PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Die zemmel Ooijer moet ook snel dood trouwens.
Ik las zelf behoorlijk wat frusti reacties van joden richting Bassie, dat is nog wel een graadje erger imo.quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.
Net als je moeder in bed gister.quote:
Ik heb genoten hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef Bonkers. het volgende:
Dit weekend alleen maar rukpartijen in de eredivisie gezien.
Inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV supporters gaan goed om met spelers die een decennia voor hun club hebben gespeeld.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft het later weer flink verneukt bij Ajax als Trainer met z'n achterlijke aankopen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las zelf behoorlijk wat frusti reacties van joden richting Bassie, dat is nog wel een graadje erger imo.
Ik heb twee vadersquote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net als je moeder in bed gister.
Vergeleken met de rest van het team valt hij nog wel mee
Ik neem toch aan dat Van Basten wat meer krediet heeft. Maargoed, zelfs Seedorf werd massaal uitgefloten daarzo, dus echt vreemd is het ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die heeft het later weer flink verneukt bij Ajax als Trainer met z'n achterlijke aankopen.
Tuurlijk niet, je hebt altijd nog een biologische moeder.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb twee vaders
Lekker met tentakels zitten spelen?
Nee, gewoon reageerbuis zonder eicelquote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt altijd nog een biologische moeder.
Het merendeel van de twintigers die nu fan is van Ajax heeft van Basten nooit zien spelen. Generatiekloof hè.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat Van Basten wat meer krediet heeft. Maargoed, zelfs Seedorf werd massaal uitgefloten daarzo, dus echt vreemd is het ook weer niet.
Ja godver niet zo bijdehand doen. Accepteer die belediging nou maar.quote:Op zondag 2 september 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, gewoon reageerbuis zonder eicel
Ok, i'll be your bitchquote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja godver niet zo bijdehand doen. Accepteer die belediging nou maar.
Dat is toch helemaal niet relevant. Ik heb Moulijn of Van Hanegem ook nooit zien spelen, maar als ik me ooit negatief over hen uitlaat in de Kuip word ik gelyncht.quote:Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het merendeel van de twintigers die nu fan is van Ajax heeft van Basten nooit zien spelen. Generatiekloof hè.
Mag ook wel een keertje na 4 jaar, geniet er van.quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Maar leuk dat PSV boven ajax en feyenoord staat... Zoals het hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |