wel als over 1,5 week de situatie verslechterd is. Worst kaas scenarioquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
FC wat vervelend van de beeb... moet je dan niet een poosje opgenomen worden? Qua rust en aankomen van jou & beeb?
Auwquote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere toet AnneX! Ik ben zielig. Ene voet zat een scherf in (ben in een kapotgevallen kom gelopen met blote voet) en bloed nog steeds, andere voet en kuit heb ik achter elkaar krampaanvallen (nu alweer 5 in 1 uur) en ik kreeg op Culinair een elleboog in mn keel van een jongen die aan het nepvechten was met een andere en zn arm ineens naar achteren uithaalde. Dus ik praat ook al niet meer best. Maar het was wel gezellig en lekker.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
/ Dus hee-eerlijk
/ beetje weinig aardbeien...![]()
quote:Stelling 1
Mogen er nieuwe moskeeën gebouwd worden?
- Je vraagt of ik zin heb in een minaret? Het is twee uur ‘s nachts, we liggen op bed
Voor-pret.quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Alles klar
Half 4 op, en ja mss nog even voor de vorm naar bed
We kijken nu een film.
Mooie film.quote:
Pffff da's heel kortquote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Laatste slaapmutsje erin gegoten, straks even liggen (slapen zal wel niet lukken) en dan om 3:30 er weer uit.
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenstquote:Op maandag 3 september 2012 03:47 schreef golfer het volgende:
Zo. Zij die naar Schiphol gaan groeten U.
Tot laterz!
Ik vind het altijd zo'n automatisme. Je moet welquote:Op maandag 3 september 2012 06:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenst
Ik heb maandag altijd een gevecht met mezelf. Wil dan echt niet opstaan. Gelukkig wint mn verstand t tot nu toe en zit ik weer op mn werk
Madeiraquote:Op maandag 3 september 2012 06:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie op t mooie bloemeneiland gewenst
Ik heb maandag altijd een gevecht met mezelf. Wil dan echt niet opstaan. Gelukkig wint mn verstand t tot nu toe en zit ik weer op mn werk
Ja dat is het idd maar als ik nog niet veel geslapen heb is mn bed zoooo lekker!quote:Op maandag 3 september 2012 06:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n automatisme. Je moet welAls je tenminste werk wilt houden. Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |