jij wil gewoon langer in Maastricht wonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar goed ik wil ff rust aan mn kop, schrijf me evt per feb wel weer ff in
nee hoor, ik hoef hier daarvoor niet te blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jij wil gewoon langer in Maastricht wonen![]()
maar blijkbaar wel stoutquote:
yepquote:Op zondag 2 september 2012 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker dagje vrij morgen toch?
feliquote:
7 year itch.quote:
Nou, ik weet nog wel een vvd'er hoor zonder medeleven en begrip!quote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Gratz, bluezz en golfer![]()
En ik bedacht me net pas dat er ook veel druk op begeleiders voor studenten en dergelijke lag om zaken nagekeken te hebben voor september. En je hebt nu kans dat mensen die normaal nog wat zouden moeten bijschaven nu wel een voldoende krijgen, omdat de begeleider het ook niet eens is met die langstudeerboete. (wie inmiddels nog wel![]()
)
On line ook nog te volgen - schept verwachtingen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
Wat veel apparaten en kabeltjes en opladers mot je eigenlijk meenemen met vakantie tegenwoordig.
Althans als je een beetje modern online te volgen wilt zijn.
Breaking Bad misschien?quote:Op zondag 2 september 2012 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga weer fijn wandelenGisteren na een uur stevig doorstappen was ik gewoon brak. Wat is er aan de hand met mijn conditie?!
Oh, we hebben een nieuwe tv-serie nodig. Fringe en Dexter zijn nog niet begonnen, The Walking Dead wil ik niet verder kijken en gisteren The Sopranos afgerond (ik ga die echt missen! wat een geweldig goede serie was dat zeg).
Breaking Bad eens voorstellenquote:
quote:
Ik las dat er eigenlijk helemaal geen plek was, maar dat de NCRV zendtijd heeft afgestaan hiervoor. Vandaar de vreemde tijd ws.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
Vreemde tijd om Zomergasten uit te zenden, maar alsnog dus de herkansing van de migrainemevrouw nu op Ned2.
Ik weet zo niet hoe ze heet, maar een paar weken geleden is Zomergasten afgebroken omdat de gast een migraineaanval kreeg.quote:
Och jee, wat vervelend zegquote:Op zondag 2 september 2012 10:18 schreef LieLie het volgende:
Ik weet zo niet hoe ze heet, maar een paar weken geleden is Zomergasten afgebroken omdat de gast een migraineaanval kreeg.
Ze heet Jolande Withuis en B. en ik zeiden allebei dat ze ons zo aan jou deed denken. (qua gezicht)quote:
Ja, eens wel!quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heet Jolande Withuis en B. en ik zeiden allebei dat ze ons zo aan jou deed denken. (qua gezicht)
Je bent natuurlijk wel de veertig jaar jongere en knappere versie, maar ik herken er wel wat in!quote:
Dat dus!quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef LieLie het volgende:
Je bent natuurlijk wel de veertig jaar jongere en knappere versie, maar ik herken er wel wat in!
Inpakken!quote:Op zondag 2 september 2012 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte met jullie 7e trouwdag B&G. Gaan jullie nog wat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |