abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116375727
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Lenehe, gefeliciteerd!!! Mooie namen zeg!!

N heeft 3 weken vrij na de geboorte. Wel fijn, ook omdat er nu natuurlijk nog 1 rondloopt. Die moet ook vermaakt worden.
We krijgen (als alles goed is) dezelfde kraam als bij Sofie. Heerlijk mens. Is zelfs toen nog 2 dagen langer gebleven omdat het nog niet zo lekker ging.
Hier onderbroeken van de hema, nog gewoon zwarte hier in de winkel.Heb ze gister nog gekocht.
Die 100 kilo grens heeft te maken dat ze de trap af moeten tillen als het niet goed gaat.

N en ik hebben gister de commode in elkaar gezet. Naja, ik heb hem in elkaar gezet, en hij gaf de schroeven en planken aan enzo. Het lijkt nu wel wat te gaan worden dat kamertje. Gek gevoel. Ik wilde tot gisteren nog niks van dat kamertje weten eigenlijk, en nu heb ik er gisterenavond de halve avond in doorgebracht om een en ander uit te zoeken.
Volgens mij is die grens toch weg nu? Dat ze liever hebben dat je gewoon beneden bevalt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116375737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:D Whaha ik ga ze vast halen, om mijn vriend te laten schrikken! _O-
Ik wees ze aan in tijgerprint...

En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.
pi_116375745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij is die grens toch weg nu? Dat ze liever hebben dat je gewoon beneden bevalt?
Geen idee, ik heb geen keuze, ik moet in het ziekenhuis bevallen. En heb ook een flatje, dus geen trap aanwezig.
*poef* nu is het weg
pi_116375768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen keuze, ik moet in het ziekenhuis bevallen. En heb ook een flatje, dus geen trap aanwezig.
Ik ga het ff navragen, want ik heb dus ook een apartementje, en als ze me moeten takelen is dat 5 trappen.. Ik denk dat ze daar behoorlijk niet vrolijk van worden.
pi_116375774
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En ik vertelde ook nog dat ik mn skisokken erbij aandoe... J werd spontaan opgewonden in de zeeman.
~O>
pi_116375777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Ik las laatst ergens dat ze bij de Zeeman ook echte zwangerschapsonderbroeken hebben.
Bij de hema heb ik ze ook gezien, maar echt handig lijken ze mij vooralsnog niet.
pi_116375784
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tijgerprint _O- :D
pi_116375823
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:49 schreef Zolena het volgende:

[..]

Het zijn al oerlijke onderbroeken, en ja dan hebben ze ze ook nog in hele foute print... Ik zal ze er eigenlijk alleen daarvoor al kopen.

Ik draag nog gewoon mn strings. Maar ik moet ff opzoek naar wat goedkope meuk omdat anders mn dure ondergoed misschien teveel rekt enzo.. Dat zou ik echt zonde vinden als ik dan alles weer kwijt ben en weer kei sexy wil verschijnen.
pi_116375832
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:49 schreef Zolena het volgende:

[..]

Must have :D :')
pi_116375924
Die gewichts eis voor beneden bevallen is inderdaad voor als jij nog weggehaald moet worden door de ambulance. Zo hebben ze hier ook liever niet dat je thuis bevalt als je in een bovenwoning woont, want dan is de kans er dat de brandweer erbij moet komen.

Mijn kraamhulp bij de eerste was opzich wel aardig, maar ze voerde geen klap uit. Zat 9 van de 10 keer op de bank hoorde ik achteraf van mijn moeder en ze weigerde zelfs kleding van mijn vriend te wassen :s dit keer dus aangegeven dat ik haar niet wil.
Zandsculptuur, dat van de honden heb ik aangegeven bij het gesprek, wij hebben zelf dan wel geen honden meer, maar bijna iedereen in de familie wel, dus de mensen die van ver komen, zullen ook de honden bij zich hebben.
pi_116375948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Die gewichts eis voor beneden bevallen is inderdaad voor als jij nog weggehaald moet worden door de ambulance. Zo hebben ze hier ook liever niet dat je thuis bevalt als je in een bovenwoning woont, want dan is de kans er dat de brandweer erbij moet komen.

Mijn kraamhulp bij de eerste was opzich wel aardig, maar ze voerde geen klap uit. Zat 9 van de 10 keer op de bank hoorde ik achteraf van mijn moeder en ze weigerde zelfs kleding van mijn vriend te wassen :s dit keer dus aangegeven dat ik haar niet wil.
Zandsculptuur, dat van de honden heb ik aangegeven bij het gesprek, wij hebben zelf dan wel geen honden meer, maar bijna iedereen in de familie wel, dus de mensen die van ver komen, zullen ook de honden bij zich hebben.
DAT dus!! Dat staat mij ook bij!

Ik ga dat navragen, want ik wil best in het ziekenhuis bevallen, maar dan wil ik geen rekening van 400 eu.
pi_116375968
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:01:32 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116376057
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh ook op het lijstje van het ziekenhuis staat zo bij dat je onderbroeken mee moet nemen, geen strings. no shit..
:')

Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook :')

Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)
pi_116376081
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:')

Ondanks dat ik de kraamverbanden al gezien had schrok ik na mijn bevalling alsnog van het formaat. En dan moest ik er nog 2 in mijn onderbroek zien te krijgen ook :')

Tipje voor na de bevalling: de boxers van de HEMA. Ideaal vond ik (en vind ik...helaas is het vloeien na 5 weken nog niet helemaal over)
Dat deel had ik nog even weggestopt...
pi_116376101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:

Ik moet Joene nog ff zover krijgen dat hij pas vrij af neemt als de kraam weg is... Ander wordt het wel druk in huis met 3 volwassenen..
fix ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:06:51 #141
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116376191
De Action heeft ook hele fijne tenten. O+ :'(

Edit: Ben even kwijt wie het vroeg maar: Ja, de Angelsounds is een fijn ding. Ik vind 'm vooral fijn in de periode dat je nog niks voelt bewegen in je buik. Je kán er ook heel onzeker door worden, als je het hartje niet meteen kunt vinden.
A grand adventure has begun.
pi_116376221
Ik draag nu al boxers van de hema :@ Ze hebben hele leuke prints!
En dat wissel ik dan af met ultrasexy strings natuurlijk. *)
pi_116376384
LeNeHe, daar is ze! Jullie meiske eindelijk veilig en dichtbij in jullie armen! Wat ontzttend fijn! Heel veel geluk samen *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_116376481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

DAT dus!! Dat staat mij ook bij!

Ik ga dat navragen, want ik wil best in het ziekenhuis bevallen, maar dan wil ik geen rekening van 400 eu.
Hmm, dat was wel een van de redenen dat ik mijn verzekering wat opgeschroefd. Ik woon ook in een bovenhuis en wil sowieso liever in het ziekenhuis bevallen, maar als ze dat verplicht stellen is het wel raar om die eigen bijdrage te rekenen. Die 100 kg ga ik niet halen tenzij ik er wel erg veel aan eet de laatste 10 weken. :D
pi_116376554
Over dat het beneden klaar moet staan is hier nooit gesproken. misschien omdat ik toch in het zh moet bevallen.
Maar wel raar omdat ik vorige keer een snelle bevalling had. Als hij nog sneller gaat haal ik het zh niet eens.....
pi_116376674
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel. :'(
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:27:24 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116376686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Echo is niet doorgegaan. Zij hebben de verkeerde tijd opgeschreven op mijn briefje. Ik had er 9 uur moeten zijn. Tussendoor kunnen ze niet helpen. Nu mag ik pas volgende week. Moet er gewoon van huilen en ben er nog boos om ook wel. :'(
Nah -O- dat is wel zuur.... :{
pi_116376839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:26 schreef Omentielvo het volgende:
Gister ging mijn cursus niet door, daar ben ik serieus de hele dag chaggo van geweest.. Hormonen!
pi_116376967
Ik kan me goed voorstellen dat je daar boos over bent.
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:41:08 #150
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116376991
en lekker extra zuur als het ook nog eens hun fout is :(
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: