Jeetje wat een sukkels, logische reactie van jou! Ik geloof alleen dat ik niet weg was gegaan voordat ik die echo had gehad, helemaal achterlijk dat ze je nu nog een week laten wachten. Het was notabene hun fout!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel.
Hou eens op joh! Als je verlof zou willen dan mag je gewoon thuis op je reet gaan zitten!quote:
ik heb de eerste dagen boxers van mijn man aangehad, daarna mijn eigen hipsters weer. Ging eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..
Ik kon met 7wk mijn broeken al niet meer aan, en met 9wk had ik al een 4mnd buik, en dat is zo gebleven tot op dit moment.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Was het bij jou al te zien voor de twaalf weken Logician?
Ik had zelf de illusie dat ik nu al iets zag maar het is blijkbaar alleen dat mijn buik wat harder is, want mijn zes weken- en mijn zeven wekenfoto zijn identiek
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef Suikertante het volgende:
Dat is dan wel een kleine opluchting zeker, dat het even is gestagneerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |