Yes, heb ze gemist. Ze zijn heerlijk en gaan kaal tot op het bot!quote:
Twee weken geleden ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes, heb ze gemist. Ze zijn heerlijk en gaan kaal tot op het bot!
Wanneer had jij ze voor het laatst?
Nou ja, wat FFT zegt: vooruitkijken en een schop onder je kont, zeg jezelfquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden:
- Laatste pontdag van mr. X
- Laatste Maastrichtdag van Stereo
Had allemaal wel wat sneller gekund afgelopen jaar, dus *schop* onder m'n eigen kont.
Nouja ik denk in een (grote) pan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, wat FFT zegt: vooruitkijken en een schop onder je kont, zeg jezelf![]()
Ook deels opluchting voor vader FFT, geen kwaaie zaken in ieder geval.
En bummer voor de verschillende zieke collega's tegelijk![]()
Wat een prachtige dag weer !
En dan sta ik een paëlla te assembleren uit 3 verschillende recepten!
En hoe neem ik het mee?
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja ik denk in een (grote) pan?
Joh zo laatquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi! Bijna thuis! Eerste update gedaan van de applicatie. Duurde langer dan ik had gehoopt dus nu maar wat te eten regelen.
En wat is het wat geworden? P.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi! Bijna thuis! Eerste update gedaan van de applicatie. Duurde langer dan ik had gehoopt dus nu maar wat te eten regelen.
ik vind die politici veel dommer overkomen dan die analisten en journalistenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wat is het wat geworden? P.![]()
Heel lang had ik altijd als noodrantsoen in huis: tagliatelli en pesto ( uit potje)
met flinke klodder yoghurt en blkje tonijn.
Op de achtergrond staat het Carré debat aan.
Vermakelijk met one liners van politici en die domme analisten en journalisten.
Alsmaar teksten opdreunen en stemmingmakerij.
Vooral stemmingmakerij
ja, maar jij weet al waar je op stemtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb heel bewust al die debatten overgeslagen.
Jan Terlouw nu op nl2
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh zo laatKook je dan nog of haal je snel iets af?
Pizza en een colaatjequote:
En dat fiets je er morgen weer af ?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Pizza en een colaatje![]()
Net nog even heerlijk een rapportje zitten finetunenNu slapen. Morgen fietsen naar kantoor
Ik weet het en we hebben hier in het hotel op de kamer dus ook BVN, dus ook hier worden we doodgegooid met allerlei verkiezingsdebatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
Met SP gaat wat minder qua zetels, sorry.
Relaxed is een groot woord, maar er is structuur en ik wissel nu minder leuke dingen ( conversie ) af met leuke dingen ( rapportjes )quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dat fiets je er morgen weer af ?!![]()
Is het relaxt werken ná de vakantie en some changes...? .
Handig he? L. moest ook aan een tablet (nou moest, werd geadviseerd op haar nieuwe opleiding) en kon door een kortingsabbo voor 10E pm een leuke samsung kopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:36 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Colleges zitten er weer op. Met tablet naar college is toch wel prettig.
Klinkt wel leuk allemaal Peequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Relaxed is een groot woord, maar er is structuur en ik wissel nu minder leuke dingen ( conversie ) af met leuke dingen ( rapportjes )
Nog 1,5 maand en dan is het merendeel van het werk wel gereed
ik heb een jaar of 6 geen vaste lijn meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand hier ervaring met alleen mobiel bereikbaar zijn? Ik ben serieus aan het overwegen mijn vaste telefoonlijn op te zeggen.
En de Ziggo TV-kijkenApp komt ook uit voor Androidquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handig he? L. moest ook aan een tablet (nou moest, werd geadviseerd op haar nieuwe opleiding) en kon door een kortingsabbo voor 10E pm een leuke samsung kopenKunnen we meteen skypen... dachten we... maar met onze tab gaat dat niet
Wel met de lap & webcam.
Ik twijfelde toch al maar ik gebruik hem alleen om mijn ouders en zus te bellenquote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:46 schreef Isabeau het volgende:
Grappig, P, ik gebruik mijn mobiel nauwelijks (alleen voor 'spoed' dingetjes, als ik in de trein zit of zo) en mijn huislijn voor bijna alles.
Ik ben afgevallen(stond al sinds april op hetzelfde gewicht
)
Vanavond uit eten met collega's
Spekje!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dan is de vraag; hoeveel?![]()
Ik heb er eindelijk 1,5 kg bij. Niet zo gek gezien ik half Alphen Culinair heb leeggegeten
Maar een kilo hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Dan is de vraag; hoeveel?![]()
Ik heb er eindelijk 1,5 kg bij. Niet zo gek gezien ik half Alphen Culinair heb leeggegeten
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef borisz het volgende:
Hoewel matige foto is het wel leuk om te posten. Twee tegelijk drinkende poezen
[ afbeelding ]
Ach is toch mooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar een kilo hoorWas meer dat ik vanmorgen dacht: verrek, niet meer hetzelfde getal!
En dat eet ik er vanavond vast weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |