Ohja, we hebben dus ook nog vier katten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat met onze honden, maar dat zullen we tzt wel zien.
Wij hebben twee redelijk grote honden, dus een kraamhulp die bang is voor honden zou bij ons niet handig zijn. Maar ik neem aan dat je dat van te voren kunt aangeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja, we hebben dus ook nog vier katten.![]()
Maar over wat voor periode hebben we het nou, ik maak me er totaal geen zorgen om eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Over dat wegen he, op de site van mijn VK staat dat je op de beganegrond moet bevallen als je meer dan honderd kilo weegt.
En stel nou dat het tijdens de bevalling helemaal verkeerd gaat met jou? Dan kun je iemand van meer dan 100 kilo niet zo even naar beneden tillen. Volgens mij is het daar voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
[..]Ben ik blij dat ik toch al naar het ziekenhuis wou. Wat naar zeg, ik red me nog prima met mijn nu meer dan honderd kilo
![]()
Behalve dan dat ik me erger aan het feit dat ik niet meer fatsoenlijk mijn sokken en schoenen aan kan krijgen. Wat irritant zeg.
Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Hier zeggen ze dat je, ondanks dat je in het ziekenhuis zou willen bevallen, thuis ook alles klaar moet hebben voor een thuisbevalling. Maar ik ben gekken henkie niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
Ben ik blij dat ik toch al naar het ziekenhuis wou. Wat naar zeg, ik red me nog prima met mijn nu meer dan honderd kilo
![]()
Hema?quote:Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Oma onderbroek van de zeeman/wibra? Zijn van die hoge. En anders goedkope normale onderbroeken van de hema ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:36 schreef Zolena het volgende:
[..]
Oh heeft iemand nog goede tips voor ondergoed? Ik was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze zwangerschapsonderbroeken voor 15 euro... 15 euro voor lelijke onderbroeken waar dan wel weer die surfplanken in passen. Maar ik geeft er graag minder aan uit. Iemand een goed idee?
Die tenten die ik daar zie liggen vallen daar toch allemaal onder?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Ik las laatst ergens dat ze bij de Zeeman ook echte zwangerschapsonderbroeken hebben.
Joh weet ik veel, aan mij zie je nog niks, ik herhaal gewoon wat ik lees.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die tenten die ik daar zie liggen vallen daar toch allemaal onder?
Het zijn onderbroeken die zijn mega mega!!! Je kan ze denk tot je oksels ophijsen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Joh weet ik veel, aan mij zie je nog niks, ik herhaal gewoon wat ik lees.![]()
Das waar, ik blijf wel beneden tot ik naar het ziekenhuis moet, probleem opgelostquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
En stel nou dat het tijdens de bevalling helemaal verkeerd gaat met jou? Dan kun je iemand van meer dan 100 kilo niet zo even naar beneden tillen. Volgens mij is het daar voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zijn onderbroeken die zijn mega mega!!! Je kan ze denk tot je oksels ophijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |