quote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar god heeft zijn rol als verklarende factor in de wetenschap al wel een tijd geleden uitgespeeld.
Gok het ook inderdaad. Ik neem maar een printje mee van de mail die ik ontvangen heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik vermoed dat je de kaarten aan de balie moet afhalen, maar heel duidelijk is dat niet. Wellicht moet je ze even bellen om te informeren.
Ik ben 2 weken geleden al geweest naar Nigel Farage, een printje is inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gok het ook inderdaad. Ik neem maar een printje mee van de mail die ik ontvangen heb.
Volgens mij moet je sowieso 3 kwartier van te voren je kaarten ophalen als je die gereserveerd hebt omdat ze anders vervallen. En dat is dus minimaal om 19:15. Ik denk dat de meeste er voor die tijd wel zullen zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Misschien kunnen we een uurtje eerder meeten (19.00u) in de Balie om gezamenlijk een biertje te pakken? Vrijwel direct na de lezing moet ik alweer m'n trein naar huis halen (nog wel meer mensen hier gok ik).
Dat is alleen als je kaarten hebt gereserveerd volgens mij. Kaarten die al betaald zijn kun je tot 5 minuten voor aanvang afhalen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:42 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sowieso 3 kwartier van te voren je kaarten ophalen als je die gereserveerd hebt omdat ze anders vervallen. En dat is dus minimaal om 19:15. Ik denk dat de meeste er voor die tijd wel zullen zijn.
En heb je al een goede vraag bedacht? En ben je er mogen misschien bij?quote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef Haushofer het volgende:
Ik zal iig ook es goed nadenken over een goede vraag
Haha nee ik weet eigenlijk niet eens wie het is, ik kom alleen voor het bier.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef BlackLodge het volgende:
Is iedereen hier trouwens al lang bezig met het lezen en kijken van informatie over dit soort onderwerpen? Want het is geen lichte kost en er komt veel zoek werk naar betekenissen van en het begrijpen van de gebruikte termen bij kijken etc.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Haha nee ik weet eigenlijk niet eens wie het is, ik kom alleen voor het bier.
Krauss is volgens mij zo'n science populariser dus ik ga er vanuit dat het gebeuren best aardig te volgen zou zijn, zelfs door mijn oma mits de batterijtjes in haar gehoorapparaatje vers zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef BlackLodge het volgende:
Is iedereen hier trouwens al lang bezig met het lezen en kijken van informatie over dit soort onderwerpen? Want het is geen lichte kost en er komt veel zoek werk naar betekenissen van en het begrijpen van de gebruikte termen bij kijken etc.
Krauss komt wel meer in beeld, vooral door z'n samenwerking met Dawkins, maar ik doelde meer op de stof die hij behandeld. Want jouw oma weet waarschijnlijk niet alles over kwantumgravitatie, zwarte gaten en donkere energie.quote:Op maandag 17 september 2012 00:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Krauss is volgens mij zo'n science populariser dus ik ga er vanuit dat het gebeuren best aardig te volgen zou zijn, zelfs door mijn oma mits de batterijtjes in haar gehoorapparaatje vers zijn.
Het klopt wel wat SpecialK zegt. De meeste lezingen van dit soort die hij geeft zijn gericht op een gemiddeld publiek, en niet op 3e-jaars natuurkunde studenten. Dus het zou goed te volgen moeten zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 09:40 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Krauss komt wel meer in beeld, vooral door z'n samenwerking met Dawkins, maar ik doelde meer op de stof die hij behandeld. Want jouw oma weet waarschijnlijk niet alles over kwantumgravitatie, zwarte gaten en donkere energie.
Die video uit de OP heb ik al een paar keer gekeken, maar ik denk dat iedereen die zich hier niet direct mee bezig houd het vrij pittige stof vindt hoor. Niet alles, maar sommige begrippen zijn raar om goed te begrijpen. Zoals een plat en oneindig uitgestrekt universum.quote:Op maandag 17 september 2012 09:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het klopt wel wat SpecialK zegt. De meeste lezingen van dit soort die hij geeft zijn gericht op een gemiddeld publiek, en niet op 3e-jaars natuurkunde studenten. Dus het zou goed te volgen moeten zijn.
Voor een indruk, zie de video in de OP in deel 1 van dit topic. Veel meer dan middelbare school heb je niet nodig om het te kunnen volgen.
Veel van die stof is inderdaad wel in het genre 'goed te begrijpen, maar moeilijk te bevatten'. Zoals de consequenties van de constante snelheid van het licht (onafhankelijk van de snelheid van de waarnemer).quote:Op maandag 17 september 2012 10:06 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Die video uit de OP heb ik al een paar keer gekeken, maar ik denk dat iedereen die zich hier niet direct mee bezig houd het vrij pittige stof vindt hoor. Niet alles, maar sommige begrippen zijn raar om goed te begrijpen. Zoals een plat en oneindig uitgestrekt universum.
Maar er kan hier wel iets moois uit ontstaan denk ikquote:Op zondag 9 september 2012 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit topic gaat zowiezo nergens over![]()
Klopt, je hebt dat transactienummer nodig om je kaartjes op te halen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef speknek het volgende:
Hmm ik zie dat ik alleen een bevestiging betaling met transactienummer heb gekregen en verder niks. Klopt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |