Ohja, we hebben dus ook nog vier katten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat met onze honden, maar dat zullen we tzt wel zien.
Wij hebben twee redelijk grote honden, dus een kraamhulp die bang is voor honden zou bij ons niet handig zijn. Maar ik neem aan dat je dat van te voren kunt aangeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja, we hebben dus ook nog vier katten.![]()
Maar over wat voor periode hebben we het nou, ik maak me er totaal geen zorgen om eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Over dat wegen he, op de site van mijn VK staat dat je op de beganegrond moet bevallen als je meer dan honderd kilo weegt.
En stel nou dat het tijdens de bevalling helemaal verkeerd gaat met jou? Dan kun je iemand van meer dan 100 kilo niet zo even naar beneden tillen. Volgens mij is het daar voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik toch al naar het ziekenhuis wou. Wat naar zeg, ik red me nog prima met mijn nu meer dan honderd kilo
![]()
Behalve dan dat ik me erger aan het feit dat ik niet meer fatsoenlijk mijn sokken en schoenen aan kan krijgen. Wat irritant zeg.
Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Hier zeggen ze dat je, ondanks dat je in het ziekenhuis zou willen bevallen, thuis ook alles klaar moet hebben voor een thuisbevalling. Maar ik ben gekken henkie niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
Ben ik blij dat ik toch al naar het ziekenhuis wou. Wat naar zeg, ik red me nog prima met mijn nu meer dan honderd kilo
![]()
Hema?quote:Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Oma onderbroek van de zeeman/wibra? Zijn van die hoge. En anders goedkope normale onderbroeken van de hema ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
[..]
Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Die tenten die ik daar zie liggen vallen daar toch allemaal onder?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Ik las laatst ergens dat ze bij de Zeeman ook echte zwangerschapsonderbroeken hebben.
Joh weet ik veel, aan mij zie je nog niks, ik herhaal gewoon wat ik lees.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die tenten die ik daar zie liggen vallen daar toch allemaal onder?
Het zijn onderbroeken die zijn mega mega!!! Je kan ze denk tot je oksels ophijsen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Joh weet ik veel, aan mij zie je nog niks, ik herhaal gewoon wat ik lees.![]()
Das waar, ik blijf wel beneden tot ik naar het ziekenhuis moet, probleem opgelostquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
En stel nou dat het tijdens de bevalling helemaal verkeerd gaat met jou? Dan kun je iemand van meer dan 100 kilo niet zo even naar beneden tillen. Volgens mij is het daar voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zijn onderbroeken die zijn mega mega!!! Je kan ze denk tot je oksels ophijsen.
Volgens mij is die grens toch weg nu? Dat ze liever hebben dat je gewoon beneden bevalt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Lenehe, gefeliciteerd!!! Mooie namen zeg!!
N heeft 3 weken vrij na de geboorte. Wel fijn, ook omdat er nu natuurlijk nog 1 rondloopt. Die moet ook vermaakt worden.
We krijgen (als alles goed is) dezelfde kraam als bij Sofie. Heerlijk mens. Is zelfs toen nog 2 dagen langer gebleven omdat het nog niet zo lekker ging.
Hier onderbroeken van de hema, nog gewoon zwarte hier in de winkel.Heb ze gister nog gekocht.
Die 100 kilo grens heeft te maken dat ze de trap af moeten tillen als het niet goed gaat.
N en ik hebben gister de commode in elkaar gezet. Naja, ik heb hem in elkaar gezet, en hij gaf de schroeven en planken aan enzo. Het lijkt nu wel wat te gaan worden dat kamertje. Gek gevoel. Ik wilde tot gisteren nog niks van dat kamertje weten eigenlijk, en nu heb ik er gisterenavond de halve avond in doorgebracht om een en ander uit te zoeken.
Ik wees ze aan in tijgerprint...quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]Whaha ik ga ze vast halen, om mijn vriend te laten schrikken!
Geen idee, ik heb geen keuze, ik moet in het ziekenhuis bevallen. En heb ook een flatje, dus geen trap aanwezig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is die grens toch weg nu? Dat ze liever hebben dat je gewoon beneden bevalt?
Ik ga het ff navragen, want ik heb dus ook een apartementje, en als ze me moeten takelen is dat 5 trappen.. Ik denk dat ze daar behoorlijk niet vrolijk van worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen keuze, ik moet in het ziekenhuis bevallen. En heb ook een flatje, dus geen trap aanwezig.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wees ze aan in tijgerprint...
En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.
Bij de hema heb ik ze ook gezien, maar echt handig lijken ze mij vooralsnog niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Ik las laatst ergens dat ze bij de Zeeman ook echte zwangerschapsonderbroeken hebben.
Tijgerprintquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.
Het zijn al oerlijke onderbroeken, en ja dan hebben ze ze ook nog in hele foute print... Ik zal ze er eigenlijk alleen daarvoor al kopen.quote:
DAT dus!! Dat staat mij ook bij!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Die gewichts eis voor beneden bevallen is inderdaad voor als jij nog weggehaald moet worden door de ambulance. Zo hebben ze hier ook liever niet dat je thuis bevalt als je in een bovenwoning woont, want dan is de kans er dat de brandweer erbij moet komen.
Mijn kraamhulp bij de eerste was opzich wel aardig, maar ze voerde geen klap uit. Zat 9 van de 10 keer op de bank hoorde ik achteraf van mijn moeder en ze weigerde zelfs kleding van mijn vriend te wassen :s dit keer dus aangegeven dat ik haar niet wil.
Zandsculptuur, dat van de honden heb ik aangegeven bij het gesprek, wij hebben zelf dan wel geen honden meer, maar bijna iedereen in de familie wel, dus de mensen die van ver komen, zullen ook de honden bij zich hebben.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..
Dat deel had ik nog even weggestopt...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook
Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)
fix ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet Joene nog ff zover krijgen dat hij pas vrij af neemt als de kraam weg is... Ander wordt het wel druk in huis met 3 volwassenen..
Hmm, dat was wel een van de redenen dat ik mijn verzekering wat opgeschroefd. Ik woon ook in een bovenhuis en wil sowieso liever in het ziekenhuis bevallen, maar als ze dat verplicht stellen is het wel raar om die eigen bijdrage te rekenen. Die 100 kg ga ik niet halen tenzij ik er wel erg veel aan eet de laatste 10 weken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
DAT dus!! Dat staat mij ook bij!
Ik ga dat navragen, want ik wil best in het ziekenhuis bevallen, maar dan wil ik geen rekening van 400 eu.
Nahquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel.
Gister ging mijn cursus niet door, daar ben ik serieus de hele dag chaggo van geweest.. Hormonen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel.
Jeetje wat een sukkels, logische reactie van jou! Ik geloof alleen dat ik niet weg was gegaan voordat ik die echo had gehad, helemaal achterlijk dat ze je nu nog een week laten wachten. Het was notabene hun fout!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Hou eens op joh! Als je verlof zou willen dan mag je gewoon thuis op je reet gaan zitten!quote:
ik heb de eerste dagen boxers van mijn man aangehad, daarna mijn eigen hipsters weer. Ging eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..
Ik kon met 7wk mijn broeken al niet meer aan, en met 9wk had ik al een 4mnd buik, en dat is zo gebleven tot op dit moment.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Was het bij jou al te zien voor de twaalf weken Logician?
Ik had zelf de illusie dat ik nu al iets zag maar het is blijkbaar alleen dat mijn buik wat harder is, want mijn zes weken- en mijn zeven wekenfoto zijn identiek
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef Suikertante het volgende:
Dat is dan wel een kleine opluchting zeker, dat het even is gestagneerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een kom zuurkool op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:33 schreef Incantrix het volgende:
En als het dan toch over vreten gaat: ik ga een frikandel bakken
Er zaten 2 bakken spek inquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NomnomGoed zwangerschapsvoer. Denk ik
Ooohh, spék!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zaten 2 bakken spek in...
Spek met zuurkool.
Ik vergrijp me dagelijks aan worst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga mij vergrijpen aan worstjes vanavond (dat klinkt fout, sorry) en nu nog bedenken wat ik erbij ga eten. Iets zwangeremutsenproofs.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb ik er laatst ook 1 van gekocht idd, nu zat het nog niet onwijs lekker (want buik), maar ik denk dat het in de kraamtijd (met 2 verbanden en iets minder buik) wel heerlijk zal zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook
Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik mag het geboortekaartje van mijn logeerneefje ontwerpen. Ik vind dat zó'n cadeautje!
Je bent er in elk geval creatief genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik mag het geboortekaartje van mijn logeerneefje ontwerpen. Ik vind dat zó'n cadeautje!
Yep. Heb een stukje behang van de babykamer als uitgangspunt en verder heb ik vrij spel. Hoewel ze natuurlijk wel hun veto mogen uitsprekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat gaaf!Helemaal zelf ontwerpen?
Ik heb al bergen inspiratie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent er in elk geval creatief genoeg voor.
Woa.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Yep. Heb een stukje behang van de babykamer als uitgangspunt en verder heb ik vrij spel. Hoewel ze natuurlijk wel hun veto mogen uitspreken
Nee hoor je bent niet de enige, was elke keer in het begin bang om naar de wc te gaan of te poepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Deze topic-reeks gaat echt veel te snel
Maar alsnog bedankt voor alle lieve felicitaties![]()
Ben ik de enige die zo bang is dat het alsnog mis gaat? En overal om jankt? En middagdutjes doet van 2 uur lang en dan alsnog om 9 uur naar bed gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Wat voor lekkers heb je opquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Incantrix het volgende:
Wat cool SorboMag je t.z.t. het resultaat hier delen?
*burp
Frikandelquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je op![]()
![]()
voor Logi & Spirit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |