SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Yvon zou bij mij ook op mn zenuwen werken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij valt hij best mee als hij op zijn gemak is. Maar hij wordt gewoon stikzenuwachtig van Yvon.![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je in een paar uur uit 276 brieven al gelijk gekozen moet hebben?!![]()
276 brieven van vrouwen die je zo zielig vinden en zustjertje willen spelen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze hebben 24 uur ofzo, geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Starlie het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je in een paar uur uit 276 brieven al gelijk gekozen moet hebben?!![]()
ideetje: de vrouwen die niet uitgekozen worden door de boeren krijgen een tweede kans op FOK!
Kan iemand van de crew dit even achter de schermen droppen, dank!!![]()
Mwah, ik raak er een beetje verveeld vanquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wel tof natuurlijk als je allemaal van die liefdesbrieven ontvangtblijven maar komen
![]()
goed voor je egoquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wel tof natuurlijk als je allemaal van die liefdesbrieven ontvangt
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat zal wel nachtwerk geweest zijn dan!quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ze hebben 24 uur ofzo, geloof ik.![]()
Wat een slijmbal die een brief naar die meid heeft gestuurd.
Zeg dan dat je d'r gewoon wil neuken, hoef je ook die onzin niet te schrijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je zou er bijna boer voor worden.quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wel tof natuurlijk als je allemaal van die liefdesbrieven ontvangt![]()
DoedeeeAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Mwah, ik raak er een beetje verveeld vanblijven maar komen
![]()
![]()
![]()
die naam, Doede
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
IK KRIJG ZO'N HONGERRRRRRRRRRRRR VAN AL DAT TAFELEN
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Oh god, Doede, dat worden er 3.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Daar is dat lekkere ding weer. Hopelijk 1 brief voor 'm anders is het zo lullig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hahahaha dat hoofd.And I am a weapon of massive consumption
Zo te horen kijkt mijn buurvrouw ook boer zoekt vrouw want zodra Doede begon te lachen piste ze volgens mij in haar broek!![]()
Oh kom op, ik hoop iig 10
thee met koekjes!quote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
IK KRIJG ZO'N HONGERRRRRRRRRRRRR VAN AL DAT TAFELEN
know'm sayin?
word? word.![]()
Iemand van fok!meiden heeft brief naar doede gestuurdIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Nee echtquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij heet met zijn achternaam Lzak.![]()
![]()
1
![]()
Nee gewoon ovenschotels of ontbijtquote:![]()
Zal ie weer een schaal lasagne achterover slaan ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij heet met zijn achternaam Lzak.![]()
![]()
Het ijs breken met doosjes Lasagnemix. Hoe verzin je het."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja die Henk krijgt natuurlijk minstens 100 grote verpakkingen, als je naar hem schrijft moet je wel opvallen natuurlijk
Haha, altijd die teleurgestelde gezichten. Wat denkt zo'n Doede, dat er 273 vrouwen op hem schrijven?![]()
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Meloewa het volgende:
hahahaha uit heel Nederland wil 8 vrouwen je hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je hebt er maar 3 nodigquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Meloewa het volgende:
hahahaha uit heel Nederland wil 8 vrouwen je hebben.![]()
![]()
Je hebt aan één genoegquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Meloewa het volgende:
hahahaha uit heel Nederland wil 8 vrouwen je hebben.![]()
![]()
Weet je in ieder geval wat je te eten krijgtquote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef marcodej het volgende:
Het ijs breken met doosjes Lasagnemix. Hoe verzin je het.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Vrouw: '' wie weet eten we ooit een keer lasagna ! '
Heeerlijk suggestief hahahaAnd I am a weapon of massive consumption
Of koeiendrop. Of een foto van jezelf met je arm in de aars van een koe.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef marcodej het volgende:
Het ijs breken met doosjes Lasagnemix. Hoe verzin je het.![]()
![]()
En toch zou ik best met Doede bevriend kunnen zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Deze boer zouden ze moeten volgen ipv van een HenkOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Als Henrieke was zou ik wel echt teleurgesteld zijn, minder dan Annemarie.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, altijd die teleurgestelde gezichten. Wat denkt zo'n Doede, dat er 273 vrouwen op hem schrijven?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als er mag 8 gegadigden zijn.. mag je je afvragen of ze niet gehandicapt zijn of zo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb er wel over nagedacht om sommige mannen een brief te sturen. Omdat ik het ze zo gun :p maar ik heb al een relatie dus tja dan moet je wel zo schrijven dat je niet de leukste bent.
Nou doede aan de gangmakers!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Meloewa het volgende:
Als er mag 8 gegadigden zijn.. mag je je afvragen of ze niet gehandicapt zijn of zo.![]()
![]()
Oei, pijnlijke stilte. Heel pijnlijke stilte."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
BOOTY CALLAnd I am a weapon of massive consumption
Ja idd, zulke zijn veel leuker om te volgenquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Deze boer zouden ze moeten volgen ipv van een Henk
know'm sayin?
word? word.![]()
Bellen is geen probleem, moar die wievene willen niet neuken.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze bestaanquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Eerste keer dat ik kijk, wat een schattig programma!
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Die heeft gelijk haar nummer veranderd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prima gozer voor de rest, beetje lelijk alleen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt je steen ook maar eens opgetildquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Eerste keer dat ik kijk, wat een schattig programma!
Welkom![]()
![]()
Mannen die een foto meesturen van zichzelf in een voetbalpakje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Henrieke is een voetbalster.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
Mannen die een foto meesturen van zichzelf in een voetbalpakje.![]()
Tsja...quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
Mannen die een foto meesturen van zichzelf in een voetbalpakje.![]()
![]()
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
Die vrouw heeft er ook maar 100, best weinig voor een vrouw.![]()
Hoe oud is henrieke eigenlijk? Ze heeft zo'n ouwe kop! Als ze jonger dan 30 is, val ik van mijn stoel heur...![]()
Ik vind haar ook wel wat hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
28quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is henrieke eigenlijk? Ze heeft zo'n ouwe kop! Als ze jonger dan 30 is, val ik van mijn stoel heur...Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
niet dus? had minstens 800 verwacht.quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse.Doei!![]()
aaaaaaaaah Henk nu hhjaaThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
29quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is henrieke eigenlijk? Ze heeft zo'n ouwe kop! Als ze jonger dan 30 is, val ik van mijn stoel heur...![]()
1250 minstens
ik gok 1185The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Gaan wel een heleboel lekkere wijven tussen zitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom doet deze gast nou mee..Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
HENK!!!And I am a weapon of massive consumption
Natuurlijk..Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..![]()
zal er binnenkort eens langsrijdenquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ga 'ns gauw op 't erf kijken wie daar rond lopt dan!![]()
![]()
en hij reed tochquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was zo'n heel triest verhaal toch? Met de auto met een paar man in het kanaal gereden?![]()
![]()
1200And I am a weapon of massive consumption
Jep, TomTom gaf aan dat ze er konden rijden, maar er was geen pont. Midden in de nacht.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was zo'n heel triest verhaal toch? Met de auto met een paar man in het kanaal gereden?![]()
Geef hem eens ongelijk. Zwemmen in brieven van gewillige jonge vrouwen. Dan moet je je toch als Dagobert Duck in zijn geldpakhuis voelen? De koning van de wereld.quote:![]()
Henk is leuk
Ik snap echt niet waar deze kerel dit programma voor nodig heeft.And I am a weapon of massive consumption
Allemaal knutselwerkjesOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
En dan zegt ze straks "Het lijkt veel, maar het is allemaal van 1 persoon."![]()
![]()
1109
1109 tegenvallerquote:
Delicatessen hebben ook maar een selecte groep liefhebbersquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet dus? had minstens 800 verwacht.![]()
Eerst op foto selecterenquote:
Ik zou gewoon eerst schiften op uiterlijk. Geen enkele brief lezen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel zeg je moet wel van heel goede huizen komen wil je opvallen tussen al die brieven etc!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerst schiften op uiterlijk. Geen enkele brief lezen.
Hehequote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
En dan zegt ze straks "Het lijkt veel, maar het is allemaal van 1 persoon."![]()
![]()
Jammer dat dat zusje al geboerd/gebaard heeft![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Henk moet gewoon het ultieme koningen gevoel hebben.
Serieus, begraven worden in brieven van gewillige vrouwen.![]()
Lekkere bakkebaarden
Dat mag niet van Yvon.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerst schiften op uiterlijk. Geen enkele brief lezen.![]()
Die zwager
Ja samen stoeien in de hooibergenquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Zouden er ook vrouwen die wat naaktpics meesturen?
Doei!![]()
En dan zou je net de ware wegsturenquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eerst schiften op uiterlijk. Geen enkele brief lezen.![]()
![]()
Als ie er puntjes uit scheert heeft die Italiaan twee dobbelstenen op zijn wangen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht even dat ie zei "Eerste instantie is ze Jood."sig verwijderd door FA![]()
Dan word ik ook boer.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Zouden er ook vrouwen die wat naaktpics meesturen?
![]()
Als iemand je qua uiterlijk niet aanspreekt is het ook niet de warequote:
25..quote:Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Het zorgt voor een punthoofdquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Een Nick & Simon kaart sturen. Nee, dan scoor je punten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zou niet bij Henk in de auto stappen, voor je het weet lig je in het water.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jouw lippen op de mijnequote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Een Nick & Simon kaart sturen. Nee, dan scoor je punten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
minpuntenquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Een Nick & Simon kaart sturen. Nee, dan scoor je punten.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
God verhoede hetquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop niet dat Henk met een lelijk wenkbrauwloos type komt als Anita.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Foto is maar een momentopnamequote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand je qua uiterlijk niet aanspreekt is het ook niet de ware![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Zou niet bij Henk in de auto stappen, voor je het weet lig je in het water.![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, hij zou zn ex gaan nemen en toen reden ze het kanaal in.quote:Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zou niet bij Henk in de auto stappen, voor je het weet lig je in het water.Kneus, jij kent het verhaal niet.
![]()
Johan Derksen die boer is de Kluivert onder de boeren.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Tering, en dan janken om een stel stotter-grappen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Pedroso het volgende:
Zou niet bij Henk in de auto stappen, voor je het weet lig je in het water.![]()
![]()
Wat doet zo;n kerel in dat veld?
Beetje doelloos rondlopen de hele dag?Haters everywhere but I don't really care.![]()
36??? Die kerel ziet eruit als 46
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Shit wat een lekker dialect
Bij deze schiet me gelijk deze te binnen: http://m.youtube.com/?reload=2&rdm=m9k9ys4vh#/watch?v=_zHY8uILaec![]()
En een TREKKERquote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef mr_me_me het volgende:
Bij deze schiet me gelijk deze te binnen: http://m.youtube.com/?reload=2&rdm=m9k9ys4vh#/watch?v=_zHY8uILaec![]()
![]()
Daar heb ik vanmiddag echt dubbel om gelegenquote:
Denk het ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Die homo bewaren ze zeker tot het laatst.![]()
![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
.Neequote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Kinga het volgende:
Damn, dit boertje is toch veel leuker dan Frank en Gijsbert bij elkaar?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Een gothic reactie
Die meid zal het dan net wel halen met haar 100 brieven. Eerdere afleveringen was dat tekort.quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Tering, en dan janken om een stel stotter-grappen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: