Jeetje wat een sukkels, logische reactie van jou! Ik geloof alleen dat ik niet weg was gegaan voordat ik die echo had gehad, helemaal achterlijk dat ze je nu nog een week laten wachten. Het was notabene hun fout!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel.

Hou eens op joh! Als je verlof zou willen dan mag je gewoon thuis op je reet gaan zitten!quote:

ik heb de eerste dagen boxers van mijn man aangehad, daarna mijn eigen hipsters weer. Ging eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..

Ik kon met 7wk mijn broeken al niet meer aan, en met 9wk had ik al een 4mnd buik, en dat is zo gebleven tot op dit moment.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Was het bij jou al te zien voor de twaalf weken Logician?
Ik had zelf de illusie dat ik nu al iets zag maar het is blijkbaar alleen dat mijn buik wat harder is, want mijn zes weken- en mijn zeven wekenfoto zijn identiek

Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef Suikertante het volgende:
Dat is dan wel een kleine opluchting zeker, dat het even is gestagneerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb net een kom zuurkool op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:33 schreef Incantrix het volgende:
En als het dan toch over vreten gaat: ik ga een frikandel bakken

Er zaten 2 bakken spek inquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NomnomGoed zwangerschapsvoer. Denk ik

Ooohh, spék!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zaten 2 bakken spek in...
Spek met zuurkool.

Ik vergrijp me dagelijks aan worst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga mij vergrijpen aan worstjes vanavond (dat klinkt fout, sorry) en nu nog bedenken wat ik erbij ga eten. Iets zwangeremutsenproofs.

quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wees ze aan in tijgerprint...
En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.
Daar heb ik er laatst ook 1 van gekocht idd, nu zat het nog niet onwijs lekker (want buik), maar ik denk dat het in de kraamtijd (met 2 verbanden en iets minder buik) wel heerlijk zal zittenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook
Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)

Wat gaaf!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik mag het geboortekaartje van mijn logeerneefje ontwerpen. Ik vind dat zó'n cadeautje!

Je bent er in elk geval creatief genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik mag het geboortekaartje van mijn logeerneefje ontwerpen. Ik vind dat zó'n cadeautje!

Yep. Heb een stukje behang van de babykamer als uitgangspunt en verder heb ik vrij spel. Hoewel ze natuurlijk wel hun veto mogen uitsprekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat gaaf!Helemaal zelf ontwerpen?

Ik heb al bergen inspiratie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent er in elk geval creatief genoeg voor.

Woa.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Yep. Heb een stukje behang van de babykamer als uitgangspunt en verder heb ik vrij spel. Hoewel ze natuurlijk wel hun veto mogen uitspreken

Nee hoor je bent niet de enige, was elke keer in het begin bang om naar de wc te gaan of te poepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Deze topic-reeks gaat echt veel te snel
Maar alsnog bedankt voor alle lieve felicitaties![]()
Ben ik de enige die zo bang is dat het alsnog mis gaat? En overal om jankt? En middagdutjes doet van 2 uur lang en dan alsnog om 9 uur naar bed gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.

Wat voor lekkers heb je opquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Incantrix het volgende:
Wat cool SorboMag je t.z.t. het resultaat hier delen?
*burp

Frikandelquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je op![]()
![]()
voor Logi & Spirit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |