Een 6 voor de moeite.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt
Misschien kunnen jullie samen gaan. Is de drempel om een keer richting Eindhoven te gaan voor jou ook een stuk lager.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel lullig als ze dan onderuit gaan
Kom zovaak in Eindhoven. Toch 2/10 voor de moeite.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen gaan. Is de drempel om een keer richting Eindhoven te gaan voor jou ook een stuk lager.
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gek hequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoort
Gek dat sarcasme inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt
laat hem eerst maar eens 3 doelpunten in een heel seizoen scorenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet geloven dat Pelle in zijn debuut een hattrick scoort
dit dus. Maar we moeten gewoon met minstens 3-0 winnen straks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat hem eerst maar eens 3 doelpunten in een heel seizoen scoren
Denk dat hij zo wel aardig kloptquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag:
Ajax - RKC
Willem II - FC Twente
Heerenveen - ADO
VVV - NEC
Feyenoord - PEC
Zondag:
Heracles - NAC
FC Utreg - PSV
AZ - Roda JC
FC Grunn - Vitesse
Voor de RKC supporters wel iigquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Speelt Blind weer ja? Dat wordt weer genieten.
Zeker, in balbezit echt veel beter dan Dijks.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Speelt Blind weer ja? Dat wordt weer genieten.
Hij kan alleen niet verdedigen en dat lijkt me toch het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, in balbezit echt veel beter dan Dijks.
ook wel, alleen is hij nogal traagquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet verdedigen en dat lijkt me toch het belangrijkste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |