Over de onaardige weegschaal bij de vk; check. Moet er elke keer op gaan staan trouwens, apart dat dat verschilt per praktijk

LeNeHe gefelii!

Wat een mooie naam zeg

Geniet!
Omg Mango echt waar?

Ze hebben nog nooit wat gelezen over de bevalling zeker?

Dat wordt nog wat dan
Kan je nog wel een beetje aansluiting vinden dan bij de andere dames of zijn het allemaal van die mutsen?

Ons groepje is wel erg leuk moet ik zeggen, nog niet hele rare dingen tot nu toe, en onze leidster is ook érg leuk.

Vandaag ook weer 2e cursus borstvoeding gehad, ben toch wel enorm blij dat ik het gedaan heb zeg. Heerlijke tips, handige tips, ook over onbedoelde adviezen van alle kanten (kraamzorg, concentratiebureau, schoonmoeders), en dat je vooral goed moet vertrouwen op je eigen moedergevoel.

Twink: ik had gisteravond idd ook weer last van maagzuur

ging zelfs niet over toen ik even rechtop ging zitten. 1 rennie ingenomen en ik sliep als een roos

Werkt bij mij dus perfect, maar er zijn idd meer middeltjes!

He meid heb je ook nog moeite met het loslaten van het huishouden meis

Lastig is dat he. Ik heb gisteravond ook nog de wc staan boenen (op mijn tempo

), omdat het nog moest gebeuren

Mn man kijkt er dan heel lief naar en helpt me waar nodig. XD Ik moet dan ook weer lachen om hem omdat hij zo lijkt te denken: zucht, die hormonen ook... XD

FTA jij datumtweeling van me!

Wat super, 33 weken!

Gefeli, toch maar gaaf dat je dat gehaald hebt joh, elke dag is er weer 1 he

Limone wat leuk, 1e keer vk dus?

Ik kan me nog wel herinneren dat mn buikje zo klein was, jeutje, lijkt echt eeuwen geleden..
nu vraag ik me af hoe mn doos er eigenlijk uit ziet, als ik dat wil weten moet ik voor de spiegel gaan staan

Mijn man heeft -luxe-

2 weken zwangerschapsverlof en heeft ook nog 1 week vakantie opgenomen. Zó heerlijk. Ook voor hem.

quote:
Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:[..]
Ik wees ze aan in tijgerprint...
En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.

quote:
Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:[..]

Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook

Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)
Daar heb ik er laatst ook 1 van gekocht idd, nu zat het nog niet onwijs lekker (want buik), maar ik denk dat het in de kraamtijd (met 2 verbanden en iets minder buik) wel heerlijk zal zitten

Ik stuur mijn vent tegen die tijd wel op pad

XD
Omentielvo, jeetje, wat enorm vervelend

Oeps, wel heul lange post

Nog 1 ding dan; gister proefdruk (digitaal) van geboortekaartje gekregen, hij is ZO vet
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥