Nixon geen slechte president?quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Punt is eigenlijk dat hij niet bij de GOP thuishoort. Hij is geen Republikein, maar eigenlijk een Libertarische RINO, die omdat ie anders niet aan de bak kan komen bij de GOP blijft hangen. In de jaren 80 ging hij al eens voor het Presidentschap als Libertarier, maar hij besefte al vrij snel dat hij als Republikein meer stemmen zou kunnen krijgen, EN meer steun.
Maar het Ron Paul tijdperk is over. Hij is bij de volgende verkiezingen 81, (en mocht Romney winnen dan is ie 85), en zijn zoon neemt het Libertarische stokje niet over door zijn steun aan Romney. Hij zal tot ie echt besluit te stoppen het 14th Congressional District in Texas blijven winnen denk ik, maar daarmee sluit ie zijn politieke loopbaan af.
En de GOP is ook Romney/Ryan figuren. Net zoals de GOP houdt van Palin, Bachman, Santorum, Gingrich, etc.... de Christelijk-Fundamentalistische tak heeft de partij al twee decennia in haar greep, en eigenlijk was de laatste President die nog echt aan het oude Republikeinse model vasthield.... Richard Nixon. En muv Watergate, was dat helemaal geen slechte President. Reagan veranderde alles.... hij nodigde de Christen-Fundamentalisten in de partij, hij zorgde voor een ongekende groei van de staatsschuld, en hij was de eerste die de (intussen overduidelijk niet werkende) "trickle down economics" invoerde. En toch is hij een held voor sommigen. Begrijpelijk, want op internationaal niveau (en niet alleen mbt de Sovjets) was hij natuurlijk ook een held.
Qua beleid vond ik em niet ongeschikt. Alhoewel met diverse controversiële beslissingen zoals een aantal bombardementen, beëindigde hij de Vietnamoorlog en waren er in de jaren dat hij President was ong. de helft minder Amerikaanse slachtoffers per jaar dan in de jaren ervoor.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:44 schreef Stezo het volgende:
[..]
Hier is nog zo'n mooie quote van de financieel adviseur van Enron:
[..]
er deugt geen ene republikein, allemaal rotzakkenquote:
Noem mij een Amerikaanse president die niet regelrecht gajes is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er deugt geen ene republikein, allemaal rotzakken
Oorlog voeren en Geld voor vrienden dat is het zo n beetje
Waarom moet ik opeens aan Lyndon B Johnson denken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef michaelmoore het volgende:
Oorlog voeren en Geld voor vrienden dat is het zo n beetje
Clinton, Obamaquote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Noem mij een Amerikaanse president die niet regelrecht gajes is.
Calvin Coolidge is mijn held.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Noem mij een Amerikaanse president die niet regelrecht gajes is.
Ik heb het even gefixed. Geldt voor de meeste landen trouwens.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef heiden6 het volgende:
Noem mij een Amerikaanse president politicus die niet regelrecht gajes is.
Goed punt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het even gefixed. Geldt voor de meeste landen trouwens.
twitter:Reince twitterde op woensdag 12-09-2012 om 06:01:20Obama sympathizes with attackers in Egypt. Sad and pathetic. reageer retweet
Sad and pathetic.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
Die Priebus is een rare kwast.
quote:
quote:De Amerikaanse oud-president Jimmy Carter heeft dinsdag in vernietigende bewoordingen uitgehaald naar het Amerikaanse verkiezingsproces. 'We hebben hier in de Verenigde Staten van Amerika een van de slechtste kiesprocessen in de wereld en dat is vrijwel volledig de schuld van de exorbitante instroom van geld,' zei hij op een bijeenkomst in het mensenrechtencentrum in Atlanta dat zijn naam draagt.
Ja, dat is allang duidelijk. Dat hele gedoe met kiesmannen is zo verouderd, de President moet gewoon nationaal verkozen worden met de Popular Vote.quote:
Ik kwam ook nog deze tegen: http://i.imgur.com/c6X3s.jpg . Even achter linkje omdat ie te groot is en ik geen zin heb in imgur gekloot.quote:10:09 p.m., 9/11/2012. The Romney campaign releases a statement "embargoed until midnight tonight" from Mitt Romney condemning the administration and the attacks: "I'm outraged by the attacks on American diplomatic missions in Libya and Egypt and by the death of an American consulate worker in Benghazi. It's disgraceful that the Obama Administration's first response was not to condemn attacks on our diplomatic missions, but to sympathize with those who waged the attacks." The U.S. Embassy statement from Cairo was issued before the attack in Libya.
10:25 p.m., 9/11/2012.The Romney campaign lifts the embargo on its statement, which now comes on a day historically seen as a time to refrain from the most pointed forms of political combat in honor of those who died.
11:51 p.m., 9/11/2012. BuzzFeed reports that the U.S. Embassy on Cairo has deleted its tweets.
12:01 am, 9/12/12.: The chairman of the Republican National Committee waits until one minute after the end of the anniversary of the 2001 terrorist attacks, then tweets [dat ding dat Montov al heeft gelinked]
Hoort Fox bij de MSM?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Lyrebird het volgende:
Het maakt niet uit wat Romney doet, de MSM en Obama fanboys zullen het altijd zo spinnen dat Romney het verkeerd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |