJK 8)7
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116377559
De politie in Hilversum is er uiteraard ook niet om burgers te beschermen. Dat zou te gek voor woorden zijn. Ik ben blij dat de burgemeester van Hilversum net zo daadkrachtig is als die van mijn eigen stad Utrecht. De PvdA levert goede, daadkrachtige burgemeesters af. *O*
For great justice!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:07:49 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_116377603
Dat er geen ambulance is gebeld doorgaans doen ze dit al bij het minste of geringste.

Vreselijk bericht, wie wil er nou op schoenen van een ander lopen? Triest om iemand voor zulke dingen te mishandelen. Verder ook een enorme niet-melevendheid van de politie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_116377610
Tis maar een klein groepje wat het verpest voor de rest.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:08:29 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116377618
"De politie is je beste vriend...."

(!)

....en we schrijven wederom een nieuw dieptepuntje bij voor het imago van de Nederlandse politie :N
pi_116377641
Wat een dieptepunt weer voor de zwerverrossers. Echt wat een trieste bedoeling. :r
pi_116377659
Of ze schoppen in je ballen (en krijgen bloemen toe) of ze laten je op je sokken naar huis lopen. :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:10:54 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116377681
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:02 schreef Burrito het volgende:
Hij keek ze vast verkeerd aan, die jongens zitten tussen 2 culturen in daar kunnen ze niet tegen, daar had hij aan moeten denken!
ja idd. Apen moet je ook nooit direct aankijken.
c_/
pi_116377744
Formeel hebben ze misschien gelijk, maar het is wel erg triest om de vernedering zo compleet te maken :{
pi_116377785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef tong80 het volgende:
HILVERSUM - Een 24-jarige man die afgelopen weekeinde bruut werd mishandeld en beroofd door vijf Marokkaanse mannen in Hilversum, moest van de politie op zijn sokken naar huis lopen. Het slachtoffer dat was beroofd van zijn schoenen kreeg te horen dat de politie geen haal- en brengservice heeft.

De 24-jarige inwoner van Bussum had 's avonds het festival Hilversum On Air bezocht. Vervolgens werd hij ter hoogte van het mediapark in Hilversum gegrepen door twee jongens op een scooter. Zij trapten het slachtoffer van zijn fiets, waarna er nóg drie belagers opdoken. Het slachtoffer werd vervolgens afgetuigd door de groep van vijf man.

Een van de overvallers bewerkte de jongen met een mes. "Zijn jas is aan flarden gesneden en hij zit onder de snijwonden in zijn zij en op zijn borst", vertelt zijn vriendin in de Gooi- en Eemlander. De Bussumer werd beroofd van zijn fiets, portemonnee en telefoon. Ook werden de schoenen van het slachtoffer met geweld uitgetrokken en meegenomen door de groep, die vervolgens verdween.

Het slachtoffer liep daarna op zijn sokken naar het bureau. Daar heeft hij de politie gevraagd of zij hem naar huis wilden brengen, maar dat ging niet door. De Bussumer zou te verstaan hebben gekregen dat de politie geen haal- en brengservice heeft. "Hij is op zijn sokken helemaal naar huis gelopen, vol verse wonden. Hij was pas rond half zes terug. Absurd dat iemand in zo’n toestand aan zijn lot wordt overgelaten."

Afgelopen jaar overvallen en in elkaar gebeukt met boksbeugel. Netto-resultaat: gebroken jukbeen en gescheurde hoofdhuid.

Mocht ik ook gewoon teruglopen hoor midden in de nacht, want de taxi kon pas over anderhalf uur komen :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116377794
Politie heeft gelijk.
Die man had ook gewoon kunnen vragen of hij de telefoon had mogen gebruiken om een taxi te bellen.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:16:58 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116377844
Klopt, ze halen de daders ook nooit op, dus het verhaal klopt :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116377895
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116377898
Eigen schuld, had hij maar respect moeten tonen aan onze medemens. De politie staat volkomen in zijn recht, wat denkt hij wel niet, beetje het slachtoffer uithangen en aanspraak willen maken op ons politieapparaat. Wat een uitvreter zeg.
pi_116377902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Politie heeft gelijk.
Die man had ook gewoon kunnen vragen of hij de telefoon had mogen gebruiken om een taxi te bellen.
Hoe had hij die taxi moeten betalen zonder portemonnee? :')
For great justice!
pi_116377916
quote:
In dit geval waren ze met zijn 5en.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:25:26 #22
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116378102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef tong80 het volgende:

Scooter..., check
Meerdere personen tegen 1......., check
Beroofd van mobiele telefoon en portemonnee...., check
Mes op zak...., check

Dat moeten haast wel Marokkanen zijn.

Oh wacht, dat stond er al.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:28:54 #23
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_116378207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Afgelopen jaar overvallen en in elkaar gebeukt met boksbeugel. Netto-resultaat: gebroken jukbeen en gescheurde hoofdhuid.

Mocht ik ook gewoon teruglopen hoor midden in de nacht, want de taxi kon pas over anderhalf uur komen :')
Door hoevel man als ik je ik en vrouwlief foto moet geloven laat je je toch niet door 1 iemand op de kanus slaan ofwel
pi_116378287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:28 schreef StormS.A het volgende:

[..]

Door hoevel man als ik je ik en vrouwlief foto moet geloven laat je je toch niet door 1 iemand op de kanus slaan ofwel
Dat moet een flinke groep geweest zijn inderdaad. Ik heb die foto van Hofstad ook gezien, wat een beest man. Wat een krijger. Wat een spektakel moet dat geweest zijn.
pi_116378301
quote:
Alleen jammer dat dat groepje razendsnel kan reizen door heel het land. Ik weet niet hoe ze het doen, maar als dat groepje in Maastricht op het station staat en ik stap in de trein naar Amsterdam (en dat groepje niet) en stap vervolgens uit in Amsterdam dan staat godverdomme datzelfde groepje daar weer!!!

Ik denk dat ze hele snelle auto's hebben. Dat kan haast niet anders.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')