jij wil gewoon langer in Maastricht wonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar goed ik wil ff rust aan mn kop, schrijf me evt per feb wel weer ff in
nee hoor, ik hoef hier daarvoor niet te blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jij wil gewoon langer in Maastricht wonen![]()
maar blijkbaar wel stoutquote:
yepquote:Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker dagje vrij morgen toch?
feliquote:
7 year itch.quote:
Nou, ik weet nog wel een vvd'er hoor zonder medeleven en begrip!quote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gratz, bluezz en golfer![]()
En ik bedacht me net pas dat er ook veel druk op begeleiders voor studenten en dergelijke lag om zaken nagekeken te hebben voor september. En je hebt nu kans dat mensen die normaal nog wat zouden moeten bijschaven nu wel een voldoende krijgen, omdat de begeleider het ook niet eens is met die langstudeerboete. (wie inmiddels nog wel![]()
)
On line ook nog te volgen - schept verwachtingen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
Wat veel apparaten en kabeltjes en opladers mot je eigenlijk meenemen met vakantie tegenwoordig.
Althans als je een beetje modern online te volgen wilt zijn.
Breaking Bad misschien?quote:Op zondag 2 september 2012 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga weer fijn wandelenGisteren na een uur stevig doorstappen was ik gewoon brak. Wat is er aan de hand met mijn conditie?!
Oh, we hebben een nieuwe tv-serie nodig. Fringe en Dexter zijn nog niet begonnen, The Walking Dead wil ik niet verder kijken en gisteren The Sopranos afgerond (ik ga die echt missen! wat een geweldig goede serie was dat zeg).
Breaking Bad eens voorstellenquote:
quote:
Ik las dat er eigenlijk helemaal geen plek was, maar dat de NCRV zendtijd heeft afgestaan hiervoor. Vandaar de vreemde tijd ws.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
Vreemde tijd om Zomergasten uit te zenden, maar alsnog dus de herkansing van de migrainemevrouw nu op Ned2.
Ik weet zo niet hoe ze heet, maar een paar weken geleden is Zomergasten afgebroken omdat de gast een migraineaanval kreeg.quote:
Och jee, wat vervelend zegquote:Op zondag 2 september 2012 10:18 schreef LieLie het volgende:
Ik weet zo niet hoe ze heet, maar een paar weken geleden is Zomergasten afgebroken omdat de gast een migraineaanval kreeg.
Ze heet Jolande Withuis en B. en ik zeiden allebei dat ze ons zo aan jou deed denken. (qua gezicht)quote:
Ja, eens wel!quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heet Jolande Withuis en B. en ik zeiden allebei dat ze ons zo aan jou deed denken. (qua gezicht)
Je bent natuurlijk wel de veertig jaar jongere en knappere versie, maar ik herken er wel wat in!quote:
Dat dus!quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:
Je bent natuurlijk wel de veertig jaar jongere en knappere versie, maar ik herken er wel wat in!
Inpakken!quote:Op zondag 2 september 2012 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte met jullie 7e trouwdag B&G. Gaan jullie nog wat doen?
quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Echt, Ross en zijn manie om computers op te schonen etc. Gisteren was ik al iets kwijt en nu blijk ik geen Office meer te hebben.
Ik vloek niet snel, maar moest net wel even luid vloekenquote:
Over jezelf praten? Das eens anders toch?quote:Op zondag 2 september 2012 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Inpakken!
Stofzuigen
Krantje lezen
Nixen
Voorpret hebben![]()
En net even heel geduldig zijn als je zus belt om fijne vakantie te wensen, leuk hoor, maar een uur over jezelf praten is niet wat je dan verwacht![]()
Dat gaat vast over voetballuh...quote:
Jup niet voor niets dequote:Op zondag 2 september 2012 14:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat gaat vast over voetballuh...![]()
Over teevee kijken... Ik keek nauwelijks, hoorde het geluid op de achtergrond en
deed mijn eigen ding, zoals fokken![]()
Met de tablet zit ik beneden, in de buurt of bij de tv.
Soms kies ik, soms kiest mn. X.
Zelden sámen
Maherquote:
Er is niets wat je niet op internet kunt vinden, dus als iemand iets moois aanraadt dan heb ik het altijd nog kunnen vinden.quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk is het bij mij ook een soort anti-vervelingsding. Soort van achtergrondbehang voor als ik me verveel. Zolang ik maar iets anders te doen heb, moet het geen probleem zijn. Helemaal zonder leven vind ik ook onnodig geforceerd gedrag. Af en toe kijk ik nog wel eens iets dat ik leuk vind.
Ook niet als je in de auto zit ? zoals Bluezz zegt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit weekend geen tv gekeken maar ik luister ook nooit radio en lees geen boeken hehe.
Nee ook niet. Als er iemand naast me zit alleen omdat er dan om radio wordt gevraagd. Vind het geen hol aan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook niet als je in de auto zit ? zoals Bluezz zegt.
Bij de (zeldzaam) lange ritten zap ik tussen 4, 1 en BNR.![]()
En staat alles klaar B. Gebruik je een inpaklijst
hagelslag en pindakaas al paraat?quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij pakken onze eigen dingen in en nee geen lijst
Wel ligt er al een paar dagen vanalles op tafel
quote:Op zondag 2 september 2012 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Inpakken!
Stofzuigen
Krantje lezen
Nixen
Voorpret hebben![]()
En net even heel geduldig zijn als je zus belt om fijne vakantie te wensen, leuk hoor, maar een uur over jezelf praten is niet wat je dan verwacht![]()
Heel irritant is dat.quote:Op zondag 2 september 2012 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja hoor. Verzint een van de 2 meiden om naar t festival in den haag te gaan.
Nou ja, als ze besluiten niet meer hier te komen geeft t niet. Bespaart geld.
Ok.quote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
JE kan die aardbeitjes ook gewoon zo opeten, Anne?
Zou ook lekker kunnen zijn jaquote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok.![]()
Alleen met bladerdeeg etc. leek mij zo lekker.
Ha, het is deze geworden !!!quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ook lekker kunnen zijn jaHAd je de slagroom maar niet moeten vergeten
Nope. Feestje gisteravond en niet teruggezien.quote:Op zondag 2 september 2012 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz, heb je dat debat met Pechtold gister op TV gezien? Met die PVV-tokkies in het publiek? Wat vond jij ervan?
Ha, het is deze geworden !!!quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou ook lekker kunnen zijn jaHAd je de slagroom maar niet moeten vergeten
Zij waren vrijdag óf zaterdagochtend geplukt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waren de aardbeien harig en zacht die je kon weggooien, Anne?
golfer mode< je het het liever kaal en hard? >golfer mode.quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij waren vrijdag óf zaterdagochtend geplukt.
En met alle regen van de afgelopen weken nu nog aan het wegrotten.
/harig en zacht
quote:Op zondag 2 september 2012 18:46 schreef z80 het volgende:
[..]
golfer mode< je het het liever kaal en hard? >golfer mode.
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef freecell het volgende:
IsaAldfaer! En je bestanden? Tara heeft de meeste ook wel denk ik?
Ja maar die mutsen zijn toch gekomenquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef freecell het volgende:
Haha, ja, als ik dat niet snapte had ik hier in huis een probleem gok ik
AnneX: beeb groeit helemaal niet binnen de lijntjesVrij ver eronder om precies te zijn.
Er zijn hier wel eens dingen soepeler gegaan in huis dan deze zwangerschap
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
/ Dus hee-eerlijk
/ beetje weinig aardbeien...![]()
Mooi danquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef borisz het volgende:
Wie verzint het om snachts eieren en sinaasappels te gooien?
En dan ook nog eens tegen je voordeur aan.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef borisz het volgende:
Wie verzint het om snachts eieren en sinaasappels te gooien?
En dan ook nog eens tegen je voordeur aan.![]()
Ik weet dat gipsverbandmeesters het toepassen bij fracturen die niet goed genoeg helen, ik heb het gezien toen ik een dagje meeliep. Maar verder geen ideequote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Druk weekendje achter de rug.
Net verjaardag van mijn neefje en tante gevierd.
Met mijn oom gaat het redelijk maar zijn bot wil nog niet echt terug groeien (iemand ervaring met Exogen?)
Nu tijd voor een warm bad en straks nog een filmpje kijken.
Dat lijkt me op zich niet zo'n probleem nee. Als het er goed uitziet en normaal ruikt. Er kan altijd een gaatje in een verpakking zijn gekomen natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff een snel vraagje, ik heb hier een ongeopende unox rookworst liggen met een THT datum van 31-08-2012
dat is nog prima te doen toch? zo'n gerookt ding in vacuüm verpakt
ja, maar dan was ie wss al bedorven toen ik hem kochtquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich niet zo'n probleem nee. Als het er goed uitziet en normaal ruikt. Er kan altijd een gaatje in een verpakking zijn gekomen natuurlijk.
,,quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich niet zo'n probleem nee. Als het er goed uitziet en normaal ruikt. Er kan altijd een gaatje in een verpakking zijn gekomen natuurlijk.
En zo ontstaat gemuteerd intelligent levenquote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
,,
Denk je dat die worst weet dat het bijna 3 september is...
/ quote mn. X
Tnx! En die zullen we zo af en toe wel spammen hier als we wifi hebben!quote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor ik naar bed ga wil ik Bluezz en golfer een fantastische vakantie wensen
En vergeet niet: foto's zijn leuk
quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
,,
Denk je dat die worst weet dat het bijna 3 september is...
/ quote mn. X
wel als over 1,5 week de situatie verslechterd is. Worst kaas scenarioquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
FC wat vervelend van de beeb... moet je dan niet een poosje opgenomen worden? Qua rust en aankomen van jou & beeb?
Auwquote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere toet AnneX! Ik ben zielig. Ene voet zat een scherf in (ben in een kapotgevallen kom gelopen met blote voet) en bloed nog steeds, andere voet en kuit heb ik achter elkaar krampaanvallen (nu alweer 5 in 1 uur) en ik kreeg op Culinair een elleboog in mn keel van een jongen die aan het nepvechten was met een andere en zn arm ineens naar achteren uithaalde. Dus ik praat ook al niet meer best. Maar het was wel gezellig en lekker.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
/ Dus hee-eerlijk
/ beetje weinig aardbeien...![]()
quote:Stelling 1
Mogen er nieuwe moskeeën gebouwd worden?
- Je vraagt of ik zin heb in een minaret? Het is twee uur ‘s nachts, we liggen op bed
Voor-pret.quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Alles klar
Half 4 op, en ja mss nog even voor de vorm naar bed
We kijken nu een film.
Mooie film.quote:
Pffff da's heel kortquote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Laatste slaapmutsje erin gegoten, straks even liggen (slapen zal wel niet lukken) en dan om 3:30 er weer uit.
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenstquote:Op maandag 3 september 2012 03:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Zij die naar Schiphol gaan groeten U.
Tot laterz!
Ik vind het altijd zo'n automatisme. Je moet welquote:Op maandag 3 september 2012 06:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenst
Ik heb maandag altijd een gevecht met mezelf. Wil dan echt niet opstaan. Gelukkig wint mn verstand t tot nu toe en zit ik weer op mn werk
Madeiraquote:Op maandag 3 september 2012 06:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenst
Ik heb maandag altijd een gevecht met mezelf. Wil dan echt niet opstaan. Gelukkig wint mn verstand t tot nu toe en zit ik weer op mn werk
Ja dat is het idd maar als ik nog niet veel geslapen heb is mn bed zoooo lekker!quote:Op maandag 3 september 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n automatisme. Je moet welAls je tenminste werk wilt houden. Goedemorgen!
Dankjewelquote:Op zondag 2 september 2012 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet dat gipsverbandmeesters het toepassen bij fracturen die niet goed genoeg helen, ik heb het gezien toen ik een dagje meeliep. Maar verder geen idee
quote:Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben de helft van de foto's van gister kwijt en ik snap de file-recovery progjes voor geen meter.. Ben totaal depri nu
http://www.freedownloads.nl/file_recovery.htmquote:Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben de helft van de foto's van gister kwijt en ik snap de file-recovery progjes voor geen meter.. Ben totaal depri nu
Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. TAV moet het vanavond maar proberen, die snapt het misschien welquote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.freedownloads.nl/file_recovery.htm
Jij weet het ochtend programma voor de komende 15 jaarquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het ook afgelopen met rustig aandoen 'smorgens. Vanaf nu moet de oudste elke dag om 8:15/8:30 op school zijn, dus we moeten om 8:00 op de fiets zitten
maar, gelukkig ziet hij er wel goed uit!quote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Briljante marketingstunt met die White House Honey Ale. Mitt Romney is mormoon en drinkt dus geen alcohol. De Obama-administratie wil hiermee aangeven dat Obama iemand is 'van het volk' en waar je gerust een biertje mee kunt drinken.
Tijdens een keuzecursus hadden medestudenten zich daar in verdiept. Hun presentatie was best een eye-opener, aantrekkelijke mensen hadden eigenlijk bij alles in het leven voordeel tov minder aantrekkelijke mensenquote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Yes, maar 't is ook algemeen geaccepteerd dat mooiere mensen sneller promotie maken / salaris krijgen dan de lelijkerds.
We dichten nu eenmaal meer positieve kenmerken toe aan mooie mensen.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijdens een keuzecursus hadden medestudenten zich daar in verdiept. Hun presentatie was best een eye-opener, aantrekkelijke mensen hadden eigenlijk bij alles in het leven voordeel tov minder aantrekkelijke mensenEn dat ging geheel buiten hun persoonlijkheid en capaciteiten om.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed karma: in de rij bij de Jumbo, en dan de 4e zijn. Gratis boodschappen!
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zoquote:
Beterquote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zo
quote:Op maandag 3 september 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Beter
Kennis van mij had laatst ivm een actie bij een opening van een supermarkt ook alle boodschappen gratis wegens 1000e klant. Hij had alleen een blikje Red Bull.
Das balenquote:Op maandag 3 september 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter
Kennis van mij had laatst ivm een actie bij een opening van een supermarkt ook alle boodschappen gratis wegens 1000e klant. Hij had alleen een blikje Red Bull.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zo
[..]
Beter
Beter
Oh gewoon hardop in de rij gaan staan tellen hoeveel mensen er in jouw rij staan en in de andere rijen. En dan een opmerking maken als je aan de beurt bentquote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker Lein! Mooi meegenomen. Ik heb het ook wel eens gehad bij de Hoogvliet (ook zo'n garantie) maar ik durf er niks van te zeggen
.
Dat zou wel erg jammer zijn, als ze je daar op zouden selecterenquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Isabeau het volgende:
dat is best balen
![]()
Of misschien speciaal uitgekozen als 1000ste klant vanwege zijn ene goedkope aankoop
Had ook niet verwacht dat jij te verlegen was om er iets van te zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh gewoon hardop in de rij gaan staan tellen hoeveel mensen er in jouw rij staan en in de andere rijen. En dan een opmerking maken als je aan de beurt bent
De regel is hier dat als je de 4e in de rij bent, de andere rijen net zo lang of langer zijn en er nog een kassa open kan, je je boodschappen gratis krijgt. Dat zij het aan 16 jarige meisjes overlaten om te beslissen wanneer er nog een kassa open moet, is hun eigen schuldquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef borisz het volgende:
leuk Lein
Vroegah had de Vomar hier dat ook, maar ja daar zijn zoveel kassa's dat het maar heel zelden gebeurde.
Ik zou denk ik gewoon staan te mopperen, maar niet hardopquote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
De regel is hier dat als je de 4e in de rij bent, de andere rijen net zo lang of langer zijn en er nog een kassa open kan, je je boodschappen gratis krijgt. Dat zij het aan 16 jarige meisjes overlaten om te beslissen wanneer er nog een kassa open moet, is hun eigen schuldZe hebben kassa's zat, en ook voldoende personeel om de kassa's te draaien. Alleen staan de kassadames altijd in een hokje achter de servicebalie te kletsen met elkaar
Heb ik geen probleem mee
Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou denk ik gewoon staan te mopperen, maar niet hardopBeetje brutaler zijn geeft tenminste gratis boodschappen
In zo'n situatie vrees ik van welquote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?
Zit niet in me.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Brutaler zijn moet je gewoon DOENDe brutalen hebben de halve wereld
quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
En wij hebben de andere helft van de wereld Isa
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef freecell het volgende:
Jum! Celebrations!
Ik wil ook!
Maar chocola is misschien geen goed plan hier
Och, sterkte Freecell!quote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?
Nouja, misschienquote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?
Raketjesquote:Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
CelebrationsZo duur
![]()
FC; is er iets wat je wel binnen houdt?
Ik wil nu wel een leuke tegenkomen en snotverdorie, mijn ex heeft haske longkanker, niks meer aan te doen. Oh, ik heb het er wel moeilijk mee.quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, misschienHet nadeel is dat er vaak wel meer in je maag zit dan dat chocolaatje en dat ben je dan ook meteen kwijt...
En de ware... hmmm, ik geloof niet in 1 persoon voor iedereen. Ik denk dat ik ook gelukkig had kunnen worden met een andere leuke kerel. Maar ik geloof wel in levenslange goede relaties. En ik heb echt wel wat hobbeltjes meegemaakt
Moet dat nou zo? Was dat al niet vaker?quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Raketjes
Sowieso wel ongeveer 3/4 van wat ik eet denk ikAlleen na 7 maanden ben ik nu wel zat van elke dag spugen
Van mij hoeft het niet zo,maar vertel dat mijn lijf eensquote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet dat nou zo? Was dat al niet vaker?
Sorry, helemaal verkeerd geformuleerd. Achteraf was het duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef freecell het volgende:
Een relatie waar ik niet in geloofde zou ik al niet aangaan geloof ik.
Dan begin je al wankel toch?
Lol, dat kan ook, dat ik dat niet denk.quote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Klote van je ex, krakDat wens je ook niemand toe zeg, potverdorie
En meen je dat nou, dat je nooit echt in een relatie geloofde? Misschien is dat altijd mijn zwakke punt geweest dan, dat ik elke keer weer denk dat het geweldig is en stand zal houden. Denk ik nu ook
Nou dat kan ik me voorstellen zeg. Niet normaal hoe lang!quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Raketjes
Sowieso wel ongeveer 3/4 van wat ik eet denk ikAlleen na 7 maanden ben ik nu wel zat van elke dag spugen
Zin om bij mij langs te komen?quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me voorstellen zeg. Niet normaal hoe lang!
Ik krijg zo'n koppijn van mn studio. Ben veels te perfectionistisch en walg van mn eigen geluid
Mijn ouders ook en het is mij niet gelukt, maar ik zeg nooit nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof in lange relaties omdat in mn oude dorp bijna iedereen bij elkaar bleef/blijft (van mn ouders generatie). Was dat niet zo was t groot nieuws.
Mijn ouders zijn eind dit jaar 39 jaar getrouwd.
Alleen ik geloof t niet zo voor mezelf hehe
oh leuk, doe ik graag een keer hoor. Alleen nu ga ik thee drinken en bedje opzoeken. Met mn nwe werkschema kan ik t helaas niet meer laat maken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zin om bij mij langs te komen?
Waarover?quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen verstand van jouw muziek, maar ik kan je misschien iets anders vertellen?
Trusten en dat doe je goed!quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh leuk, doe ik graag een keer hoor. Alleen nu ga ik thee drinken en bedje opzoeken. Met mn nwe werkschema kan ik t helaas niet meer laat maken.
Werk er nu alweer 3 maanden, dat gaat snel
quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ouders ook en het is mij niet gelukt, maar ik zeg nooit nooit.
Oh daar kan ik ook goed over praten. Ben blij met mn mooie heldere geluid uit mn boxen, dat dringt mn lichaam doorquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Over emoties, waarom ik muziek leuk vind.
Goed om te horen!quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef golfer het volgende:
Ola!
Even een zwaai vanaf Santana op het zeer ruige en bergachtige Madeira.
Hebben vandaag al heel wat doodenge bergweggetjes met heel veel onoverzichtelijke bochten achter de rug en zitten nu in een prachtige ruime suite in ons eerste hotel: zitkamer, slaapkamer en ruime badkamer met bad.
Net even in het hotelrestaurant een lekkere vleesspies gegeten en dat viel absoluut niet tegen.
Oh ja, tijdens onze avondwandeling net was het nog ruim 23 graden.
Straks even een paar fotootjes op FB opladen.
Haha, als ik er tevreden mee benquote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
En FFT wanneer krijgen we het resultaat te horen?
Trusten Krakkemieke
Klinkt helemaal goed!! Vooral dat ruige en die enge weggetjesquote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef golfer het volgende:
Ola!
Even een zwaai vanaf Santana op het zeer ruige en bergachtige Madeira.
Hebben vandaag al heel wat doodenge bergweggetjes met heel veel onoverzichtelijke bochten achter de rug en zitten nu in een prachtige ruime suite in ons eerste hotel: zitkamer, slaapkamer en ruime badkamer met bad.
Net even in het hotelrestaurant een lekkere vleesspies gegeten en dat viel absoluut niet tegen.
Oh ja, tijdens onze avondwandeling net was het nog ruim 23 graden.
Straks even een paar fotootjes op FB opladen.
gelukkig positieve nieuws. en als ze hem niet op een spoed lijst zetten ook niet levens bedreigend.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook![]()
Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo.
Wat een opluchting FFTquote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die ruime badkamer met bad ook![]()
Pap belde; hij heeft de uitslag en is gelukkig geen tumor maar een 'bij-schildklier' (??) die raar doet en verkeerde dingen naar t hart pompt en hoge calciumwaardes geeft enzo. Hij hoort nog wanneer hij daaraan geopereerd wordt. De betr. chirurg is op vakantie en er zijn veel van dat soort operaties. Wordt ws over een aantal weken. Tot die tijd moet hij veel water blijven drinken. Hij was toch bang dat t een kwaadaardige tumor zou zijn en gelukkig is dat niet zo.
Dat klink best wel behandelbaar.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn vader heeft 8 broers en zussen, allemaal nog in hun eerste huwelijk waar ze begin 20 mee getrouwd zijnquote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof in lange relaties omdat in mn oude dorp bijna iedereen bij elkaar bleef/blijft (van mn ouders generatie). Was dat niet zo was t groot nieuws.
Mijn ouders zijn eind dit jaar 39 jaar getrouwd.
Alleen ik geloof t niet zo voor mezelf hehe
dat is geen fijn begin inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloedingHopen maar dat het meevalt...
Klinkt niet zo goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Slecht karma op mijn afdeling sinds de vakantie, eerst in een week twee ouders van collega's overleden en nu krijg ik ineens een ziekmelding binnen door waarschijnlijk een lichte(?) hersenbloedingHopen maar dat het meevalt...
Overleden? Werkte hij nog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is geen fijn begin inderdaad.
Hier helaas ook een paar van die gevallen.
1 collega overleden tijdens mijn vakantie, 1 een open hart operatie, 1 een gebroken heup en twee zorgverlof ivm waken...
Ze was pas 46quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Overleden? Werkte hij nog?
Niet terugkijken, vooruitkijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden:
- Laatste pontdag van mr. X
- Laatste Maastrichtdag van Stereo
Had allemaal wel wat sneller gekund afgelopen jaar, dus *schop* onder m'n eigen kont.
Yes, heb ze gemist. Ze zijn heerlijk en gaan kaal tot op het bot!quote:
Twee weken geleden ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes, heb ze gemist. Ze zijn heerlijk en gaan kaal tot op het bot!
Wanneer had jij ze voor het laatst?
Nou ja, wat FFT zegt: vooruitkijken en een schop onder je kont, zeg jezelfquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden:
- Laatste pontdag van mr. X
- Laatste Maastrichtdag van Stereo
Had allemaal wel wat sneller gekund afgelopen jaar, dus *schop* onder m'n eigen kont.
Nouja ik denk in een (grote) pan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, wat FFT zegt: vooruitkijken en een schop onder je kont, zeg jezelf![]()
Ook deels opluchting voor vader FFT, geen kwaaie zaken in ieder geval.
En bummer voor de verschillende zieke collega's tegelijk![]()
Wat een prachtige dag weer !
En dan sta ik een paëlla te assembleren uit 3 verschillende recepten!
En hoe neem ik het mee?
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja ik denk in een (grote) pan?
Joh zo laatquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi! Bijna thuis! Eerste update gedaan van de applicatie. Duurde langer dan ik had gehoopt dus nu maar wat te eten regelen.
En wat is het wat geworden? P.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi! Bijna thuis! Eerste update gedaan van de applicatie. Duurde langer dan ik had gehoopt dus nu maar wat te eten regelen.
ik vind die politici veel dommer overkomen dan die analisten en journalistenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wat is het wat geworden? P.![]()
Heel lang had ik altijd als noodrantsoen in huis: tagliatelli en pesto ( uit potje)
met flinke klodder yoghurt en blkje tonijn.
Op de achtergrond staat het Carré debat aan.
Vermakelijk met one liners van politici en die domme analisten en journalisten.
Alsmaar teksten opdreunen en stemmingmakerij.
Vooral stemmingmakerij
ja, maar jij weet al waar je op stemtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb heel bewust al die debatten overgeslagen.
Jan Terlouw nu op nl2
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh zo laatKook je dan nog of haal je snel iets af?
Pizza en een colaatjequote:
En dat fiets je er morgen weer af ?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Pizza en een colaatje![]()
Net nog even heerlijk een rapportje zitten finetunenNu slapen. Morgen fietsen naar kantoor
Ik weet het en we hebben hier in het hotel op de kamer dus ook BVN, dus ook hier worden we doodgegooid met allerlei verkiezingsdebatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
Met SP gaat wat minder qua zetels, sorry.
Relaxed is een groot woord, maar er is structuur en ik wissel nu minder leuke dingen ( conversie ) af met leuke dingen ( rapportjes )quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dat fiets je er morgen weer af ?!![]()
Is het relaxt werken ná de vakantie en some changes...? .
Handig he? L. moest ook aan een tablet (nou moest, werd geadviseerd op haar nieuwe opleiding) en kon door een kortingsabbo voor 10E pm een leuke samsung kopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:36 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Colleges zitten er weer op. Met tablet naar college is toch wel prettig.
Klinkt wel leuk allemaal Peequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relaxed is een groot woord, maar er is structuur en ik wissel nu minder leuke dingen ( conversie ) af met leuke dingen ( rapportjes )
Nog 1,5 maand en dan is het merendeel van het werk wel gereed
ik heb een jaar of 6 geen vaste lijn meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand hier ervaring met alleen mobiel bereikbaar zijn? Ik ben serieus aan het overwegen mijn vaste telefoonlijn op te zeggen.
En de Ziggo TV-kijkenApp komt ook uit voor Androidquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handig he? L. moest ook aan een tablet (nou moest, werd geadviseerd op haar nieuwe opleiding) en kon door een kortingsabbo voor 10E pm een leuke samsung kopenKunnen we meteen skypen... dachten we... maar met onze tab gaat dat niet
Wel met de lap & webcam.
Ik twijfelde toch al maar ik gebruik hem alleen om mijn ouders en zus te bellenquote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Grappig, P, ik gebruik mijn mobiel nauwelijks (alleen voor 'spoed' dingetjes, als ik in de trein zit of zo) en mijn huislijn voor bijna alles.
Ik ben afgevallen(stond al sinds april op hetzelfde gewicht
)
Vanavond uit eten met collega's
Spekje!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dan is de vraag; hoeveel?![]()
Ik heb er eindelijk 1,5 kg bij. Niet zo gek gezien ik half Alphen Culinair heb leeggegeten
Maar een kilo hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Dan is de vraag; hoeveel?![]()
Ik heb er eindelijk 1,5 kg bij. Niet zo gek gezien ik half Alphen Culinair heb leeggegeten
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef borisz het volgende:
Hoewel matige foto is het wel leuk om te posten. Twee tegelijk drinkende poezen
[ afbeelding ]
Ach is toch mooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar een kilo hoorWas meer dat ik vanmorgen dacht: verrek, niet meer hetzelfde getal!
En dat eet ik er vanavond vast weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |