Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.quote:
Jij bent ook niet opgegroeid met Moulijn of van Hanegem die het totaal verneukt als trainer in de ArenA, Financieel en qua spelbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant. Ik heb Moulijn of Van Hanegem ook nooit zien spelen, maar als ik me ooit negatief over hen uitlaat in de Kuip word ik gelyncht.
Je bent de eerste helft vergeten?quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Ajaks puntje cadeau gekregen van Heerenveen.
Ongelooflijk dat Heereveen van de 7 kansen er niet eens 3-2 van heeft kunnen maken!
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook niet opgegroeid met Moulijn of van Hanegem die het totaal verneukt als trainer in de ArenA, Financieel en qua spelbeeld.
Niet dat ik het goedkeur, maar er zit wel een beetje een verschil in.
Ja maar Jojoortje ziet liever die trage fysiek sterke, technische beperkte kut voetballers. Een Theo Janssen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.
Als Eriksen op goal schiet, lijkt het net een terugspeelbal.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lekker haten op Eriksen terwijl we met 10 tegen 11 spelen, en hij iets moet forceren. Terwijl hij toch drie spelers helemaal vrij voor de keeper zet. Een mindere wedstrijd en het is gelijk weer een kutspeler.
Geen koekenbakker misschien, wel een pannenkoek.quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.
Ik wilde dat van Rhijn zulke terugspeelballen hadquote:Op zondag 2 september 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als Eriksen op goal schiet, lijkt het net een terugspeelbal.
En je blaast hem zo om verHij moet wat meer gaan compenseren hoor.
Ik zou sowieso niet weten waarom je 'm zou uitfluiten, omdat ie bij Heerenveen traint nu? Gekke mensen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef Stiggie het volgende:
Van Basten is voor mij heilig.Dus wat dat betreft zou ik er direct wat van zeggen als ze hem zouden gaan uitfluiten.
Een pannekoek!quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar we hebben het hier wel over Van Basten, niet één of andere koekenbakker.
Is geschorst voor Feyenoord thuisquote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Bommel alweer 4 gele kaarten in 4 wedstrijden, die is lekker bezig!
Ik zeg, ik zit in de ArenAquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg een prachtige zaterdagavond.
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirtquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen eindelijk weer stream kijken en hier 3 min later dan de rest komen juichen
Wtf wat vroeg, dat wordt rennen voor mijn leven morgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg een prachtige zaterdagavond.
Moet je op zaterdag naar school?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wat vroeg, dat wordt rennen voor mijn leven morgen.
Zelfstudie in verschillende maatschappelijke/sociale keuzevakken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je op zaterdag naar school?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 minuten maar, mijn streams zjin zo traag dat in sommigen Gullit nog meevoetbalt... in Feyenoordshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |