Ze bestaanquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Eerste keer dat ik kijk, wat een schattig programma!
Je hebt je steen ook maar eens opgetildquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Eerste keer dat ik kijk, wat een schattig programma!
Henrieke is een voetbalster.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
Mannen die een foto meesturen van zichzelf in een voetbalpakje.
Tsja...quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef marcodej het volgende:
Mannen die een foto meesturen van zichzelf in een voetbalpakje.
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
Die vrouw heeft er ook maar 100, best weinig voor een vrouw.
Ik vind haar ook wel wat hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse.
28quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is henrieke eigenlijk? Ze heeft zo'n ouwe kop! Als ze jonger dan 30 is, val ik van mijn stoel heur...
niet dus? had minstens 800 verwacht.quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Stevige hollanse blonde boerenmeiden zijn ook wel een soort delicatesse.
29quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is henrieke eigenlijk? Ze heeft zo'n ouwe kop! Als ze jonger dan 30 is, val ik van mijn stoel heur...
zal er binnenkort eens langsrijdenquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ga 'ns gauw op 't erf kijken wie daar rond lopt dan!
en hij reed tochquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was zo'n heel triest verhaal toch? Met de auto met een paar man in het kanaal gereden?
Jep, TomTom gaf aan dat ze er konden rijden, maar er was geen pont. Midden in de nacht.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was zo'n heel triest verhaal toch? Met de auto met een paar man in het kanaal gereden?
Geef hem eens ongelijk. Zwemmen in brieven van gewillige jonge vrouwen. Dan moet je je toch als Dagobert Duck in zijn geldpakhuis voelen? De koning van de wereld.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
En dan zegt ze straks "Het lijkt veel, maar het is allemaal van 1 persoon."
1109 tegenvallerquote:
Delicatessen hebben ook maar een selecte groep liefhebbersquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet dus? had minstens 800 verwacht.
Eerst op foto selecterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |