SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nee, maar dat gebeurde ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef Adames het volgende:
[..]
dus ging zomer maar op zijn rug zitten?Dit, dus.![]()
Kumsshot the ball overRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
wtf @ tt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kums
Gewoon, meer kan ik er niet van zeggen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
was geen zuivere penalty, maar vergeleken met de wel gegeven penalty ..quote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef franske19 het volgende:
Zuivere pingel voor Ajax ontnomen. Ach ja van Boekel fluit maar voor één ploeg vandaag.![]()
![]()
Ooooh![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef franske19 het volgende:
Zuivere pingel voor Ajax ontnomen. Ach ja van Boekel fluit maar voor één ploeg vandaag.
RvP; Feyenoord
Zag jij dat maar eens, i.p.v. van hier.quote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polletje ziet dingen die er niet zijn.![]()
dat inderdaad, het is onze Heer nietquote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucinatiemeneer moet natuurlijk zonder hoofdletter.![]()
Ongetwijfeld jaquote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat ook gewoon in de 90ste minuut scoren
know'm sayin?
word? word.![]()
![]()
Heerenveen
RvP; Feyenoord
Vermeer, nou nou netjes
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vermeer in Oranje ohohohohoh
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wie zegt er nu nog dat het GEEN lucky ajax is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Goede reddingen, eigenlijk faalt hij gewoon hard en daardoor moet hij drie keer in actie komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ha-haquote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt er nu nog dat het GEEN lucky ajax is![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef Zorro het volgende:
Wie zegt er nu nog dat het GEEN lucky ajax is![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax gaat ook gewoon in de 90ste minuut scorenBij de andere 3 wedstrijden vandaag is er wel gescoord in de 90+e minuut, dus het zou kunnen.
![]()
Ja, dat doen ze zo vaakquote:., We zijn twente niet.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Deze wedstrijd is te vergelijken met sterren springen gaat nergens over.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
dat inderdaad, twente heeft daar patent opquote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze zo vaak., We zijn twente niet.....
![]()
Straks even een 'Bedankt Vermeertje' - topic..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze zo vaak., We zijn twente niet.....
PSV en Vitesse deden het zelfde, maar ga maar lekker haten op ons
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes inderdatequote:RvP; Feyenoord
Geel voor schwalbe..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bij PSV stond het al 4-1, dan boeit het niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]PSV en Vitesse deden het zelfde, maar ga maar lekker haten op ons
![]()
![]()
![]()
wat boeit vitesse nou en twente was niet een keer, maar het halve seizoen van 2010quote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]PSV en Vitesse deden het zelfde, maar ga maar lekker haten op ons
![]()
![]()
![]()
Komt weer een faal vrije trap van Eriksen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ohjaquote:Op zondag 2 september 2012 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wat boeit vitesse nou en twente was niet een keer, maar het halve seizoen van 2010![]()
![]()
Je had gelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Komt weer een faal vrije trap van Eriksen.![]()
Had iemand hier uit dit topic er niet bij moeten staanquote:
JeeeeeezusIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Lucky AjaxIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Valpoort is de nieuwe Seedorf!quote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
Die Valpoort is echt ongelofelijk slecht. Godverdomme.![]()
toont ook wel de mentaliteit, heb er niet veel op tegen, maar als een twente fan dan zoiets zegt klinkt het natuurlijk wel debielquote:
maar goed, het is een vrouw, die kan er niks aan doen![]()
Slecht ingeschoten gewoon.
Waarom laten we nog steeds Eriksen de vrije trappen nemen? die schiet ze gewoon op de keeper.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Het gaat gewoon dooorquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Reactie vermogen heeft hij wel ja, maar geef hem niet de keuze tussen wel of niet uitkomen/de bal pakkenquote:hardcoholic![]()
stoer man met je 020quote:Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef Rickazio het volgende:
meer punten dan 020 in een weekend is een goed weekend![]()
Dat dus.quote:Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
Het zijn geen goeie reddingen, het zijn de meest slecht ingeschoten trappen ooit.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
precies dat idd...quote:Op zondag 2 september 2012 18:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Reactie vermogen heeft hij wel ja, maar geef hem niet de keuze tussen wel of niet uitkomen/de bal pakkenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
toont ook wel de mentaliteit, heb er niet veel op tegen, maar als een twente fan dan zoiets zegt klinkt het natuurlijk wel debiel
maar goed, het is een vrouw, die kan er niks aan doenEn dan nog, waarom zou ik me schuldig moeten voelen als Twente supporter omdat er zoveel clubs zijn die dus schijnbaar in de 90+e minuut niet meer scherp zijn.
![]()
Dit was in ieder geval meer hands dan die van Alderweiereld.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dieptrieste scheids, Siem de Jong had al 2x geel moeten hebben voor een schwalbe, daarnaast ook nog die bal wegtrappen.
Van Boekel is een vriend van de jodennnn!![]()
dezequote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
Lukoki de scheidsrechter is ook een faalhaas eerste klas.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Dieptrieste scheids, Siem de Jong had al 2x geel moeten hebben voor een schwalbe, daarnaast ook nog die bal wegtrappen.
Van Boekel is een vriend van de jodennnn!
Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Van Boekel is een vriend van de jodennnn!![]()
![]()
Hoe was dat buitenspel, hij haalt de bal op bij de jong die op z'n bek flikkert. Holy fuck zeg.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
HOE SMAAKT DE ZUURKOOL HIHIAHAHOHOquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Welke joden die zitten in Israel.quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Van Boekel is een vriend van de jodennnn!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Zonde zeg dit puntverlies.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
kut Ajax, kut scheids, kut wedstrijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ajax had 5-1 voor moeten staan bij rust.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
+1quote:Op zondag 2 september 2012 18:35 schreef HeatWave het volgende:
kut Ajax, kut scheids, kut wedstrijd.
![]()
quote:![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Lukoki en Sana kunnen gelukkig nog lachenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Had je bij rust 0-4 voor moeten staan of zo, speel je nog 2-2.
Wat een tyfuswedstrijd.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
pas sinds vandaag hebben ze hun aanvallende spelers erbij gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Type-R het volgende:
Niet kunnen winnen van Heerenveen is best slekt![]()
Net als slechter spelen dan VVV of verliezen van RKC.quote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Type-R het volgende:
Niet kunnen winnen van Heerenveen is best slektmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Je mag best blij zijn met deze 2-2.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ajax had hier moeten winnen. Als die rode kaart niet gepakt was hadden ze vol over Heerenveen gefietst. Jammer maar helaas. Die kakkerlakken hebben iig verloren![]()
![]()
Maar toch gewoon winnen, dus wat wil je.quote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als slechter spelen dan VVV of verliezen van RKC.![]()
![]()
Wat een tyfus weekend wat dit op Eredivisie gebied, gewoon geen leuke wedstrijd gespeeldPsv tegen 10 man de eerste helft was droeviger,.quote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Zelden zo'n wedstrijd gezien met zo'n droevig niveau![]()
Oh, ok man!quote:Op zondag 2 september 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Na vandaag 3 puntjes van Feyenoord los.
![]()
Daar word je kampioen van.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar toch gewoon winnen, dus wat wil je.Dit, dus.![]()
Sana moest tegen iets beter dan NAC en NEC en komt er gelijk niet meer aan te pasRvP; Feyenoord
Dit was een leuke wedstrijd hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een tyfus weekend wat dit op Eredivisie gebied, gewoon geen leuke wedstrijd gespeeld
[..]
Psv tegen 10 man de eerste helft was droeviger,.![]()
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv tegen 10 man de eerste helft was droeviger,.![]()
Zeg dat ook tegen AZ!quote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Type-R het volgende:
Niet kunnen winnen van Heerenveen is best slekt![]()
![]()
Eerste helft deed 'ie het gewoon goed hoor, maar als je dan met 10 man staat zonder aanval word het lastig als buitenspeler.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
Sana moest tegen iets beter dan NAC en NEC en komt er gelijk niet meer aan te pasmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hij is gewoon slechtquote:Op zondag 2 september 2012 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Eerste helft deed 'ie het gewoon goed hoor, maar als je dan met 10 man staat zonder aanval word het lastig als buitenspeler.RvP; Feyenoord
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Die zemmel Ooijer moet ook snel dood trouwens.C'est la vie
Ik las zelf behoorlijk wat frusti reacties van joden richting Bassie, dat is nog wel een graadje erger imo.quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Net als je moeder in bed gister.quote:
Vergeleken met de rest van het team valt hij nog wel mee
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik heb genoten hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Bonkers. het volgende:
Dit weekend alleen maar rukpartijen in de eredivisie gezien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.
Hij is er best vaak."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die heeft het later weer flink verneukt bij Ajax als Trainer met z'n achterlijke aankopen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las zelf behoorlijk wat frusti reacties van joden richting Bassie, dat is nog wel een graadje erger imo.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik heb twee vadersquote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als je moeder in bed gister.
Vergeleken met de rest van het team valt hij nog wel mee
Lekker met tentakels zitten spelen?
RvP; Feyenoord
Ik neem toch aan dat Van Basten wat meer krediet heeft. Maargoed, zelfs Seedorf werd massaal uitgefloten daarzo, dus echt vreemd is het ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die heeft het later weer flink verneukt bij Ajax als Trainer met z'n achterlijke aankopen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tuurlijk niet, je hebt altijd nog een biologische moeder.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb twee vaders
Lekker met tentakels zitten spelen?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nee, gewoon reageerbuis zonder eicelquote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt altijd nog een biologische moeder.RvP; Feyenoord
Het merendeel van de twintigers die nu fan is van Ajax heeft van Basten nooit zien spelen. Generatiekloof hč.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat Van Basten wat meer krediet heeft. Maargoed, zelfs Seedorf werd massaal uitgefloten daarzo, dus echt vreemd is het ook weer niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ja godver niet zo bijdehand doen. Accepteer die belediging nou maar.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, gewoon reageerbuis zonder eicelmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ajaks puntje cadeau gekregen van Heerenveen.
Ongelooflijk dat Heereveen van de 7 kansen er niet eens 3-2 van heeft kunnen maken!"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Ok, i'll be your bitchquote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja godver niet zo bijdehand doen. Accepteer die belediging nou maar.
RvP; Feyenoord
Dat is toch helemaal niet relevant. Ik heb Moulijn of Van Hanegem ook nooit zien spelen, maar als ik me ooit negatief over hen uitlaat in de Kuip word ik gelyncht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het merendeel van de twintigers die nu fan is van Ajax heeft van Basten nooit zien spelen. Generatiekloof hč.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mag ook wel een keertje na 4 jaar, geniet er van.quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Maar leuk dat PSV boven ajax en feyenoord staat... Zoals het hoortC'est la vie
Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.quote:![]()
![]()
Jij bent ook niet opgegroeid met Moulijn of van Hanegem die het totaal verneukt als trainer in de ArenA, Financieel en qua spelbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant. Ik heb Moulijn of Van Hanegem ook nooit zien spelen, maar als ik me ooit negatief over hen uitlaat in de Kuip word ik gelyncht.
Niet dat ik het goedkeur, maar er zit wel een beetje een verschil in.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Je bent de eerste helft vergeten?quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Ajaks puntje cadeau gekregen van Heerenveen.
Ongelooflijk dat Heereveen van de 7 kansen er niet eens 3-2 van heeft kunnen maken!mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook niet opgegroeid met Moulijn of van Hanegem die het totaal verneukt als trainer in de ArenA, Financieel en qua spelbeeld.
Niet dat ik het goedkeur, maar er zit wel een beetje een verschil in.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja maar Jojoortje ziet liever die trage fysiek sterke, technische beperkte kut voetballers. Een Theo Janssen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.![]()
Als Eriksen op goal schiet, lijkt het net een terugspeelbal.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.
En je blaast hem zo om verHij moet wat meer gaan compenseren hoor.
Noot noot.![]()
Geen koekenbakker misschien, wel een pannenkoek.quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik wilde dat van Rhijn zulke terugspeelballen hadquote:Op zondag 2 september 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als Eriksen op goal schiet, lijkt het net een terugspeelbal.
En je blaast hem zo om verHij moet wat meer gaan compenseren hoor.
.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Van Basten is voor mij heilig.Dus wat dat betreft zou ik er direct wat van zeggen als ze hem zouden gaan uitfluiten.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik zou sowieso niet weten waarom je 'm zou uitfluiten, omdat ie bij Heerenveen traint nu? Gekke mensen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef Stiggie het volgende:
Van Basten is voor mij heilig.Dus wat dat betreft zou ik er direct wat van zeggen als ze hem zouden gaan uitfluiten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Een pannekoek!quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Is geschorst voor Feyenoord thuisquote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Bommel alweer 4 gele kaarten in 4 wedstrijden, die is lekker bezig!
Pakt tegen Utrecht nog geel en dan is het schorsing![]()
![]()
Dacht ach laat ik eens Rangers gaan kijken (Ben benieuwd hoe snel ze weer terug zijn op t hoogste niveau.) is t al de 88e minuut en staan ze met 5-1 voor.Als dat elke wedstrijd zo is kan t niet lang duren.
![]()
![]()
Ik zeg, ik zit in de ArenAquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg een prachtige zaterdagavond.![]()
Morgen eindelijk weer stream kijken en hier 3 min later dan de rest komen juichen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirtquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen eindelijk weer stream kijken en hier 3 min later dan de rest komen juichen
BFF met GGMM![]()
Wtf wat vroeg, dat wordt rennen voor mijn leven morgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg een prachtige zaterdagavond.![]()
Moet je op zaterdag naar school?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wat vroeg, dat wordt rennen voor mijn leven morgen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zelfstudie in verschillende maatschappelijke/sociale keuzevakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je op zaterdag naar school?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Een 6 voor de moeite.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Misschien kunnen jullie samen gaan. Is de drempel om een keer richting Eindhoven te gaan voor jou ook een stuk lager.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel lullig als ze dan onderuit gaanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kom zovaak in Eindhoven. Toch 2/10 voor de moeite.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen gaan. Is de drempel om een keer richting Eindhoven te gaan voor jou ook een stuk lager.![]()
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoortquote:
RKC
Zoet![]()
W2
PECSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gek hequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoort![]()
Gek dat sarcasme inderdaad.quote:
Maar verder zal het een makkelijke overwinning worden, en 1 doelpuntje moet er wel inzitten voor Pelle![]()
RKC kan Ajax wel op een gelijkspelletje houden met wat geluk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt
Juin uit Eigen Tuin!![]()
laat hem eerst maar eens 3 doelpunten in een heel seizoen scorenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoortJuin uit Eigen Tuin!![]()
dit dus. Maar we moeten gewoon met minstens 3-0 winnen straks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat hem eerst maar eens 3 doelpunten in een heel seizoen scorenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Zaterdag:
Ajax - RKC
Willem II - FC Twente
Heerenveen - ADO
VVV - NEC
Feyenoord - PEC
Zondag:
Heracles - NAC
FC Utreg - PSV
AZ - Roda JC
FC Grunn - Vitesse[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Denk dat hij zo wel aardig kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag:
Ajax - RKC
Willem II - FC Twente
Heerenveen - ADO
VVV - NEC
Feyenoord - PEC
Zondag:
Heracles - NAC
FC Utreg - PSV
AZ - Roda JC
FC Grunn - Vitesse
Ik zie Ado nog wel winnen in HeerenveenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Zaterdag:
Ajax - RKC
Willem II - FC Twente
Heerenveen - ADO
VVV - NEC
Feyenoord - PEC
Zondag:
Heracles - NAC
FC Utreg - PSV
AZ - Roda JC
FC Grunn - VitessePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Voor de RKC supporters wel iigquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Speelt Blind weer ja? Dat wordt weer genieten.![]()
![]()
Hup RKC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zeker, in balbezit echt veel beter dan Dijks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Speelt Blind weer ja? Dat wordt weer genieten.![]()
![]()
Hij kan alleen niet verdedigen en dat lijkt me toch het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, in balbezit echt veel beter dan Dijks.![]()
ook wel, alleen is hij nogal traagquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet verdedigen en dat lijkt me toch het belangrijkste.![]()
Oke. Hopelijk staat hij nog vaak in de basis dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ook wel, alleen is hij nogal traag![]()
ligt aan de buitenspeler, tegen PSV zal Blind niet spelen nee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke. Hopelijk staat hij nog vaak in de basis dit seizoen.![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt aan de buitenspeler, tegen PSV zal Blind niet spelen nee.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt aan de buitenspeler, tegen PSV zal Blind niet spelen nee.![]()
![]()
Eredivisielive.nl loopt voor.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar wie doet dan de nieuwe topics?!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
A422 zit vandaag voor het eerst in het stadion toch?I see peas of green, red roses too....![]()
Is dat zo? Wat leuk voor hemquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
A422 zit vandaag voor het eerst in het stadion toch?
Hopelijk wint Ajax met 8-0 ofzo![]()
![]()
Dan gaat een probleem worden idd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar wie doet dan de nieuwe topics?!![]()
Hij, vanaf z'n mobiel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar wie doet dan de nieuwe topics?!![]()
Jupquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat leuk voor hem
Hopelijk wint Ajax met 8-0 ofzoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Enkel als ze tegen Ajax of PSV spelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij een RKC fan was![]()
![]()
Tja, je kan niet alles hebben in het levenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik liever heb dat iedereen Ajax aanmoedigt.![]()
![]()
oh dat is toevallig dan, net als ze tegen de 2 topploegen moeten spelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enkel als ze tegen Ajax of PSV spelen![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
oh dat is toevallig dan, net als ze tegen de 2 topploegen moeten spelen![]()
![]()
Waarom? Ajax en PSV hebben geen concurrentie verder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enkel als ze tegen Ajax of PSV spelen![]()
Twente wel nog. Maar inderdaad raar, RKC is een vrij directe concurrent voor Feyenoord, spelen samen voor plaatsing voor de play-offsquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Ajax en PSV hebben geen concurrentie verder.![]()
Ik zie ze gewoon graag verliezenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Ajax en PSV hebben geen concurrentie verder.![]()
Jeroen Zoet gaat een hattrick maken vanavondI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Oke BBquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
Pizzatje in de oven, Ajax op tv, heerlijk man.![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
bedoeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh leuk, was niet eens grappig bedoelt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: